luni, decembrie 17, 2007

SERIA MAESTRI ASCENSIONATI: LORD BUDDHA


Multumesc Logosului Planetar pentru inspiratie si companie in pictarea acestei imagini. A fost o experienta deosebita, eu am simtit-o astfel si datorita conectiei puternice cu Maestrul. Chiar l-am simtit fizic langa mine uneori cand pictam, ceea ce nu mi se prea intampla(sau nu simt eu). Si am mai observat ceva interesant care a inceput sa mi se intample odata cu acest tablou: ma sperii foarte repede, ca si cum nu mai sunt pe pamant si cad de undeva de sus (nu e o senzatie tocmai placuta). Si inca un amanunt : cand eram la inceputul conceptiei am asternut multe pete de culoare in speranta unei armonii cromatice, dar nu prea rezulta sentimentul de armonie di pace pe care vroiam eu sa il imprim. Si atunci am cerut ajutorul lui Buddha .Am mai facut-o aproape cu toate tablourile , nu era nimic deosebit, numai ca de data asta mi s-a aratat chiar si imaginea: un buddha mov. Deci multumesc Maestre pentru ca m-ai ales drept canal. Acest tablou a fost pictat cu intentia de a -l oferi unui maestru ascensionat din grupul din Iasi. Sa lumineze si sa emane armonia, iluminarea si starea de a fi a Logosului Planetar, Lord Buddha. Namaste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu