joi, august 02, 2007

QUADO -28.07.2007


Aveti totul in voi. Aveti capacitatea de a atinge cele mai inalte stadii ale energiei, de a sfarai cu putere, de a avea rauri aurii cu minunate curgeri din cap pana in picioare. Aveti capacitatea de a elibera tot ceea ce va tine legat de vechi, fara de sfarsit si de tiparele repetate. Aveti capacitatea de a inceta cu ingrijorarea si anxietatea. Aveti totul. Aceasta putere e a voastra, dar nu se poate alerga dupa ea. Nu poate fi vanata si capturata. E in voi si in jururl vostru acum; de fapt, voi o folositi tot timpul. Dar va e permisa doar o mica picatura pentru a intra in constiinta voastra, tinand-o la distanta prin frica, indoiala si anxietate. Deveniti mediul in care iubirea si frumusetea prospera. Deveniti calmul si linistitul mediu in care apa poate curge, gentil, usor prin mintea voastra, ca un rau puternic peste pietre. Deveniti centrul potolit, linistit din padure, atat de potolit, atat de calm si sigur, incat micile animale salbatice se vor aventura, fara frica, si-si vor face resedinta. Fiti asta si permiteti puterilor voastre sa castige un sprijin confortabil in centrul vostru. Permiteti-le sa alerge usor in jurul mintii voastre. Permiteti-le sa se aventureze liber, necurmate de indoiala si frica. Invitati si cereti si apoi fiti calmul si minunatul loc in care puterile voastre nu vor putea rezista sa nu intre. Si atunci, lasati sa se intample. Da, doar lasati sa se intample. Cunoasteti ca dorintele voastre deja stralucesc mult. Cunoasteti ca cele mai profunde talente din interior sunt expuse luminii pure a minunatei voastre fiinte de lumina. Cunoasteti ca inima voastra e mai cunoscuta Spiritului Inalt decat va e cunoscuta voua. Cunoasteti si credeti ca aveti o inalta intentie si ca centrul si spiritul vostru sunt profund informati de catre ea, clipa de clipa, atasandu-va ceea ce aveti nevoie pentru a o implini, tragand catre voi relatii, evenimente, care va vor oferi oportunitatea de a inflori in minunea voastra esentiala. Totul e aici si lucreaza chiar acum. Doar micsorati-va gardurile. Deveniti valea linistita din centrul padurii. Lasati minunarea si speteaza sa treaca fara obstacole. Apoi priviti-va viata cum prinde viata. O RUGACIUNE PENTRU AZI Eu sunt deschis si in acceptare. Eu intampin puterea si minunea in viata mea. Eu deschid misterul spiritului si a fiintei si cer sa intru in padurea mea linistita si sa devin UNA cu ea. Eu cred in mine si in tot ceea ce EU SUNT. Eu stiu ca eu sunt puternic si eu stiu ca aceasta putere e infuzata de Iubire. Eu sunt aceasta putere si aceasta Iubire. EU SUNT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu