duminică, martie 09, 2008

ARHANGHELUL GABRIEL - GASITI-VA FERICIREA




Transmis prin Linda Dillon
Un puternic mesaj de la Arhanghelul Gabriel despre proclamarea scopului si fericirii voastre. Cititi si tineti minte.
Salutari, Eu sant Gabriel, Nufarul Iubirii, Trompeta Adevarului , Mesagerul Unicului si am detinut aceasta rasa ! Bine ati venit ,
dragele mele inimi, copii, prieteni, preaiubitilor. Este privilegiul meu sa vorbesc in aceasta zi cu voi , cu o voce unificata si o inima
unificata si am venit sa vorbesc cu voi si sa va amintesc in acest timp, de fericire ; este timpul sa cunoasteti fericirea existentei
voastre, fericirea miezului fiintei voastre , fericirea inimii voastresi fericirea de a fi in viata. Si majoritatea dintre voi imi spuneti
chiar in acest moment :" Ei bine, gabriel, nu prea am cunoscut fericirea in ultimul timp" si Eu va voi intreba : "Copiilor, de ce nu ?
ce mai asteptati oare? " Noi v-am oferit multe unelte , eu v-am oferit multe unelte , eu v-am oferit darul magnetilor de aur , v-am
oferit infinitatea de aur , pentru a crea ceea ce doriti in fiecare chakra. Eu v-am oferit inelul meu, al promisiunii si v-am oferit inima
mea de aur , a fericirii si curajului si aceasta este lista scurta si aceasta nu este in plus la toate darurile cu care ati fost
binecuvantati de catre Mama si da, de catre preaiubirtul Saint Germain si el intr-adevar , ma roaga sa va amintesc sa ii folositi
torta. De ce nu va gasiti fericirea? De ce nu va practicati fericirea? De ce nu va proclamati fericirea? De ce nu va traiti fericirea?
De ce nu va simtiti fericirea? De ce nu santeti incarnarea inimii pure a Mamei care este iubire si fericire? Cand alegeti constient si
consistent , de a fi in locul fericirii, de a fi in aliniament cu inima Unilui, cu Inima Intregului , atunci santeti in fericire. Este ca si
practica recunostintei , cand spuneti multumesc, atunci santeti cu adevarat in inima voastra ; este foarte dificil sa permiteti
ingrijorarea , frica, furia, pentru a co-exista in acel spatiu.Multi dintre voi m-ati rugat, m-ati chemat, si copii, ma bucur ca ati facut-o
caci voi sunteti maritii razboinici si noi recunoastem si onoram munca pe care o faceti pe planeta Pamant. Dar asa cum faceti
aceasta munca este mai vital decat oricand sa stati in acest aliniament, altfel, dragi inimi, veti fi calcati in picioare. Exista destul
haos, frica, furie, pierdere, lacomie care fierbe pe planeta, curge prea mult si care se va urca pe voi. Deci cum veti evita acest
lucru? Stati in inima voastra de fericire.Respirati esenta Mamei, stati cu ea, vorbiti cu ea, vorbiti cu mine, mergeti cu Sananda si
luminati tot ce este in calea voastra. Sa nu uitati cine sunteti si de ce ati venit pe aceasta planeta in acest timp. Voi sunteti agenti
ai transformarii. Cand v-ati oferit voluntari noi am spus multumim. Dar multi dintre noi am clatinat din cap si am spus "Nici nu stiti
la ce va inhamati". Caci asta a fost dificil, de fapt mult mai dificil decat atunci cand a venit Mihail pentru a-si recupera fratele
pierdut, pentru ca in acea situatie Lucifer a fost pregatit si nerabdator sa vina acasa-la fel si camarazii sai. Sufletele de pe Pamant
inca nu au ajuns la acel punct. Deci nu va angajati in nici una dintre acele drame, acest intuneric facut de om, luminati-l, trimiteti-i
iubire, straluciti din inima voastra, mentineti acest spatiu, dar nu va implicati. Si voi spuneti, ei bine Gabriel atunci de ce simt ca
merg la lupta? Asa se face lupta : prin trimitere, transmitere, transmutare. Nu prin preluare. Nu faceti asta. Este periculos, va
scurge si pur si simplu contribuie la haos. Da, eu sunt Arhanghelul planului vorbit si de aceea am inaintat pentru ca eu nu am
ales sa maruntesc cuvintele. Mesajele meu pentru omenire au fost intotdeauna clare, deci fiti atenti la ceea ce spun: GASITI-VA
FERICIREA, GASITI-VA SCOPUL SI ATUNCI CAND SUNTETI IN SCOPUL VOSTRU, CAND VA TRAITI SCOPUL ATUNCI
VETI FI IN FERICIRE. Este aliniamentul pur si niciodata nu a fost atat de important. Noi suntem cu voi in feluri care nu au mai
fost pe Pamant pana acum, stam langa voi, respirati aerul fiintei noastre, respirati iubirea noastra, respirati inima noastra, respirati
sprijinul nostru, sa nu subestimati nu doar puterea noastra si nici puterea colectiva si cand spun colectiv ma refer la colectivul
care s-a adunat si sus si jos pentru a completa aceasta misiune. Sa nu va indoiti ca sunteti sprijiniti, foarte puternic sprijiniti si
daca simtiti ca nu sunteti, atunci pur si simplu chemati-ma. Este dreptul vostru din nastere, poate fi mai mult din orice, mai mult
timp, parteneri mult mai iubitori, familii care sa va sprijine mai mult, mai mult sprijin financiar, o mai buna sanatate, o casa mai
buna, pur si simplu cereti, cereti din acel spatiu al linistii, acest spatiu al creatiei si co-creatiei, aici au loc miracolele- aici nu este
dezordine si fierberea nu mai exista. Deci proclamati-va fericirea, nu cu blandete ci cu determinarea unui arhanghel si mentineti-o
aproape de voi, traiti-o si cunoasteti ca faceti voia lui Dumnezeu si ca va impliniti promisiunea acestei desfasurari a planului
Mamei. Cand sunteti obositi, odihniti-va. Cand sunteti singuri, stati cu mine. Cand doriti sa radeti, chemati-ne caci nu ne place sa
facem altceva mai mult decat sa radem. Mergeti cu iubirea noastra, mergeti cu sprijinul meu de aur, La revedere. sursa:
http://www.justchannelings.com/