duminică, august 19, 2007

MESAJ DE LA DUMNEZEU




SUNTETI SIRENELE SI SIRENII OCEANULUI DE IUBIRE Incepeti sa vedeti cum sunteti o unda dintr-un lac si cum o singura unda va leaga de cealalta? Puteti spune unde incepe una si unde se termina cealalta? Nu exista inceput si nici sfarsit. O singura picatura din ocean e tot oceanul. Tot universul e continut in voi si explodeaza din voi. Un atom contine universul. Voi contineti universul. Voi sunteti curgerea universului. Eu vad capetele voastre cum croseteaza lumea. Eu va vad stand in abundenta. Va vad inotand. Va miscati mainile si picioarele si navigati peste intreaga lume. E o intalnire constanta cu voi oriunde mergeti.Si ceea ce vedeti, preaiubitilor, nu e frumos? Veti cadea de acord ca sunteti inconjurati de frumuseti si de o multime de suflete frumoase? Voi sunteti sirenele si sirenii din Oceanul de Iubire. Eu sunt indragostit de Creatia mea. Iubesc ceea ce am facut cand v-am creat pe voi si pe toti pestii din mare. Si voi imi veti iubi oceanul deasemenea? Veti iubi tot ceea ce contine el? Veti favoriza universul cu iubirea voastra pentru el? Doar iubiti astazi. Iubirea voastra nu are nevoie de vreun obiect pentru a curge. E in natura iubirii sa curga. In mintea voastra, alergati prin campii si urcati muntii si peste mari si oriunde veti merge va fi intotdeauna frumusete, frumusete care asteapta sa fie privita de catre voi. Lumea roseste de fericire cand voi o iubiti. Priviti la verdeata de pe fereastra voastra, priviti cat de verde este, cum e ca un rau de verdeata. Nu m-am gandit la lucruri minunate, mari de verdeata si ceruri albastre si oceane azure si ochi albastri, ochi caprui, ochi verzi, tot felul de ochi? La ce nu m-am gandit? M-am gandit la voi si ati si aparut din ocean sau am putea spune ca ati plutit din Ceruri la dorinta mea. Eu am facut un loc pentru voi pe Pamant si voi sunteti aici acum, oh binecuvantata Fiinta a Mea. Venind din Cer sau din profunzimea Oceanului de Viata, ce fel de greutate sau profunzime anume nu puteti atinge? Ce stea nu puteti prinde? Ce binevenire nu e a voastra? Pregatiti-va pentru Marea Iubire. E iminenta si e remarcabila. Iubirea e substanta din care v-ati nascut. Iubirea e structura voastra si mostenirea voastra. Voi sunteti oasele iubirii si expresia sa. Voi sunteti fantana iubirii ce explodeaza catre pamant. Asta pe care sunteti acum e o escapada. Asta e Marea Aventura, preaiubitilor. Stati pe varfurile degetelor pregatiti pentru a face balet pe pamant. Voi improvizati. Nu puteti gresi. Chiar daca cadeti cand incercati sa faceti o pirueta, nu e ceva gresit.In continuare e pirueta voastra. Eu iubesc dansul vostru si iubesc cum ochii vostri danseaza si iubesc veselia zambetului vostru si va iubesc chiar daca sunteti intr-un deget sau in patru labe. Important e ca va iubesc. Iubirea neconditionata nu poate descrie iubirea Mea pentru voi. Iubirea neconditionata e un concept limitat. Iubirea infinita e mai potrivita. Eu nu sunt capabil de ceva mai putin decat iubirea. Nici voi nu sunteti, desi v-ati pacalit crezand ca sunteti autorul a ceva mai putin decat iubirea. Voi poate orbecaiti, preaiubitilor, dar nu puteti scapa mingea din mana. Sunteti in viata pe Pamant. Vi s-a oferit acest minunat cadou. Viata ca un cadou. Nu e ciuma bubonica. E o minunata binecuvantare si voi ati fost binecuvantati cu viata pe pamant. Si acum binecuvantati Pamantul, binecuvantati-va pe voi si binecuvantati-i pe cei care stau in fata voastra si cauta iubirea si cunoasteti fara dubii ca EU VA IUBESC. sursa: http://lightworkers.org/node/370

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu