vineri, august 03, 2007

VINDECATORUL PADRE PIO


Simt ca trebuie sa va comunic cateva ganduri despre o entitate extraordinar de iubitoare. Se numeste PADRE PIO, celebrul Padre Pio, parintele catolic care a purtat stigmatele lui Isus Hristos pana la sfarsitul vietii sale de pe Pamant. Eu sincer nu prea am tangente cu aceasta entitate(desi imi place foarte mult, dar nu lucreaza in zona mea de interes), ci mama mea, al carei maestru este, impreuna cu preaiubitul Arhanghel Rafael (mama mea fiind un terapeut in tehnica bowen). Ce echipa!!! Da, ei sunt Maestrii care se apleaca asupra celor care se ocupa de vindecare. Foarte multi oameni nu prea au auzit de Padre Pio, nici eu nu sunt tocmai informata despre evenimentele din viata lui, dar nici nu mi-am propus sa vorbesc despre asta acum.Am vazut documentare despre el, despre stigmatele care ii sangerau incontinuu, pana cand a trecut dincolo.Am auzit de miracole savarsite, de profetii indeplinite, despre carisma inegalabila, etc. De fapt am vrut sa va invit pe toti sa luati contact cu aceasta imensa energie si sa simtiti efectele ulterioare din viata voastra, va asigur ca nu va mai ramane la fel. In special in cazul vindecarilor, se pot intampla miracole instantaneu, si nu ma refer doar la vindecarea fizica.Stiu sigur, ca El in mod special a dorit sa fie cunoscut prin aceasta comunicare( nu e channel, sunt doar gandurile/sentimentele mele) si chemat sa ajute impreuna cu echipa Sa de vindecatori celesti. Eu Ii multumesc in mod profund pentru tot ajutorul oferit si va invit sa faceti cunostinta si voi cu prezenta Lui. Priviti in ochii sai ceresti si incredintati-va in raspunsul lui.In recunostinta si iubire profunda, Alessandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu