marți, martie 11, 2008

CINE ESTE DOMNUL DIN IMAGINE?


Imi face o mare placere sa joc acest joc impreuna cu voi toti. Jocul se numeste "SPUNE-MI CU CINE VOTEZI CA SA-TI SPUN CE MAESTRU AI".Eu am pictat acest mare maestru cu o mare placere si abia am asteptat aceasta clipa. Va voi supune la un mic test si va voi ruga sa va folositi Nhahyu pentru a-l identifica. Despre aceasta entitate nu pot spune aproape nimic pentru ca i-as desconspira numele. Pot spune doar ca este un maestru ascensionat foarte cunoscut si iubit pentru energia si invataturile sale si ca acesta repreinta un aspect al sau, cel mai gentil. Alaturi am pus un sondaj de oponie unde puteti bifa numele celui portretizat, veti putea alege din mai multe optiuni. Va urez sa-l simtiti si fie ca energia lui misterioasa si blanda sa va inconjoare intreaga fiinta si sa va imbratiseze la toate nivelele!