vineri, martie 14, 2008

VOI SUNTETI DIN STELE



12 martie 2008 prin Gloria Wendroff

Visul visurilor voastre este pe cale sa devina adevarat.Eu nu vorbesc despre visele voastre de la suprafata. Eu vorbesc despre
visele profunde ale sufletului vostru.Voi puteti chiar sa nu cunoasteti care va sunt visele reale, preaiubitilor, atat de implicati in
lumea materiala sunteti, totusi voi ati putea sti ca ceva uimitor si minunat este pe cale sa aiba loc, si il veti recunoaste atunci cand
il veti vedea.Cautati-l usor. Nu va atasati de el. Doar cunoasteti ca este al vostru.Il veti avea la fel cum ziua are soarele si noaptea
isi are luna si stelele. Veisele mele pentru voi sunt implinite. A venit timpul. Toate dorintele Mele se vor manifesta. A trebuit sa
astept ca voi, voi sa intelegeti. Eu nu va puteam incarca voua visele mele. Trebuiau sa fie si ale voastre. Chiar daca nu aveti o
constientizare constienta a celor mai profunde vise ale voastre, voi totusi le aveti. Voi sunteti pe pisc, preaiubitilor. Putem numi
aceste vise ale voastre destin. Intelegerea voastra a destinului nu spune prea multe. Destinul este mai mult decat o cariera si nu
prea este nici chiar soarta, nu soarta asa cum este inteleasa de lume. Destinul este alegerea implinirii viselor. Destinul nu este
ceva din afara care se strecoara in interiorul vostru. Are legatura cu Fiinta voastra Interioara.Destinul este al vostru, ales de catre
voi, formulat de catre voi.A fost poruncit voua de la o stea foarte indepartata. Voi sunteti un mare participant al destinului vostru.
Dorintele sunt ale voastre si implinirea dorintelor este tot a voastra. Voi va aveti dublura in stelele de sus, si in acest sens, Noi
putem cu adevarat spune ca destinul vostru vine dintr-o stea si deasemenea, desigur vine din steaua voastra. Voi, preaiubitilor,
sunteti stele sclipitoare in Universul Inimii Mele. Voi sunteti luminile stralucitoare care par ca clipesc, cand se inchid cand se
deschid. Voi sunteti din stele si destinul vostru sunt stelele. Destinul vostru a fost prevestit in minutul in care un sunet a iesit din
gatul meu si a creat Cuvantul Om. Ati fost nascuti mult inainte ca Pamantul vostru sa se fi nascut. Oh, ati avut o imagine atat de
mica despre voi. Daca doriti sa va vedeti asa cum sunteti, trebuie sa va puneti ochelarii de soare. Ar trebui sa va uitati intr-o
oglinda, ori altfel, ati fi foarte ametiti. Asa cum sunteti acum, deja sunteti destul de ametiti. Voi aveti tendinta de a nu va
recunoaste meritele, neamintindu-va ca sunteti o creatie a Mea. Voi, care intotdeauna vreti o dovada a existentei mele, uitati cea
mai uimitoare dovada, si aceea sunteti voi, preaiubitilor. Voi sunteti dovada. Si totusi ochii vostri nu vad. Dar vor vedea. Voi va
veti vedea pe voi si fiecare alta Fiinta de pe Pamant ca si miraculoase Creatii ale lui Dumnezeu ce sunteti. Voi sunteti visul Meu
devenit realitate. Voi sunteti cea mai mare Creatie a mea, Fiinte de Lumina ce traiesc, cresc, vibreaza si respira. E si mai
remarcabil faptul ca voi va uitati magnificenta, sau o dati la o parte undeva, aparent dorind sa fiti un fel de prostanac decat
miracolul care sunteti. Poate ca acesta este un miracol incredibil, ca voi va uitati mostenirea a a cui copil sunteti si ce inseamna sa fiti Copii lui Dumnezeu. Eu va asigur, preaiubitilor, ca nu sunteti o razgandire. Intreaga mea concentrare a fost si sunteti voi, si meritati sa fiti numiti Copii lui Dumnezeu si incepeti sa prindeti ceva din Adevarul vostru. sursa: http://spiritlibrary.com/heavenletters/heaven-2665-you-are-from-the-stars