vineri, august 24, 2007

QUADO




CHEIA LIBERTATII SI CREATIEI 19 august 2007 Voi sunteti creatori infiniti.Aveti interior capacitatea de a crea orice va imaginati si mai mult decat atat. Da, mai mult, caci atunci cand va permiteti sa calatoriti in curgere, veti gasi ca e mai mult, mult mai mult decat v-ati putut vreodata imagina. Cand va permiteti sa inaltati in propria nemarginita energie, veti dezlega o putere nemasurata. Prea des, mergeti prin viata cu greutati mari legate de picioarele voastre, tinandu-va de pamant si miscandu-va foarte lent.Si aceste greutati sunt formate din frica si indoiala, ca o mare nicovala de plumb legata de glezna voastra.Si acum, eu va ofer cheia aurie pentru a debloca aceste lanturi. Cheia e iubirea. Poftim, v-o oferim acum. Si tot ce trebuie sa faceti e sa va aplecati si sa deblocati aceste greutati de plumb ale fricii si indoielii. Doar luati aceasta cheie a iubirii si iesiti din acele lanturi. Auziti cum cad pe podea, jos pe Pamant, dezgolindu-va in sfarsit glezna. Iubirea e cheia.Iubirea e raspunsul.Iubiti-va viata. Iubiti oamenii din viata voastra Imbratisati tot ceea ce sunteti cu iubire. Imbratisati tot ceea ce faceti cu iubire.Chiar acum, in acest moment, umpleti-va inimile total cu iubirea care curge, da pe dinafara si devine un rau de iubire care curge, curge atat de puternic prin viata voastra incat ridica chiar si acele nicovale de plumb si le poarta in afara, departe, astfel incat sa nu mai trebuiasca sa mai traiti cu ele. Si ce puteti sa fiti si sa faceti acum? Acum ca plutiti pe un rau de iubire, alunecand de-a lungul vietii fara griji si anxietate, alunecand usor cu o inima plina de fericire si iubire, ce ati mai putea face acum? Pai, orice si totul. Voi sunteti creatorul vietii voastre. Voi calatoriti pe curgerea gratiei.Sunteti ridicat de propria capacitate infinita de a iubi. Voi sunteti iubirea insasi si lumea se misca cu fiecare respiratie a voastra. O RUGACIUNE PENTRU AZI EU IAU ACEASTA AURIE, STRALUCITOARE CHEIE A IUBIRII IN MAINILE MELE SI IMI DEBLOCHEZ LANTURILE. MA ELIBEREZ COMPLET. EU SUNT LUMINA. EU SUNT LIBER. EU SUNT GRATIA NELIMITATA SI NESFARSITA. EU PLUTESC LIBER PE CURGEREA IUBIRII SI BUNATATII CARE FUGE PRIN INIMA SI VIATA MEA. EU SUNT CREATORUL SI CREATIA. EU SUNT PUTEREA NESFARSITA. EU SUNT IUBIREA SI LUMINA. EU SUNT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu