vineri, august 31, 2007

MESAJ DE LA DUMNEZEU







VETI ACCEPTA CA SUNTETI IUBITI? Nu este loc pentru o dezbatere cand e vorba despre iubirea Mea pentru voi. Daca va simtiti neglijati de iubirea Mea, voi sunteti cei care o neglijeaza.Voi vreti o dovada a iubirii si faceti cereri.Intr-adevar voi aveti mai putine cereri din partea Mea.Cei care cauta iubirea Mea si cei care o gasesc in mod sigur. Nu cereti ca o anume forma a iubirii Mele sa vi se prezinte. Cand cereti, voi stabiliti limite ale iubirii, si iubirea, iubirea Mea, iubirea voastra, toata iubirea e nelimitata. Voi credeti ca Eu nu va iubesc pentru ca traverati o perioada grea? Pentru ca ati pierdut un loc de munca sau altceva, credeti ca asta inseamna ca nu va iubesc? Pentru orice s-ar intampla, voi chiar credeti ca Eu nu va iubesc cu toata iubirea Universului? Voi puneti conditii. Si apoi voi trageti concluziile.Si, vai ce consecinte mai trageti.Concluziile voastre sunt mult deviate de la adevar.Niciodata Eu nu sunt o problema de asta sau de alta. Eu sunt asta si alta. Eu sunt. Niciodata nu imi pun problema "daca", adica daca va iubesc. EU VA IUBESC. Sfarsitul povestii. Voi sunteti preaiubitii mei. Cand ma veti crede? Cand veti accepta ca sunteti iubiti, nu mai mult, nu mai putin decat altcineva pe care Eu il iubesc.Eu nu cunosc o iubire mai prejoasa. Eu doar cunosc iubirea totala, eterna imbratisare. Eu sunt un servitor al iubirii. Calea pe care pasesc Eu este iubirea. Eu nu ma gandesc la iubire.Pur si simplu o daruiesc caci Eu sunt valoros. Desigur, nici nu aveti idee cat valorez Eu.Voi ma masurati in lingurite. Eu sunt oceanul si voi, preaiubitilor, ma masurati in lingurite. Dar chiar daca m-ati masura in baril (masura de capacitate, in Anglia - 163,65 l, in S.U.A. - 119 l), ar dura tot prea mult timp. Oricum nu veti termina niciodata pentru ca Eu sunt dincolo de masura. Eu sunt nemasurabil. Si voi la fel. De ce tot incercati sa va masurati? Ce diferenta are aceasta masuratoare? Iubirea nu e o iluzie. Asta nu o puteti masura, iubirea mea e o iluzie. E o extraordinara iluzie! Ati intemnita iubirea daca ati putea. Ati lega strans iubirea daca ati putea.Ati baga iubirea intr-un butoi cu lipici astfel incat sa o puteti lipi in jurul vostru daca ati putea. Adevarul e ca iubirea nu trebuie sa plece nicaieri pentru ca iubirea se dezvolta oriunde. Nu conteaza ce vedeti voi. Nu refuzati ceea ce va spun Eu. Nu pretindeti ca voi stiti mai multe decat Mine.Sigur stiti mai bine asta. Nu am uitat nimic.Nu puteti spune asta despre voi. De fapt, voi vociferati catre Mine pentru ca M-ati uitat. Aduceti-va aminte ca Eu sunt in interior, in voi. Eu sunt perfect fericit in inima voastra si totusi Eu vreau ca voi sa cunoasteti ca Eu sunt acolo.Nu voi fi mai fericit, caci fericirea Mea e infinita chiar acum si totusi fericirea voastra inseamna foarte mult pentru Mine si Eu stiu unde sta fericirea voastra. De fapt nu sta in exteriorul vostru, desi voi sunteti convinsi ca asa este. Veti admite macar ca Sursa fericirii voastre sta in interior? Desigur ca mecanismul de tragere e declansat de evenimentele din exterior si voi sunteti in culmea fericirii. Cat tine exaltarea? Mai exista o fericire temperata in voi care e pur si simplu acolo. Trebuie declansata. Ii trebuie constientizarea voastra. Constientizarea nu e tocmai participare. Nu trebuie sa faceti nimic, doar sa fiti constienti. Constientizarea nu e o actiune. Constientizarea voastra linistita va asteapta. Singurul lucru care va lipseste in viata voastra e constientizarea. Azi cea mai mare constientizare a Mea si a voastra si iubirea care este, nu dintre noi, ci a noastra, sa devina constienta de unitatea noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu