marți, noiembrie 24, 2009

PUR SI SIMPLU NAVIGATI IN CONTINUARE


un mesaj de la Dumnezeu prin Gloria Wendroff 19 noiembrie 2009

Nu va mai analizati pe voi insiva tot timpul. Nu va mai masurati tot timpul. Oferiti-va o pauza. Si nu mai incercati sa va imbunatatiti.

Iubiti-va. Cand erati un copil nu trebuia sa va faceti mai inalti. Nu trebuia sa va gandti la asta. Pur si simplu cresteati. Poate ca aveti

un proiect. Voi cititi acest proiect. Vedeti foatre bine cat de mult trebuie sa inaintati. Si totusi, preaiubitilor, voi nu sunteti un pulover ci

o impletitura. Nu trebuie sa va ganditi atat de mult sa concurati cu voi insiva. Nu trebuie sa va ganditi la voi atat de mult in general.

Incetati sa va mai cantariti in fiecare zi. Este in regula sa incetati sa va mai investigati. Mentineti aceasta idee in fata ochilor vostri ca

un steag, ca voi cresteti natural in directia pe care o doriti fara toate sfaturile voastre. Este natural sa doriti sa fiti mai intelepti, mai

bogati, mai generosi, mai receptivi, mai iubitori. Puteti avea aceste dorinte preaiubitilor, dar sa fiti si voi insiva in acelasi timp. Eliberati

-ba de prostiile proprii. Permiteti-va sa fiti imperfecti. Atunci veti fi mai bucurosi. Nu fiti cicalitori cu voi insiva. Nu fiti piatra care va

atarna la propriul gat. Iubiti-va. Asta nu inseamna sa va culcati pe lauri, desi va puteti absolvi de propriul trecut. Puteti elibera regretul.

Puteti elibera.Inteleg ca voi doriti sa aveti cat mai multa cunoastere. Si cunoastere veti avea. Voi va aflati in procesul de castigare a

Raiului. Voi sunteti la picioarele lumii, preaiubitilor. In arena lumii, voi nu trebuie sa fiti un gladiator, nu trebuie sa fiti nici macar

multimea care aplauda sau dezaproba. Oferiti-va o pauza. Fiti prietenosi cu voi insiva. Fiti mai mult un prieten pentru voi decat un

critic. Fiti prietenul care va simpatizeaza. Fiti prietenul care vede dincolo de imperfectiune. Iubiti ceea ce Eu am creat. Eu v-am facut o

fiinta umana. Nu v-am facut un sclav. Voi credeti ca pentru mine conteaza cate kilograme aveti? Sau ce culoare de par aveti, ce nota

ati luat la vreun examen? Nu conteaza daca picati vreun examen. Nu imi pasa de trecut, preaiubitilor, nici nu imi doresc asta. Voi nu

sunteti un cal de curse care goneste spre final. Nu trebuie sa va mai straduiti atat de mult. Mai bine plimbati-va prin parc. Permiteti-va

o perioada de odihna. Permiteti-va putin timp liber pentru voi. Permiteti-va sa fiti. De ce va grabiti sa va refaceti? Ce satisfactie va

ofera nesatisfacerea voastra? Fiti mai mult multumiti de voi decat nemultumiti. Amintiti-va ca Eu v-am creat, si Eu iubesc tot ceea ce

am creat. Voi v-ati criticat mereu. Nu mai fiti atat de tensionati. Imbunatatiti-va acceptarea de sine. Creati mai multa fericire. Nu mai

sunteti la scoala. Voi sunteti frumosi. Voi va aflati intr-o calatorie de-a lungul Marilor Inalte. Voi conduceti nava cat de bine puteti voi.

Daca vanturile intr-o zi au suflat spre voi si va scoate de pe cursul apei, astazi reveniti pe calea normala. Daca intr-o zi nu ati fost

atenti, fiti atenti in urmatoarea zi. Nu va irositi calatoria pe remuscari. Nu va mai intoarceti sa priviti inca odata ruta pe care ati ales-o.

Pur si simplu navigati in continuare. Cine a spus ca aceasta calatorie a voastra trebuie sa fie una calma tot timpul? Asa cum voi

navigati, priviti orizontul si veti ajunge acolo unde trebuie sa ajungeti destul de curand. sursa: www.heavenletters.org