joi, februarie 19, 2009

DESCOPERIND TEMPLUL COMPASIUNII CU LADY MARY





DESCOPERIND TEMPLUL COMPASIUNII CU LADY MARY
Transmis de Natalie Glasson
Dragi suflete de pe Pamant, eu imi extind cele mai profunde binecuvantari si iubirea mea catre voi, onorandu-va pentru
adevarul pe care il detineti si pentru magnificienta pe care o puteti crea cand va permiteti sa existati ca suflet sacru expansiv. Voi
santeti inruditi cu cele mai pretioase vase , mentinand energia fortei de viata a Creatorului in interior, care poate fi realizata la
dorinta voastra. Eu sant aici pentru a va sustine intotdeauna, Eu sant Lady Mary. Templul Compasiunii a fosr reformat in planurile
interioare de ceva timp si a asistat multe suflete , in ceea ce priveste confuzia si incordarile pe care le poate produce trezirea
spirituala. Templul actioneaza ca un sanctuar linistitor pentru toti cei care il viziteaza, pentru a castiga vindecare, intelepciune,
clatitate si confort, deoarece ei calatoresc pe calea lor spirituala, dorind sa castige unificarea cu sufletul Creatorului. Eu, Lady
Mary, petrec mult timp in interiorul Templului Compasiunii din planurile interioare ; eu sant atrasa sa experimentez energiile sale
din mai multe motiove, pentrru ca imi amintesc cum arata templul inainte si el a fost construit pentru a sustine multe suflete in
tranzitia lor si in acceptarea luminii. Eu am fost unul dintre sufletele care a vizitat Templul pentru a castiga avansare, intelepciune
si o mai mare incorporare a iubirii. Eu acum il gasesc un loc confortabil , de odihna si reflectie pentru propria mea crestere si
pentru invataturile pe care le impartesesc cu multi. Templul a devenit un loc al activitatii, asa cum multi il viziteaza, pentru a
castiga educatie spirituala in plus ; Eu pur si simplu ma bucur, privind cum sufletele stralucesc din ce in ce mai luminos, cu
fiecare vizita pe care o fac. Noile energii ale ascensiunii si valurile de iubire care sosesc , deja incep sa se ancoreze in Templu ,
pregatindu-se pentru ancorarea in Pamant ; aceasta face din Templu ashram, unde cineva poate experimenta noua lumina si
vibratiile iubirii , care poate nu intotdeauna sant prezente in alte ashramuri. Pentru mine, Templul Compasiunii este un simbol al
sperantei, o reprezentare a faptului ca umanitatea se trezeste acum cu o mare viteza si accepta adevarul Creatorului. Aceasta
inseamna ca vointa Creatorului de a ancora o vibratie mai inalta a luminii iubirii pe Pamant, pentru a crea o civilizatie si o
umanitate a iubirii, se manifesta cu siguranta. Voi ma veti gasi adesea stand in pace , in marele hol al templului , odihnindu-ma,
reimprospatandu-ma si absorbind inaltele vibratii ale luminii. Eu sant intotdeauna deschisa catre oricine vine si vorbeste si se
conecteaza cu mine ; mie imi place sa imi impartasesc experienta din templu cu altii , cu o mare bucurie. Eu trebuie sa va asigur
ca , cercul vindecarii isi continua activitatea in Templu si voi il puteti vizita pe durata meditatiei , oricand doriti, doar solicitand
aceasta. Voi puteti gasi un spatiu al vostru propriu , in marele hol si pur si simplu va puteti imbaia in energiile si lumina care
circula si curge constant in templu. Eu am dorit sa va comunic acest mesaj azi, deoarece am dorit sa va spun ca exista cateva
camerecare sant disponibile pentru ca voi sa le vizitati, in acest templu. Eu am mentionat marele hol inainte , aceasta este o
camera extrem de vasta, in stilul unei catedrale , cu tavane inalte , podele stralucitoare, ferestre generoase , care licaresc de
lumina alba, pura. Din marele hol , se vad multe usi discrete , care conduc catre camere expansive si minunate, toate compuse
din lumina pura alba. Aceste camere sant destinate pentru energii si calitati specifice ; ele reprezinta spatii care permit integrarea
si intelegerea la multe nivele. Cateva camere pe care le puteti vizita sant : Camera Maestrilor Ascensionati, Camera Arhanghelilor
si Ingerilor, Camera Elohimilor si Camera Energiilor Elementalilor. Acestea sant cele mai miraculoase camere. Voi puteti cere in
timpul meditatiilor sa vizitati una din aceste camere ; voi veti ajunge in marele hol si veti fi directionati catre usa potrivita , pentru a
avea acces in camera in care doriti sa intrati. Odata intrati in camera , veti fi intampinati de o fiinta de lumina care este cea mai
potrivita pentru voi. De exemplu, daca doriti sa intrati in Camera Maestrilor Ascensionati, veti fi intampinati de un Maestru
Ascensionat, care este cel mai potrivit pentru a va ghida si a va asista acum, nu numai pe durata sederii in templu, ci si pe
parcursul sederii in realitatea de pe Pamant. Aceasta este cu adevarat uimitoare, este ca si cum va intalniti ghidul ; toti veti avea
desigur, experiente diferite. Odata ce v-ati intalnit maestrul ghid potrivit , voi ii puteti cere sa va asiste in orice, fie ca doriti sa
castigati vindecare, accesati constiinta maestrului vostru ascensionat sau pur si simplu, meditati impreuna cu maestrul. Veti avea
oportunitatea de a va vizita maestrul in Camera Maestrilor Ascensionati, oricand doriti. In oricare Camera intrati , voi puteti accesa
energia, lumina si intelepciunea din camera, in timp ce , deasemenea veti fi intampinati de catre un mentor ghid, potrivit pentru
nevoile voastre. Cu timpul, puteti vizita fiecare camera si puteti construi o legatura cu patru ghizi diferiti , care va vor fi tutori si va
vor asista si pe Pamant, oricand le veti solicita asistenta. Exista multe alte camere , dar eu am dorit in mod special sa va fac
constienti de aceste 4 camere, deoarece eu cred ca ele sant foarte importante. Conectandu-va cu fiecare, veti construi o bogatie
a constiintei spirituale si veti atrage o intelepciune, deoarece voi progresati prin dezvoltarea voastra spirituala de pe Pamant. Eu
am vazut multe suflete intrand in aceste camere, intorcandu-se mai tarziu avand experienta energiilor ceresti, castigand intelegere
a de care au nevoie si directia pentru a-si plasa concentrarea . Eu, deasemenea am intrat in aceste camere si am aflat ca ,
Camera Elohimilor provoaca extrem de mult gandul, in timp ce Camera Arhanghelilor si a Ingerilor este profund iubitoare , dar
permiteti sa va conectati cu fiecare camera si sa descoperiti pentru voi, minunile din interiorul lor. Eu va cer ca, pur si simplu sa
stati in pace, castigand o stare meditativa a fiintei si a mintii. Voi imi puteti invoca asistenta si ghidarea pentru a supraveghea
vizita voastra in Templul Compasiunii. Apoi, cereti-mi sa va aliniez la inalta energie alba vibrationala din templu, permiteti energiei
sa se reverse in fiinta voastra, ca si cum ati sta sub o cascada. Expandati-va lumina sufletului vostru si cereti ingerilor vostri
personali si sufletului sa va asigure protectia tot timpul. Apoi, plasati concentrarea celui de al 3-lea ochi al vostru in lumina alba,
cerand ca un aspect al fiintei voastre sa fie transportat catre Templul Compasiunii , in marele hol. Permiteti sa deveniti constienti
de orice viziune sau senzatie. Cand voi santeti pregatiti , cereti sa fiti ghidat catre usa camerei pe care o alegeti. Permiteti oricarei
viziuni sau imagini sa intre in mintea voastra si simplu , mergeti cu curgerea meditatiei voastre . Daca va este dificil sa va
conectati cu templul, afirmati-va credinta in abilitatile voastre si cereti ca orice blocaje sau bariere , care poate sant ascunse in
voi, sa fie eliberate. Eu sper ca va vor folosi energiile si invataturile din aceste camere minunate, care sant disponibile pentru voi.
Amintiti-va ca intotdeauna ma puteti gasi in marele hol. Mentineti credinta totala in propriile voastre abilitati si permiteti tuturor
indoielilor sa se dizolve, aceasta va v-a intensifica experienta. Binecuvantarile sa fie cu voi- din Templul Compasiunii, Lady Mary.
Sursa : http://www.wisdomofthelight.com/