joi, mai 08, 2008

MESAJ DE LA DUMNEZEU - EU NU SANT MOS CRACIUN - 3 Mai 2008



Dumnezeu a spus : Eu nu sant Mos Craciun. Nu credeti ca puteti face o lista si ca Eu va voi distribui totul de pe acea
lista , chiar daca voi puteti obtine foarte bine? Eu nu va voi da un camion catre Eo Dorado, de fiecare data. Acestea le puteti
obtine singuri. Eu nu sant un duh intr-o sticla care trebuie sa va indeplineasca orice capriciu sau dorinta .Eu nu sant o potiune
magica care va va face corpul tanar din nou. Nu sant un Cupidon care va trege o sageata pentru a desemna pe cineva care sa
se indragosteasca de voi , deoarece asta este ceea ce voi doriti. Eu nu sant un ghicitor care sa va spuna la care colt si cand veti
intalni iubirea voastra adevarata si nici pe ce cal sa pariati. Eu nu sant o reteta de dieta care sa va scape de kilograme. Eu nu
sant un chirurg plastic pentru a va modela nasul. Eu nu sant un proprietar de magazin care sa va servesc gratis. Eu Sant
Dumnezeu. Intru-cat Eu va iubesc cu toata Inima Mea , asta nu inseamna ca Eu sant aici sa va fac negocierile. Eu nu sant aici sa
va dau tot ceea ce doriti si cand doriti. Si nici nu sant aici pentru a va refuza nimic din ceea ce doriti. Iubirea Mea este mai
mareata decat asta. Intelepciunea mea este mai mareata decat asta. Dintr-o privire, Eu vad totul. Eu nu gandesc asa :" Sa-i
indeplinesc rugamintea lui Joe astazi sau maine sau vreodata? Eu nu gandesc. Eu vad. Eu stiu. Si apoi, preaiubitilor, Noi, voi si
cu Mine, avem un acord in privinta unor lucruri sigure. Voi poate ati uitat . Nici nu am sa zic ca viata voastra este predestinata. Eu
spun ca viata voastra depinde de voi. Preaiubitilor, Eu nu sant aici pentru a executa pentru voi. Eu nu sant aici pentru a face
trucuri. Fiti propriul vostru facator de miracole, preaiubitilor. Voi nu santeti regizorul care sa-mi dea indicatii cand sa vin pe scena
si cand sa plec de pe ea. preaiubitilor, Eu nu sant singurul care ia decizii in lume. Eu v-am dat permisiunea voua. Asa trebuie sa
fie. Voi santeti binecuvantati cu liberul arbitru. Cand santeti flamanzi, nu asteptati sa apara bucatarul. Nu trebuie ca intotdeauna
sa il asteptati. Exista un merit in a merge in bucatarie si a prepara o masa pentru voi insiva. Puteti alege meniul. Puteti decide cat
de mult sa gatiti pastele. Puteti face sosul dupa alegerea voastra. Va puteti invita prietenii. Puteti invita pe cine doriti. Puteti invita
in viata voastra orice doriti. Da, Eu sant Facatorul. Da, nu exista nimic ce nu pot face. In acelasi timp, Eu nu pot face totul pentru
voi. Eu am pus totul in actiune, totusi Eu nu stau ca sa planuiesc orice detaliu. Eu v-am dat permisiunea voua. Cu mult timp in
urma ati invatat sa va legati sireturile. Si acum invatati sa va traiti viata. Santeti voi cei care o traiti. Santeti voi cei care va pavati
calea. Santeti voi cei care va ocupati locurile. Noi nu negociem, voi si cu Mine. Nu facem afaceri. Eu v-am promis aur, totusi
aceasta nu inseamna ca va este la indemana. Desigur, exista mana din cer, totusi sant timpuri cand pur si simplu trebuie sa va
intindeti dupa el. Viata voastra este un dar pe care Eu vi l-am dat. Si acum, deschideti darul si acum intoarceti paginile.
Sursa : www. lightworkers.org