marți, aprilie 14, 2009

KRYON SI TOBIAS LA CONFERINTA DE LA MADRID 21-22 martie 2009



Transmis de Lee Carol si Geoffrey Hope Kryon : Am schimbat programul . M-am gandit ca poate doriti sa aflati. As dori sa va ofer un cadou si am facut un aranjament pentru asta. Va voi ruga sa mai aduceti un scaun. As dori sa impart acest channel cu Tobias. ( ropote de aplauze). Deci, il voi ruga pe Tobias sa vorbeasca primul si apoi pe Kryon. Geoffrey Hope : In primul rand as dori sa-i multumesc lui Lee, nu numai pentru ca l-a invitat pe Tobias si pe mine pe scena, ci pentru cartea nr. 1 si toate celelalte, pentru ca pe 3 aprilie 1995 , cand Linda si cu mine am mers la culcare, am citit cartea nr. 1 a lui Kryon si vietile noastre s-au schimbat total. Multumesc. ( aplauze). Dati-mi cateva momente. Robert, opreste muzica pentru un moment. Geoffrey : am uitat ceva. ( rasete). Am fost atat de prins de acel moment, incat am uitat. Stiti , fara Linda , pentru a-mi aminti, nu sant nimic. O.k. Un moment ( rasete si aplauze). Robert, poti incepe sa canti. Robert : am uitat ce voiam sa cant. Geoffrey : Trebuie sa punctez, daca nu va suparati, cred ca este pentru prima data cand facem channel fara pantofi. Inca o premiera aici, in Spania. Oh, aduceti pozele acum. ( rasete). TOBIAS : SI ASA ESTE ! Dragi umani sacri , continuam aceasta energie , intr-un spatiu sigur si sacru. Ce onoare este pentru mine, Tobias, sa stam langa acest maret numit Kryon si acest maret uman, Lee Carol. Imi face inima sa se deschida , aproape ca imi aduce lacrimi ochilor mei angelici faptul de a fi aici, intr-un loc al unei asemenea maretii. Si de data asta, vorbim despre fiecare dintre voi. Daca priviti intreaga ierarhie a arhanghelilor si a ingerilor si a tuturor fiintelor angelice, ceea ce veti vedea in primul rand, in varful acestei piramide , santeti voi, umanii. Amintiti-va ca voi ati fost ingeri la un moment dat. Ati fost acolo unde noi toti am fost, dar apoi ati trecut la o calatorie mult mai interesanta si mai fascinanta, aprofundandu-va si mai mult natura umana. Venind pe Pamant pentru a afla cine santeti cu adevarat. Nu voi reveni pe Pamant la urmatoarea incarnare pentru a salva pe nimeni si nimic. Totul se afla in perfectiunea sa. Vin pe Pamant pentru a fi cu voi, pentru a ma altura voua in aceasta frumoasa experienta de a fi incarnat pe Pamant si de a face lucruri pe care doar umanii le pot face : sa rad , asa cum radeti voi. Desi exista rasul ingerilor, dar nu are profunzimea unui ras uman sanatos. Ma intorc pentru a asculta muzica umana. Muzica angelica este frumoasa, dar muzica voastra spune povestea calatoriei umane intr-un fel unic, pe care nimic altceva nu il poate imita. Vin pe Pamant pentru a simti atingerea unui alt uman , inca odata. Ingerii isi pot topi corpurile lor de lumina si energie, dar umanii isi pot atinge carnea , inima, ei se pot angaja in cel mai frumos dar oferit umanitatii : impartasirea iubirii unul cu altul. Vin pe Pamant pentru ca mancarea din taramurile angelice este nasoala. ( rasete). Nu are gustul si mirosul mancarii de pe Pamant. Noua ne place sa luam mancare in corpul nostru si abia asteptam sa o facem din nou, pe Pamant. Nu doar mancarea, ci si compania celorlalti din jurul mesei. Oh, si apoi mai este si paharul de vin. ( rasete). Rosu. Sec. Dar noi nu avem asta in taramul angelic. L-am rugat pe Cauldre , daca as avea macar un pahar de vin in ultimul meu channel , atfel incat sa gust din acest produs al umanilor inca odata. Deci dragilor, ma intorc pe Pamant, nu pentru a salva pe cineva, nu pentru a repara nimic, nu pentru a incerca sa schimb nimic, ci pentru a sarbatori viata. As dori sa spun o poveste foarte scurta , despre un grup de lucratori in lumina , care au mers intr-un loc numit Camelot. Au mers acolo unde Merlin avea o pestera odata , unde a stocat toate informatiile pe care le avea despre magia sa si despre misterele sale. Si grupul de lucratori in lumina a mers la aceasta pestera si au chemat spiritul lui Merlin si au spus : " Merlin , impartaseste cu noi secretele tale. Reveleaza-ne misterele tale." Si au venit energiile lui Merlin si au spus :" EU nu am secrete de imprtasit, nu am mistere de revelat , pentru ca tot ce am avut si am facut a fost facut pentru un timp diferit. Voi traiti intr-un alt timp , exista noi raspunsuri si noi solutii. V-am asteptat sa veniti , astfel incat sa pot inainta , sa pot elibera si acum depinde de fiecare dintre voi sa intelegeti misterele noii energii." A fost un grup de lucratori ai noii energii care au mers pe insula sacra Camay. Au calatorit prin jungla si au ajuns in locul unde s-a creat pentru prima data ceremonia " hula". Si acest grup de lucratori in lumina a chemat Zeita sacra si a spus : Pay-lai , reveleaza-ne misterele si impartaseste cu noi secretele".Si a venit energia lui Pay-Lai si le-a spus :" Nu am secrete si nici mistere care vi s-ar aplica acum . Voi santeti intr-o complet alta constiinta decat am fost noi acum sute de ani. Eu v-am asteptat pe voi, noii lucratori ai constiintei , astfel incat sa-mi pot elibera energia din Pamant si sa pot merge intr-un alt loc. Depinde de voi sa creati misterele noii energii." Un alt grup de lucratori in lumina a mers la Marea Piramida din Egipt, acum cateva saptamani. Si s-au tarat pe burta pana la camera regala, s-au adunat in cerc si au rostit intonari. Apoi au respirat si au chemat energiile antice ale faraonilor. Si faraonii li s-au infatisat si lucratorii in lumina au spus ": Dragi faraoni, impartasiti cu noi secretele voastre si revelati-ne misterele voastre". Si faraonii au spus :" Noi santem atat de fericiti sa va vedem, v-am asteptat , Noii iluminati de pe Pmant ,pentru ca acum noi putem inainta. Oamenii vin aici de sute si sute de ani si vor sa stie ce secrete detinem , iar acest lucru ne-a mentinut energiile impamantate. Acea veche constiinta ne-a mentinut plantati aici pe Pamant. Ne bucuram sa va vedem, noi va returnam torta. Si apropo, orice secret pe care l-am impartasi , orce mister pe care l-am revela , acestea au fost pentru timpul de acum mii de ani. Nu se mai aplica la timpul de acum. La revedere". Deci, dragilor, lista poate continua. Lucratorii in lumina merg in marile temple din Mexic , in zone sacre din America de Nord, in zone sfinte din sudul Frantei, India, China si peste tot globul. Am mers pentru a afla secretele si misterele celor antici. Cei vechi au asteptat ca voi sa veniti , astfel incat sa poata fi eliberati de indatoririle lor si pentru a va putea spune ca :" Acesta este timpul vostru, aceasta este noua energie , depinde de voi sa aduceti noua constiinta". Si apropo, ca o ultima notificare, nu pastrati nimic secret si nu lasati nimic sa fie un mister. Ar trebui sa fie simplu , de inteles si disponibil pentru toti. Si aceasta este povestea mea cu lucratorii in lumina care au vizitat locurile vechi si au inteles ca voi santeti cei pe care ei i-au asteptat. Si asa este ! Salutari dragilor, eu sant Kryon, din Serviciul Magnetic si asa este ca Tobias imi este cunoscut, caci este de partea mea de voal . Eu stau langa el acum, il privesc si ii spun ca acesti ultimi ani ai facut o treaba buna , pentru un evreu mort. rasete). El este o energie cunoscuta. Contractul pe care il aveti ca o entitate a Universului, manifestarea energiei potentialului vostru , nu se termina atunci cand parasiti planeta. Priviti la Tobias , la energia pe care el a manifestat-o. Cat timp a fost pe planeta si a adunat intelepciunea pe care a folosit-o in inregistrarile akashice ale acelor vieti, priviti ce energie v-a oferit , chiar si atunci cand s-a aflat de aceasta parte de voal. Priviti fuziunea cu barbatul pe care l-a ales, priviti iubirea dintre ei doi, priviti acceptarea celui care a decis ca este in regula sa vorbeasca prin alta persoana . La ce va face sa va ganditi ? Cu privire la scopul vostru in universul insusi? unii dintre voi i-ati pierdut pe cei dragi, poate chiar recent. daca unii dintre voi ati experimentat aceasta trecere inainte ca timpul lor sa vina. Oh, stiu ca va este dor de ei, dar poate ca a fost un scop maret. V-ati gandit ca ei au lucruri de facut aici, pe care nu le pot face decat daca se afla de partea mea de voal? Cand va ganditi la energia pe care voi o numiti ghizi si ingeri, cine sant ei? Tobias tocmai a identificat cine sant . Ei sant familia, sant voi . Este posibil ca unele dintre acele entitati sa fie cu voi acum. Este posibil ca cineva pe care l-ati iubit si pe care l-ati pierdut sa fie cu voi acum. Chiar poate fi astfel? Un cerc al vietii care ne include unul pe altul? Asta inseamna ca nu este atat de compartimentat precum credeati. Priviti frumusetea acestui sistem. Priviti istoria de pe aceasta scena , a celor care au fost atinsi in cel mai profund fel, de catre o singura entitate care a venit pe aceasta planeta de multe ori si v-a vizitat inca odata in timp ce era cu mine. Ce va spune acest lucru despre sistem? Tobias a mai spus si altceva, ca abia asteapta sa se intoarca aici. De cate ori ati auzit de la Kryon, cat de mult santeti iubiti, peste masura? Sant unii dintre voi care cred ca experienta este una din care abia asteaptati sa iesiti ; ati putea spune ca aici este neconfortabil. Si asta pentru ca nu ati gandit ce este in interiorul vostru inca Exista ceva in voi, la fel de puternic ca si ceea ce exista in mine este miezul Dumnezeu este Sinele Inalt, paseste intre lumile voastre si a mea. Si daca ati atins acea parte a voastra, nu mai aveti motive sa credeti ca acesta este un loc gresit in care va aflati. Tobias doreste sa se intoarca , el a mentionat unele lucruri care ii sant foarte placute . Si eu as dori sa examinez unul dintre ele , chiar acum. Aceasta nu este o informatie pe care sa o notati , dragilor, pentru ca predarea s-a terminat. Acesta este un mesaj pe care Tobias si cu mine in oferim impreuna. Exista ceva in ambele parti de voal , care este similar si as dori sa vorbesc despre acest lucru. In partea mea de voal, cu Tobias, chiar acum, exista o densitate , pe care este foarte greu sa o descriem in orice limba, care tranziteaza fiinta noastra, pe care noi o numim iubirea lui Dumnezeu. Este intotdeauna acolo. Noi o simtim tot timpul. Dar cand deveniti o fiinta umana, totul se schimba. Nu se indeparteaza, ci merge in interiorul vostru si se ascunde, dar este intotdeauna acolo. Acum, sa examinam acest lucru , pentru un moment. Acestea sant lucrurile de care ii este dor lui Tobias. Mama, iti aduci aminte cand ai privit pentru prima data in ochii copilului tau? Este ceva mai bun decat asta? Mai bun decat aceasta iubire? Nu va face sa plangeti cateodata, cand un copil va priveste pentru prima data? Se formeaza o legatura, voi purtati acea viata pentru o perioada, in interiorul vostru, se manifesta, apoi sta langa voi si voi ingrijiti acel copil. Exista o iubire mai mare decat aceasta? Si aceasta iubire va expandeaza inima si cand toata camera straluceste de aceasta frumusete indescriptibila, va voi intreba ceva : de unde a venuit aceasta energie? Voi credeti ca este ceva biologic? Credeti ca totul este generat de celulele, sangele si creierul vostru? mama, tu stii mai bine. Este un moment magic, in care ingerii stau in jurul patului si canta viata celui care vi s-a alaturat. Tobias vrea asta, el merita asta si o va avea. Exista multiple forme de iubire pe aceasta planeta. Dar sa va spun de ce altceva ii este dor lui Tobias. Eu stiu ce spune el. Am fost in fiecare viata si am privit aceste lucruri. Voi, fiintelor umane , as dori sa va amintiti ceva : va amintiti cand v-ati indragostit pentru prima data? Adevarata dragoste : doi umani care se unesc ca si unul. Va amintit cum a fost? Cand iubiti pe cineva atat de mult incat nu puteti gandi normal. Psihologii de pe planeta voastra, spun ca a fi indragostit este ca si cum ati fi temporar nebun. Atat de puternic este sentimentul. Va amintiti asta? Va amintiti cum este sa va uitati in ochii altei persoane si sa nu puteti nici macar respira pentru un moment? Doi oameni uitandu-se unul la altul , atat de indragostiti, va amintiti? Este ceva foarte comun oamenilor . V-ati lasat liberi sa va indragostiti cu adevarat, incat , atunci cand va uniti pentru prima data, atingerea celuilalt , totul ,explodeaza? O simtiti si santeti atat de indragostiti. Sa va intreb ceva : de unde a venit asta? Va voi spune acest lucru : aceasta este iubirea lui Dumnezeu din voi, care este proiectata pentru acele momente , poate pentru cateva saptamani, poate pentru intreaga viata. Dar nu a venit din corpul vostru , ci din sufletul vostru. Toate aceste lucruri despre care vorbim, le puteti lua de dincolo de voal si pentru cateva momente le experimentati aici. Lui Tobias ii este dor de aceste lucruri. Ce va spune asta despre faptul de a fi o fiinta umana? Cand cineva care a facut calatorii inainte si inapoi, nu ca si Kryon, spune ca doreste sa se intoarca? Exista ceva aici. A fost invatatura lui Kryon inca de la inceput , ca daca gasiti acel punct in care va veti alatura Sinelui Inalt, veti crea maiestria in sinele vostru. Tobias a vorbit despre a da mai departe torta. Aceasta este atat de precis. Noii lucratori in lumina ai acestei planete iau pozitia de maiestrie a celor antici. De aceea au vizitat locurile sfinte. Nu din curiozitate , nu pentru a face poze. Ci pentru a-si asuma acele locuri energetice si de a incorpora energiile. Pentru asa ceva este cunoscuta noua energie. Este atat de noua, incat toate secretele din trecut nu sant importante. Caci acele secrete din trecut va sant cunoscute si voi le detineti acum. Nici un maestru din trecut nu cunoaste mai multe decat voi. Tobias stie asta. Stiti de ce vrea cu adevarat sa se intoarca? Pentru ca vrea sa fie cu voi si a spus si asta. El vrea sa fie cu voi , maestrii ai acestei planete. El nu va rata oportunitatea de a fi nascut, de a participa si de a vedea pacea pe Pamant. El nu va rata asta. Ce va spune asta despre cine santeti? Si despre ce puteti face? Aceasta este invatatura lui Kryon. Este invatatura lui Tobias. Nu exista diferente intre mesajele noastre. De aceea santem aici. Si asa este, ca in aceasta seara ati auzit doua mesaje ca unul singur, din partea cealalta de voal. Si tot ce am facut este cuprins in experientele de viata ale fiintei umane. Singura rugaminte pe care o avem este sa gasiti acel loc in interiorul vostru care vine din partea cealalta de voal, care va permite sa explodati de iubire, mame si tati, surori si frati, cati dintre voi v-ati indragostit de un animal? Nu vi se pare minunat cand el va priveste cu acei ochi? Si ii puteti citi ochii? El va spune :" Eu stiu cine esti " si "eu te iubesc deasemenea". Animalele simt. De unde vine acest lucru? Voi credeti ca este in biologia animalelor ? Credeti ca legatura pe care o simtiti intre entitati, animale, oameni este ceva biologic? Nu este. Chiar si animalele stiu despre cealalta parte de voal. Stiati ca un animal poate vedea divinitatea din voi? Intr-adevar. Este evident. Ce veti face cu asta? Dragi fiinte umane, va veni o zi cand va veti putea uita la alta persoana si sa vedeti Dumnezeul din ea. Maestrii antici v-au spus-o si asa va fi. Asteptati acest moment. Salutati acea parte din fiinta umana in primul rand, chiar inainte de a intelege sau recunoaste cine mai sant ei. Cand o fiinta vine la voi, inainte de a-i recunoaste sexul, ii puteti iubi Dumnezeul din ea? Daca puteti, acesta este un atribut al maiestriei. Oh, ce timp pentru a fi in viata ! Ca nici un alt timp de pe Pamant . Si Tobias este foarte intelept , caci el vine sa vi se alature. Nu este de mirare ca sincronicitatea a organizat acest lucru in aceasta seara. Amintiti-va de acest lucru, simtiti-l. Toate aceste lucruri despre care v-am vorbit, despre iubire. Si asa este ! Sursa : http://www.crimsoncircle.com/