sâmbătă, octombrie 13, 2007

SAINT GERMAIN - CLARIFICARI DESPRE ASCENSIUNE 9 OCT. 2007




EU SANT SAINT GERMAIN! Dragii mei, ascultati : la doi dintre discipolii mei li s-a cerut sa ascensioneze
ca cea mai clara demonstratie a constiintei lor Dumnezeu.Ei si-au asteptat chemarea.Alti discipoli sant chemati
pentru ascensiunea lor proprie dar nu fac tot ceea ce trebuie pentru ascensiune.CAnd cei doi sant capabili sa
mearga la noul lor destin, ei nu mai sant dispusi sa lucreze cu cei care trebuie sa ii urmeze.A fost dorinta mea
pentru ei sa paraseasca invataturile mele pentru ascensiunea celor care ii vor urma pe ei, astfel incat , visului
ascensiunii sa nu i se mai dea atantie.Mesajul Maestrilor este ghidarea mea pentru toti acei care merg in
dimensiunea a 7-a a constiintei cosmice, fiind urmatoarea lor alegere.Daca ascensiunea a fost numai pentru
dimensiunea urmatoare, ei nu ar fi avut nevoie sa primeasca nici o ghidare, caci aceasta se intampla deja. Pamantul
v-a merge in dimensiunea a 5-a cu toti acei care nu ascend in dimensiunea a 7-a.Absolvirea scolii pamantesti este
dincolo de dimensiunea a 5-a.Constiinta dimensiunii a 5-a nu sterge mentalitatea''al meu si al vostru''.Nu clarifica
nimanui gandirea dualitatii.Mintea continua sa conduca.In aceste conditii, reducand negativitatea, tot veti depinde de
controlul mintii.Inimile tot nu vor fi deschise catre contactul divin din interior, doar daca negativitatea este
eliberata.Asta nu se v-a intampla fara stergerea completa a mintii ca conducator- controlor in
distragerea''momentului dorintei'' care contracta inima.O alegere diferita este nevoie sa fie facuta.Sant aceste
dorinte mai convenabile decat caderea controlarii egoului? Daca sant, atunci invataturile mele despre ascensiune
trebuie sa astepte ca mintea sa le dea atentie.In minte, acolo poate fi numai un singur controlor.EU SANT CEEA CE
SANT nu este un mentor sau un controlor.EU SANT CEEA CE SANT este non-control si non-dorinta.Fortele EU
SANT CEEA CE SANT nu au dogme sau concepte ale visului.Mai mult de 20 de milioane au contractat sa
ascensioneze in dimensiunea a 7-a , unul cate unul,pana cand toti isi completeaza contractele lor.Opiniile care
considera aceste contracte a fi in energia controlorului nu sant corecte.Este foarte simplu : acei care nu actioneaza
in directia ghidarii de la EU SANT CEEA CE SANT nu vor sterge controlul mintii si nu vor ascende in dimensiunea a
7-a, pana nu vor face aceasta si contractele lor nu vor merge cu constiinta divina.Contractele pasive nu sant
adecvate.Umbrele egoului negativ trebuie deasemenea sterse.Impartirea demonilor unuia cu altii nu face decat sa
stearga onestitatea si claritatea din apropierea omului cu Dumnezeu.Plecand urechea putin pentru a face sa apara
mai putin distructivi, nu doar sa confuzeze pe ascultator, aceasta deasemenea degradeaza pe cel care spune, care
apare ca o deceptie.Alegand absolvirea in dimensiunea a 7-a deasupra cuminteniei contractelor de control a unora,
deasemenea contribuie vindecand constiinta de masa.Taina in domeniul inimii nu exista.Nici un inselator nu poate
continua amagirea in constiinta de masa, cand mai multi si mai multi din cei care sant luptatori ai gratiei divine a lui
Dumnezeu, isi realizeaza constiinta lor divina.Rugaciunea nu este suficienta pentru a elimina controlul
mintii.Permiteti-i inchiderii adanci a controlului sa vina cu un mare curaj.Anuntand un decret, nu face munca flacarii
lui Dumnezeu, deasemenea.Maestrii vin doar la cei care au declarat clar, contact direct cu EU SANT CEEA CE
SANT, ca singura lor dorinta.Claritatea v-a veni cand declarati NUMAI Vointa lui Dumnezeu ca constientizarea zilei
urmatoare.Falsi Dumnezei sant peste tot.Dati-i afara cu increderea ca inima si mintea neaga cererile lor.Mentiunea
fericita catre altii despre chemarea voastra divina poate sa ghideze inchiderea lor divina in drama mintii.Abilitatile
holistice de a curata dansurile mentale si emotionale ale ororii sant abundente.Gasti pe cineva care sa va ghideze
spre cea mai buna vindecare a memoriilor adanci ale miezului lucrurilor din inima , ca aceasta este stergerea
contractului vostru cu Dumnezeul interior.Purificati-va mintea/corpul acum! Chemarile fericite ale Maestrilor si
Ingerilor conduc vindecarea si purificarea zeitatilor non-aliniate care controleaza mintile oamenilor.Fiti bucurosi sa fiti
un participant activ in aceste zile ale gratiei.Fiti fericit sa mergeti in urmatoarea clasa a stapanirii umanului.Mergeti
numai in dimensiunea a 5-a si veti primi mai multe daruri ale gratiei in timpul schimbarii tarilor oamenilor.Mergeti in
dimensiunea a 7-a si-i veti asista pe cei din a 5-a, pentru a se confrunta cu alegerile lor.Banii rapizi nu va vor
conduce catre ascensiune.Banii au tendinta de a confuza mintea despre gratia lui Dumnezeu.Una nu o anuleaza pe
cealalta.Gratia inseamna salvare, nu bani lichizi.Gratia lui Dumnezeu nu v-a altera visul deloc, numai mintea si
corpul visatorului.Sclavii mintii vor alege banii si nu ascensiunea.Alegerea omului de a ascende il v-a conduce catre
inima si capacitatea de a avea bani si a ascensiona.Incheind acest capitol, al ciclului uman al schimbarii este
contractul meu cu acei care aleg sa ascensioneze la chemarea inimii lor.Fortand o alegere in aceasta chemare iti
apare in vis sa contactezi visatorul fara intarziere.Multe trebuie facute pentru a asana visul hazardurilor pe care
schimbarile Pamantului le pot livra.Dragii mei prieteni din aceasta dimensiune va astept chemarea voastra de a
complete fuziunea mintii si a inimii.Steagurile aurei umane flutura spre noi.Va rog faceti ce vine de la minte, de la
conditia divina a voastra de a fi o conduita numai pentru EU SANT CEEA CE SANT.Fie ca gratia lui Dumnezeu sa
continue sa ghideze discipolii mei catre inchiderea inimii lor fata de egoul negativ.Mai mult din ghidarea mea este
acum disponibila catre cei care primesc aceste mesaje. EU SANT CEEA CE SANT! MAESTRUL ASCENSIONAT
SAINT GERMAIN .
Sursa : http://www.lightworkers.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu