vineri, august 10, 2007

ARHANGHELUL MIHAIL


Preaiubiti Lucratori in Lumina, Copiii Luminii, Stralucitoare Divine Fiinte, Eu Sunt Arhanghelul Mihail. Acceptati lumina si radiatia sa in inimile voastre acum, acceptati energia, energia albastra, energia albastra electrica pe care o torn in inimile voastre acum! Ati invatat sa reactionati la lumina in loc sa actionati si acum a venit timpul ca voi sa invatati cum sa actionati prin Iubire si Lumina, prin aceasta constiinta, constiinta mea si a voastra. Imbratisati toate fiintele Pamantului cu iubire si eliberati frica din inimile voastre, nu va apartine, nu asta sunteti! Acum canalizez aceasta energie, aceasta energie pana in centrul inimii voastre, puteti simti? E energia pe care o canalizez pentru voi si pentru intreaga umanitate prin ingerii si legiunile mele.Deci simtiti energia mea ca o gigantica tesatura care vine ca o apa limpede, ca o cascada de cristal curatand totul in interiorul vostru, pentru voi in acest moment. Simtiti aceasta putere? Veti simti aceasi putere de fiecare data cand ma veti chema, doar zicand simplu "ARHANGHELE MIHAIL, UMPLE-MI INIMA SI CORPUL CU APELE ALBASTRE ELECTRICE ALE ENERGIEI TALE" si se va intampla caci Eu Sunt adevarata curatire a apelor, Eu Sunt apa curatata, Eu Sunt raza curatata si protectoare a intregii umanitati si a voastra. Ridicati-va vocile si spuneti oamenilor ca si ei o pot face, spuneti-le adevarul. A venit timpul pentru ca Lumina sa fie stabilita pe Pamant, pentru ca apa cristalina sa fie ancorata in centrul Pamantului si pentru ca adevarul si lumina sa iasa la suprafata si pentru ca iubirea sa domneasca si sa radieze in fiecare fiinta umana de pe acest Pamant. Acum chemati o coloana de lumina si cereti sa poata trece prin voi din varful capului pana la degetele picioarelor si spuneti "ARHANGHELE MIHAIL, COBOARA O COLOANA DE LUMINA PRIN MINE". Simtiti energia curgand prin tot corpul vostru, vedeti cat e de simplu? Nu trebuie sa faceti altceva, faceti doar asta. Voi sunteti fiinte libere si voi sunteti cei ce aleg cand intra Frica sau Iubirea. Energiile mele va vor sustine pentru un timp indelungat si va vor servi oferindu-va o ultima si profunda curatire. Cum imprastiati aceste energii si altora prin comunicare si ei altora, fiecare va fi activat, simtind nevoia de a imparti cunoasterea pentru ca este Adevarul si Eu Sunt Adevarul. Pentru ca Eu vin din Adevar iar Adevarul e Lumina si Lumina e Informatie plina de Iubire, lumina, curatire...?Va suna cunoscut? Nu credeti ca a venit timpul sa actionati si nu sa reactionati, cum v-am spus la inceput si v-am spus pentru ca nu trebuie sa mai reactionati. Frati in lumina, a venit timpul pentru ca voi sa actionati calcand pe propria cale a luminii ce conduce la propriul adevar iluminat al propriei Prezente Eu Sunt si sa spuneti cu voce tare: "EU SUNT O FIINTA DE ADEVAR PUR", repetati "EU SUNT O FIINTA DE ADEVAR PUR", "EU SUNT O FIINTA DE ADEVAR PUR". Simtiti energia, percepeti diferenta in campul vostru energetic? Asta sunteti cu adevarat, o fiinta de Adevar pur si Eu vin la voi caci Eu Sunt detinatorul Adevarului. Nu exista loc in Adevar pentru minciuni, minciunile conformeaza. Adevarul nu. Adevarul se misca, actioneaza si este in energia mea. In prezent, purificarea planetei voastre are loc prin adevar si Eu Sunt CEL care asista in acest proiect impreuna cu legiunile mele, voi sunteti doar canalele acestei energii. "Dar cum pot face asta?" va intrebati. E atat de simplu, doar chemati-ma, fie ca o coloana de lumina, fie ca apa cristalina din inima voastra si asta va va transforma zi dupa zi. Atingand pe cineva sau gandindu-va la cineva cu iubire-poate fi oricine, un prieten sau un membru al familiei sau chiar un loc unde locuiti-si simplu trimitand energiile mele, voi puteti curata acel loc si sa-l umpleti cu lumina si adevar. Eu Sunt un rau de adevar pur si Eu merg oriunde, unde sunt chemat. Unii au nevoie doar de o lingurita, altii de o galeata si altii de un vagon de apa, voi sunteti cei ce aleg cat de des aveti nevoie de aceasta energie, de cat de des doriti aceasta energie impamantata si asta se intampla pentru ca energiile sunt impamantate prin propriile coastre corpuri, caci voi sunteti fiinte constiente si aceasta energie e impamantata prin voi.Eu nu pot cobori la ceste nivele decat daca sunt chemat. Prin chemarea energiilor mele, voi faceti un serviciu nu doar voua insiva, ci si pentru restul oamenilor. Desi munca luminii va pluti ca un rau al sperantei si fericirii in serviciul Noului Pamant care vine si care pentru unii dintre voi a sosit deja. Facand asta zilnic, viata voastra se va schimba, lucrurile si situatiile din jurul vostru se vor schimba, VOI va veti schimba, dar sa nu va temeti pentru ca acea schimbare e Adevarul pe care il cautati... Nimic decat adevarul, Arhanghelul Mihail.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu