luni, martie 17, 2008

La cursurile Maestrului Melfior Ra

(multumesc Nicoletei Pasat, pentru impartasirea darurilor)
15 Martie 2008.

A inceput sarbatoarea spirituala a sibienilor !
Spun Sarbatoare Spirituala ,intrucit sufletul nostru se inalta si se bucura de cite ori il hranim,iar a-l hrani inseamna a-i oferi cunoastere,asa spunea invatatorul nostru DOMNUL ISUS, CUNOASTEREA este HRANA ce va ajuta sa treceti peste vremi, este bogatia ce ramine cu voi in eternitate !
Iata ca spiritele dornice de cunoastere au raspuns :PREZENT, la CHEMAREA MAESTRULUI !
Nu a contat distanta , care pentru unii a fost de mii de km, ci dorul de cunoastere si de a fi impreuna, au fost calauziti de ghizii lor spirituali sa ajunga in CASA DE LUMINA MARIA !
caci asa cum spunea Melfior :
;Cei veniti anume s-anunte schimbarea,
Se cheama, se afla, precum riul, marea;

In Casa de Lumina Maria, ne-am adunat in plan fizic in jur de 30 persoane.
A fost asa frumos sa ne regasim peste ani !
Sigur ne-am propus acolo sus , sa ne trezim la timpul cuvenit , sa ne adunam , sa rapspindim lumina.., caci altfel cum sa explica faptul ca ne-au onorat cu prezenta persoane din Londra si Olanda? ( Ionela si Ioana )
Din tara au raspuns prezent , persoane din Baia -Mare, Calan si Deva.
Am lucrat impreuna ingeri umani si ingeri divini.,caci in plan subtil am fost insotiti de zeci de Entitati de lumina.
.Am format cu totii un imens BUCHET DE FLORI DE LUMINA !
Au fost prezenti la sarbatoarea noastra Marele ZAMOLXIS, SAINT-GERMAN, ASHTAR-SHERAN, ISUS , FECIOARA MARIA .

Am oferit din Iubirea si lumina noastra Pamintului intreg, si am energizat granitele energetice ale tarii, spre bucuria Marelui ZAMOLXIS.
Am fost cu totii binecuvintati cu DARURI DIVINE !
Cel mai frumos mi s-a parut GLOBUL DE LUMINA AURIE pe care l-am incorporat in INIMA MEA SPIRITUALA si de unde acum se revarsa RAZE STRALUCITOARE DE LUMINA catre toate fiintele din Univers !
Ma simt asa bogata si plina de daruri !
Am fost cu totii binecuvintati de PARINTELE LUMINII !,
am dansat in ritmul BINECUVINTARII DIVINE ,dans ce ne-am dorit cu totii sa dureze o vesnicie... !
Sintem acum COLOANE DE LUMINA ! ,purtam cu noi binecuvintarile si darurile primite, si le daruim tuturor !
PACE ,LUMINA SI IUBIRE !
Nicoleta Pasat