vineri, august 24, 2007

KWAN YIN -20. august 2007


Va vorbesc in aceasta zi a Fericirii! Ma cunoasteti. Eu Sunt Kwan Yin. Eu sunt aici azi pentru a va reaminti ca cea mai sigura cale catre ceea ce doriti, catre ceea ce vreti sa fiti in viitor e sa Traiti Fericirea acelui Viitor ACUM! Viitorul vostru e facut in Prezent si in ziua de Ieri. Daca doriti o lume plina de beatitudine trebuie sa eliberati Vechea Lume; vechea lume a durerilor voastre! Exista multe motive pentru ca voi sa fiti fericiti. Mergeti prin zilele voastre cu constientizarea expresiei VIETII din jurul vostru! E in zambetul dulce al unui copil. E in ploaia calda de pe fata voastra. E in zambetul celor pe care ii iubiti. E in rasul dintre prieteni si in atingerea iubitului. Va ingrijorati de bani sau de coletele abundentei? Va grabiti incolo si incoace pentru a capata "adevarata cupa"? Eu va spun FITI IN MOMENTUL DE ACUM!!! Totul e in Planul Divin asa ca puteti trai la fel de bine FERICIREA ACUM! Incepeti sa "practicati" FERICIREA! dragii mei cand sunteti IN FERICIRE, voi atrageti FERICIREA catre voi. Va cer sa va aduceti aminte CINE SUNTETI! Va cer sa mergeti in Incredere prin ziua voastra. Va cer sa Traiti in Pace si sa purtati Pacea ca un vas sacru in inimile voastre. Voi sunteti profund iubiti, toti. Noapte buna comorile mele.

Un comentariu:

  1. Si asa este preaiubita Lady Kwan Yin si draga Alexandra ,sa exprimam bucuria in acum si aici ,sa fim in Paradis pe Pamant!Depinde de noi ,sa ne reamintim cine suntem cu adevarat si sa exprim aceasta prin trairea in prezent ,cu incredere si bucurie!
    George

    RăspundețiȘtergere