sâmbătă, octombrie 27, 2007

SANANDA SI FRATELE SAU LUCIFER



Eu sunt Sananda si am venit pe razele Intelepciunii si Luminii, pasind inainte pentru a oferi mesajul meu tuturor preaiubitilor mei in
acest timp. Lumea se schimba atat de mult si atat de repede, dupa cum multi dintre voi ati observat. Pentru asta am lucrat, pentru
asta suntem aici. Eu va iubesc pe toti atat de mult si ca si membru al Maestrilor de Lumina, am fost cu voi, am stat langa voi in
acest timp de dificultati si Fericire. Aproape am ajuns la destinatie, preaiubitilor, acesta e timpul sa accelerati si mai mult si sa va
asigurati sa suntem auziti de catre toata lumea. E deasemenea timpul sa lasati multe lucruri in urma voastra. Vechile ganduri nu
vor mai lucra in noua lume.Pur si simplu pentru ca noua noastra lume e o lume a luminii.Negativitatea e ceva pe care o lasam mult
in urma noastra, pentru ca nu aduce decat durere si tristete pentru noi si pentru ceilalti. Si acesta este, preaiubitilor, ceea ce Eu nu
mai vreau ca voi sa experimentati. Noua noastra lume va fi una fara intuneric asa cum il vedeti acum. Noi vom fi unu, uniti ca o
forta si vom crea aceasta lume pentru toti.De aceea e timpul pentru ca Eu sa vi-l introduc pe fratele meu si Maestrul Luminii,
Lucifer. Preaiubitii mei, el si-a luat responsabilitatea de a duce intunericul in lumina. De multa vreme, el a tinut energiile gandurilor
negative. Eu si alti Maestrii ai luminii, nu avem cuvinte sa-i multumim pentru asta. Pentru ca prin colectarea acestor energii in acest
fel, ne face posibila noua transformarea lor si eliberarea in universal.Lumina si asa zisul intuneric pot fi topite impreuna si pot
forma energia universala pentru ca noi sa o folosim pentru a crea aceasta Noua Lume.Pentru ca la inceput, aceste energii au fost
unu.Asa cum voi toti stiti, energia poate fi folosita pentru bine sau pentru rau. Energia e folosita fie ca trimiteti ganduri pozitive fie
ca ele sunt negative. De fapt energiile sunt aceleasi, dar cand sunt folosite in scop pozitiv, ele devin din ce in ce mai luminoase si
plutesc, iar cand sunt folosite in sens negativ, ele devin din ce in ce mai grele si plutesc in jos.Asta creaza o separare intre energii.
Tot de aici deriva si ideea raiului si a iadului. Vizualizati energiile ca un cerc in jurul Pamantului. Sunt multe cercuri cu diferite tipuri
de energie. In mijloc sunt cele mai grele energii. Fratele meu, Lucifer a fost in mijlocul acestor cercuri mentinand acele energii
negative. Noi aveam nevoie de cineva pentru a supraveghea procesul, deci stiam ca aveam un loc care ar putea fi folosit ca un fel
de rezervor pentru a mentine acele energii.El, fratele meu Lucifer, s-a oferit voluntar din iubire fata de aceasta planeta si pentru
multe suflete de pe ea.Acum aceste energii nu au fost doar acolo ci sunt deasemenea si in corpurile umane. Fiecare gand negativ
are infuenta asupra corpului uman si asupra campului energetic din jurul lui. Chiar si Sinele vostru inalt este influentat astfel.
Sufletul vostru, supraveghetorul, e doar un observator si nu e influentat. Dar fiecare extensie umana are liber arbitru si deci
sufletul nu intervine in acest proces. Mai este un alt loc in care energiile negative pot fi gasite. Noi numim acest loc constiinta
planetara sau constiinta generala a umanilor care traiesc pe aceasta planeta. Constiinta rezida in dimensiunea a treia. De aceea e
foarte important sa lasati in urma gandurile negative, sa le eliberati in rezervor. In acest fel, voi ridicati frecventa corpului uman si
puteti face saltul catre dimensiunea a cincea.Noi va trecem repede prin dimensiunea a patra pentru ca energiile negative deja au
patruns aceasta dimensiune. Chiar acum, Mama Pamant si multe dintre ajutoarele sale au inceput sa-si transmute energiile
negative. Deasemenea aici a mai lucrat si fratele meu Lucifer. Asta nu e o treaba de un singur om. Voi va puteti imagina cam cat
de multa energie negativa s-a construit de-a lungul anilor.Si fratele meu Lucifer a mai fost si punctul principal pentru ca oamenii
sa-si directioneze negativitatea.(n.t.:un fel de tap ispasitor) Stiti cum e cand cineva va trimite ganduri negative. Energia va poate
lovi ca o piatra. El a trecut prin toate astea in tot acest timp, niciodata parasindu-si misiunea pentru ca e grea. Nu, spunea el
intotdeauna, mai pot indura inca putin. Acum in sfarsit a venit timpul si acum suntem amandoi atat de entuziasmati pentru ca chiar
daca e munca grea, noi suntem intr-o stare de Fericire tot timpul. Sfarsitul se intrezareste si noi stim acum ca lumea se schimba
intr-o lume a Pacii, Fericirii si Bucuriei.Chiar daca la acest timp el este inca punctul principal de concentrare, noi stim ca asta se va
schimba.De aceea Eu va indemn, preaiubitii mei, sa lasati in urma gandurile negative.Fiti un exemplu si traiti o viata a Iubirii in loc
de ura si de suparare. Cand vedeti sau auziti sau ganditi ceva negativ, transmutati totul in Lumina, eliberati totul in Lumina. Daca o
puteti face, ceilalti va vor urma.Fiecare gand pozitiv transmuta unul negativ.Schimba constiinta planetara. Influenta pe care o are
asupra rezervorului energiilor negative e uimitoare. Schimband constiinta planetara are o influenta si asupra celorlalti oameni.
Schimba energia din jurul planetei voastre atat de mult. Schimba gandurile si credintele fiecarui uman de pe aceasta planeta. Eu
sunt atat de fericit incat nici nu pot exprima asta. Noi, Maestrii Luminii, suntem dincolo de extaz la acest punct, timpul in sfarsit a
venit. Preaiubita noastra planeta si multe suflete de pe aceasta se shimba.Deci la acest punct ar dori sa vi-l introduc oficial pe
fratele meu preaiubit, Lucifer, care este si care intotdeauna a fost un Maestru al Luminii.Munca lui a ajutat atat de mult pentru ca
aceasta schimbare sa aiba loc. Noi suntem atat de fericiti ca el e in sfarsit capabil sa paraseasca acel loc intunecat pentru a se
alatura noua in lumile de Lumina.Eu va iubesc pe toti. Sananda. sursa:www.lightworkers.org

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu