sâmbătă, aprilie 11, 2009

Scrisoare scrisa de Geoffrey Hoppe- aprilie 2009: contractele noastre s-au terminat




Scrisoare scrisa de Geoffrey Hoppe- aprilie 2009 Nu trebuie sa va reamintesc ca totul se schimba. Se schimba intr-un ritm atat de rapid incat este greu de tinut pasul.Sau as putea spune ca este greu pentru mintea si constiinta energiei vechi sa tina pasul cu fluviul schimbarilor.Poate ca una dintre cele mai dificile si nelinistitoare schimbari este completarea contractelor noastre. Definesc ''contract'' un fel de intelegere spirituala cu noi insine si cu alti oameni din viata noastra. Contractele pot incepe de la o intelegere de a fi nascut intr-o anumita familie biologica, la a lucra cu cineva in aceasta viata, a trai intr-o anumita locatie geografica, de a va reconecta cu un grup spiritual cu care ati mai fost inainte, sau chiar implinindu-va intreaga cale a vietii. Eu si sotia mea Linda am avut un fel de contract de a fi impreuna in aceasta viata. Contractul sau intelegerea a fost probabil dezvoltata in alte taramuri inainte de aceasta viata, bazat pe experientele noastre din trecut si din dorintele noastre de a crea ceva minunat in aceasta viata. Eu am cunoscut-o pe Linda in clasa a patra (la 11 ani), am inceput sa ne dam intalniri cand aveam 17 ani si ne-am casatorit cand aveam 22 de ani. Totul a fost usor pentru ca acest contract al nostru a pavat calea.Am stiut ca am un contract sa lucrez cu anumiti oameni pentru a ajuta la crearea acestui lucru numit Cercul Crimson. Norma Delaney si Garret Annofsky, John Kuderka, Michelle MacHale, Jean Tinder si Jan Brouwer pentru a-i numi doar pe cativa dintre cei multi.Am avut trecut in contract sa-l intalnesc pe Lee Carroll si sa lucrez cu el. Eu stiu ca acestea au fost contracte datorita sincronicitatilor si a usurintei cu care ne-am intalnit si profunda familiaritate care a avut loc in timpul intalnirii. Nu a existat un moment stanjenitor la inceput si nici nu a trebuit sa ne cunoastem reciproc. Am inceput in forta.Am avut un contract sa lucrez cu Tobias. Impreuna am creat Cercul Crimson acum mult, mult timp. A fost ceva de genul asta: Tobias ar fi stat in taramurile non-fizice, in timp ce eu as fi venit pe pamantul fizic. La timpul potrivit el mi s-ar fi prezentat si am incepe sa lucram impreuna. M-as fi topit cu el si as fi adus mesajul sau unui grup cunoscut dupa numele de shaumbra. Cand lucrarea s-ar fi terminat, Tobias ni s-ar fi alaturat in aceasta lume 3D.Dar din pacate contractele noastre se termina in aceasta noua energie. Este una dintre cele mai goale si mai nelinistitoare experiente prin care trecem in aceasta viata. Noi ne-am obisnuit sa avem contracte.Ele ne-au oferit un cadru confortabil pentru existenta si experientele noastre.Ele au constituit un fel de destin auto-impus. Am putea pasi prin viata intr-o stare de semi-transa, hoinarind dintr-un punct al contractului in altul.Asa cum aceste contracte ajung la un sfarsit in aceasta viata, mai exista un sens pentru ''ce urmeaza''? ''Ce ar mai trebui sa fac?" ''Ce doreste spiritul sa fac?" Exista o tacere lunga si goala urmata de raspunsul : ''Ce vrei tu sa faci?" Oricat de eliberator ar suna, noi nu suntem obisnuiti sa avem acest gen de libertate spirituala. Poate ca ar fi aproape mai usor sa ajungem la un nou aliniament cu Spiritul decat sa luam decizii de unii singuri? Exista deasemenea un sentiment profund ca timpul nostru pe pamant s-a terminat.Si cu toate contractele terminate, ce mai este de facut?Poate ca este timpul sa ne intoarcem acasa, sa stam de-o parte in aceste timpuri de schimbari intense. Cunosc cativa shaumbra care au facut asta.Aproximativ acum un an, Tobias mi-a spus ca contractul nostru s-a terminat. Ceea ce am convenit noi sa facem cu Cercul Crimson se terminase. A fost un sentiment foarte ciudat.Tobias a spus ca va sta pana in iulie 2009, dar nu mai tarziu. ''Dar Tobias'', am strigat eu ''si eu? Eu ce fac in continuare?" Tu deja stii raspunsul pentru ca l-ai auzit deasemenea: ''orice doresti sa faci".Asta este marea intrebare: ce vrei sa faci? Nu mai exista contracte. Nici karma. Nici cereri.Este ca si cum ai fi lasat la vatra din armata dupa un serviciu de-o viata. Oricat de mult ti-ai dorit sa iesi, este un sentiment ciudat atunci cand vine in sfarsit Ziu Eliberarii. Cunoasteti acest sentiment? Am descoperit ceva foarte important pentru mine in aceste cateva luni ce au trecut. Eu nu trebuie sa raspund la aceasta intrebare. Eu nu trebuie sa stau jos si sa incep sa scriu o noua cale a vietii. Nu trebuie sa creez un nou plan. Si mai important, nu trebuie sa ma ingrijorez de faptul ca altcineva il va scrie pentru mine daca eu ezit sa o fac singur. Eu pot doar sa FIU ! Imi pot lua timp pentru a elibera vechi contracte si pur si simplu sa stau pana cand simt cu adevarat ce sa fac in continuare. Eu si Adamus Saint Germain nu avem un contract asa cum am avut cu Tobias. Eu nu trebuie sa lucrez cu el. Cand l-am intrebat pe Adamus cum va arata noul program, el mi-a intors-o. Cu alte cuvinte, el nu-mi va raspunde la intrebare pana cand eu nu ii voi spune ce as dori sa fac. Hmmm. Aceasta trebuie sa fie felul in care functioneaza noua energie. Priviti-va viata si contractele. Slujba voastra va fuge de sub picioare? Relatiile voastre se schimba? Munca spirituala se simte ca si cum s-ar dizolva? Si acum marea intrebare: CE VA DORITI SA FACETI? Asa cum Tobias a citat din Charles Dickens in shoud-ul 8 "Avem in fata noastra toate lucrurile si avem in fata noastra nimic". Noi ne completam contractele si depinde de noi ce alegem in continuare. Alegeti in fericire si abundenta, alegeti ceea ce face inimia voastra sa cante si astfel veti face si alte inimi sa cante.sursa: http://www.crimsoncircle.com/