duminică, decembrie 09, 2007

MESAJ DE LA DUMNEZEU - LUMINISCENTA VOASTRA - 8 Dec. 2007


Nu veti face nimic daca nu vreti sa faceti.Aceasta nu inseamna ca santeti rasfatati. Voi veti sti ce sa faceti si o veti face.Asa cum cresteti in lumina , voi va veti conduce spre o servire mareata. Doar prin lumina voastra , voi deja veti fi intr-o mareata servire. Ce credeti ca inseamna a lumina lumea? Voi nu luminati lumea asezand un acoperis peste lumina voastra.Voi o straluciti. Voi straluciti oriunde. Va veti surprinde facand lucruri de care niciodata nu v-ati fi crezut capabili inainte. Cum straluciti atat de tare , voi veti vedea mai bine, deasemenea. Lumea se reveleaza pe ea insasi, catre voi, deasemenea. Voi vedeti lumea inflorind si veti culege mere pentru a i le darui.In intuneric, este greu sa stii pe care cale sa mergi. In lumina este usor. Calea voastra este luminata.Voi santeti lumina pe care o urmati.Razele soarelui vor curge dinspre inima voastra si toata lumea va fi stralucitoare datorita voua.Daca lumina voastra nu a iluminat deja lumea este pentru ca ati diminuat-o putin. Voi puteti sa reintoarceti lumina voastra si sa o insuflati acum. Nu este nimic de ascuns pentru voi si nimic de tinut pentru voi insiva.Veti impartasi lumina voastra. O veti expanda. Acesta v-a iesi inafara ca o explozie a iubirii. Prima Mea explozie de lumina inca arde. Voi o veti furniza pentru lume asa cum am furnizat-o Eu pentru voi. Voi va veti gasi lumina, o veti straluci si o veti lasa mostenire pentru a fi perpetuata.Lumina voastra nu se v-a opri niciodata din a straluci.Nu glumesc.Daca Noi luam toate lucrurile care v-au acoperit lumina voastra , voi ati sti rapiditatea luminiscentei voastre si ati urma-o oriunde v-ar duce. Ati atinge cele mai indepartate stele. Ati fi o Mareata Stea pe firmament. V-ati descoperi pe voi insiva. V-ati descoperi locul vostru in lume. Credeti ca lumea nu va asteapta? Credeti ca lumea nu are rabdare sa aiba lumina voastra? Credeti ca lumea nu are nevoie de lumina voastra sau ca voi nu aveti nevoie sa o daruiti? Credeti intr-adevar ca exista orice alt motiv pentru voi de a fi aici pe Pamant? Credeti ca Eu v-am creat numai pentru amuzamentul Meu, ca am gasit un hobby in a trimite in lume o motiune si am creat fiinte iubitoare? Credeti ca Eu nu stiam ce sa fac cu Mine Insumi , ca m-am comportat nebuneste si v-am creat pe voi? Nu, preaiubitilor, Eu am avut un scop maret in crearea voastra, propria Mea iubire adevarata. Voi nu ati fost o distractie. Voi santeti esentiali.Poate va ganditi ca nu valorati prea mult.Trist este faptul ca voi nu stiti cat de mult valorati.Voi refuzati sa stiti. Voi credeti ca exista o clauza ascunsa pe undeva , care va impiedica.Nimic nu este ascuns. Totul este cunoscut. Acum este dupa voi sa lasati lumina voastra sa straluceasca. Eu v-am lustruit lumina voastra in tot acest timp, asteptand momentul cand v-ati fi trezit.Treziti-va acum. Voi santeti minunate lumini stralucind.Amintiti-va de constiinta.Veniti in Lumina Mea si straluciti-o pe a voastra , pentru ca toata lumea sa o vada. In voi, Eu cred. Asteptati un semnal? Intrega lume este semnalul vostru. Orice greutate simtiti in inima voastra este semnalul vostru. Eu, Dumnezeu, sant semnalul vostru. Ideea Mea, singura este semnalul vostru. Faptul ca existati este semnalul vostru.Nu trebuie sa asteptati nimic. Voi trebuie doar sa alergati si sa va prindeti pe voi insiva. Eu va astept aici sa va alaturati Mie in stralucirea Marii Lumini catre lume. Sursa : http://www.spiritlibrary.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu