marți, mai 13, 2008

MESAJ DE LA MAMA PAMANT- DIN INTELEPCIUNEA LUMINII



12 mai 2008 Eu sunt Mama Pamant, eu sunt miezul sufletului Pamant, energia crescendo pe care voi o vedeti manifestandu-se peste intreaga lume. Eu sunt frumusetea Creatorului divin, florile inflorite din natura, raurile curgatoare si muntii stancosi. Eu sunt frumusetea fizica care exista in jurul vostru in forma fizica si spirituala. Eu sunt conectata cu energia soarelui care straluceste pe fata voastra si sunt conectata cu zapada care cade pe pamant. Eu sunt Pamantul in intreaga sa manifestare si eu sunt Creatorul in toata gloria sa. Eu imi trimit salutarile si iubirea intregii umanitati, celor care sunt receptivi la energia mea, iubirea sufletului meu emana in valuri ale energiei glorioase in fiinta voastra si in sufletul vostru.Deci cu mine si in mine realitatea mea care exista ca si corp pe pamant, acesta permite energiilor noastre sa se conecteze si sa se integreze. Eu sunt prietenul vostru, companionul vostru in aceasta calatorie a cresterii si eu sunt aici pentru a va ajuta acum. Lasati-ma pe mine sa va insuflez energiile mele si sa va re-antineresc fiinta, permiteti-mi sa va curat toate energiile negative care exista imprejurul vostru si in interior astfel incat sa puteti inflori ca o floare, sa puteti creste in abundenta cu vibratie, culoare si stralucire. Fiecare dintre voi sunteti florile mele de lumina, va iubesc pe fiecare dintre voi, va ingrijesc cu energia materna, trimitand inalta energie vibrationala pe care eu o primesc din nivelele inalte ale lumii spirituale catre voi, in aura voastra, in corp si in suflet. Asa cum voi cresteti si va expandati energiile si eu fac acelasi lucru.Asa cum eu cresc cu iubire si vindecare, si voi faceti la fel; simtind influentele energiei pe care o impart cu voi. Haideti sa stam impreuna in natura; vom medita, observand frumusetea Pamantului, salvand-o in sufletele noastre. Asa cum stam impreuna in natura, iubirea din sufletul meu si frumusetea care va inconjoara va inspira si va incuraja sufletul vostru sa se integreze cu personalitatea voastra fizica, permitandu-va sa simtiti si sa intelegeti cu adevarat ca prezenta Creatorului exista in voi. Energia si iubirea Creatorului este acum cu voi, este in sufletul meu si este in fiecare aspect al taramului naturii. Voi cautati Creatorul dar Creatorul este in manifestarea din jurul vostru, Creatorul este frumusetea, armonia, iubirea, inspiratia si linistea lumii naturii, gasita in iarba verde, in padurile maiestuoase si campiile magnifice. Nu mai cautati florile mele de lumina, caci Creatorul este aici cu voi pe Pamant, voi nu sunteti singuri, eu sunt aici sa va iubesc, sa imi infasor patura iubitoare in jurul vostru si sa va protejez. Procesul de crestere ca si suflet al Pamantului este imens si expansiv, multe sutiatii se intampla pe care voi, copii mei, nu le puteti intelege dar eu vreau sa va spun ca eu va iubesc neconditionat; eu sunt tot timpul aici cu voi si eu nu va voi rani niciodata. Eu sunt mama voastra si am grija de voi, conectati-va cu mine acum si in fiecare zi, stati, mergeti si respirati in natura, invocati-mi prezenta pentru a va imbratisa. Permiteti-va sa va imbaiati in lumina mea, vorbiti cu mine si eu va voi oferi iluminare, va voi proteja si voi permite sa va continuati calea sufletului imaginata de voi inainte de nasterea pe pamant. Haideti sa existam ca unu pe pamant, sa crestem ca o intreaga coloana de lumina si impreuna sa inaltam aceasta planeta catre o inalta vibratie, constiinta si nivel al existentei, accelerand catre atotputernicul, expansivul si iubitorul suflet al Creatorului. Eu sunt Creatorul in manifestare pe Pamant, Zeita luminii, si Zeita Pamantului. Mama Pamantului. sursa: http://www.justchannelings.com/