luni, mai 26, 2008

MESAJ DE LA ARHANGHELUL MIHAIL







SALUTARI ! Singurul lucru care trage pe oricine inapoi este frica. Vor fi timpuri cand va veti simti foarte siguri pe calea
voastra si vor fi alte timpuri cand va veti simti total pierduti. Aceasta face parte din calatorie. daca va permiteti sa curgeti prin
aceste timpuri de a va simtiti confuzi si pierduti , veti gasi ca aceste timpuri vor trece repede. Cea mai buna ghidare pe care vi-o
putem da este sa stati conectati cu Sinele vostru Divin tot timpul. Sinele vostru Divin va v-a ghida exact acolo unde trebuie sa
mergeti. Vor fi timpuri cand nu veti intelege de ce santeti atrasi intr-o directie anume si eventual vor fi timpuri cand aceasta vi se
va parea total gresit. dar daca aveti incredere si credinta in acel aspect al vostru , veti fi ghidati corect intotdeauna. Cand frica
apare voi nu mai ascultati si nu mai aveti incredere si incepeti sa mergeti intr-o directie care nu este spre cel mai mare beneficiu al
vostru. Voi progresati in mod minunat. Mai multe lucruri vor veni la voi in timp, asa cum voi santeti gata , doar trebuie sa fiti atenti
la acea ghidare interioara. Noi stim ca am repetat acest mesaj pentru multi dintre voi, dar cu adevarat este cel mai important lucru
pe care il puteti face pentru voi insiva si multi dintre voi uita cu usurinta aceasta importanta. Vor fi multe usi deschise pentru voi ,
care vor constitui oportunitati pentru a va servi. Ele nu vor fi tot timpul evidente si ele se pot intampla ORIUNDE. Deci,
mentineti-va constiinta deschisa. Intelegeti ca noi lucram prin voi si ca sant multe situatii cand voi aduceti mesaje si confort catre
altii.Nu fiti prea ingrijorati despre lucrurile care va blocheaza. Ele vor fi luate in grija de cursul natural al calatoriei voastre aici.
Daca exista ceva ce aveti nevoie sa faceti , ghidarea voastra interioara va v-a spune. Deci, din nou, cel mai important lucru pentru
voi, chiar acum este sa stati conectat cu Sinele vostru Divin. Noi va vom da o meditatie si o invocare pentru a va ajuta in acest
proces : Inchideti ochii si spuneti-va : Corpul meu fizic este calm si echilibrat ( luati-va putin timp pentru ca aceasta sa se intample
).Corpul meu emotional este calm si echilibrat si este in aliniament perfect cu corpul meu fizic. ( din nou, dati-va timp pentru a
atinge aceasta stare ). Corpul meu mental este calm si echilibrat si este in perfect aliniament cu corpul meu fizic si emotional.
Apoi chemati Prezenta voastra EU SANT... - Puternica mea Prezenta EU SANT , descinde in acest corp . Eu ma deschid catre
Tine si Iti permit sa fii forta care ma ghideaza in viata mea. Faceti aceasta cu consistenta si cu o intentie reala. Binecuvantari. EU
SANT ARHANGHELUL MIHAIL.
Sursa : http:// groups.google.com/group/divinemessages