miercuri, august 26, 2009

MAESTRUL KIRAEL - AVENTURA VINDECARII NOASTRE - ESTE O EMOTIE A VIETII




Transmis prin Kahu Fred Sterling
KIRAEL : Buna seara. Ce minunata intrare am facut astazi. Eu voi deschide sesiunea cu o declaratie a vindecarii, in
speranta ca fiecare persoana de aici poate incepe propria ei calatorie minunata a vindecarii. Frumusetea acestui cuvant :"
vindecare" este la fel de minunat ca si cuvantul :"iubire". Fiecare individ de pe acest Pamant, fara exceptie, prietenii mei, trebuie
sa se indrepte catre propria vindecare. Nu conteaza pe cine credeti ca vindecati fiind aici , nu conteaza ce parte din calatoria
cuiva credeti ca trebuie sa o jucati, eu va spun, fara nici un dubiu, ca este vorba mai intai de propria voastra vindecare. In
momentul in care decideti ca nu mai puteti fi trasi inapoi, in momentuil in care recunoasteti ca totul este potential si fiecare
potential este al vostru , atunci veti incepe propria calatorie a vindecarii voastre. Cand va vindecati cu adevarat, prietenii mei, veti
recunoaste ca traiti intr-o lume fara limite. Voi tratiti intr-o lume in care tot ce trebuie sa faceti este sa concepeti un gand, sa fiti
capabili sa percepeti realitatea acelui gand si apoi sa-l manifestati in realitatea voastra. Aceasta se numeste calatori. Deci, cand
noi vorbim despre vindecare, prietenii mei, noi vorbim mai mult decat despre o cicatrice pe brat , o tumora canceroasa sau un
genunchi umflat. Noi vorbim despre vindecarea luminii voastre universale , particola din Dumnezeul Creator care santeti voi si
despre frumusetea calatoriei voastre. As dori sa va aduceti aminte. Pentru cativa dintre voi, nu este atat de departe, pentru altii, va
fi cam departe de calatorit. As dori sa va amintiti de perioada cand mergeati la scoala , prin toate clasele, 1,2,3,4,5,6,7, pana cand
ati absolvit 8 clase. Erati regele muntelui in scoala primara, pentru ca erati in top. Asta era in luna iunie. Apoi a venit septembrie,
cand ati inceput liceul si ati devenit un mic pestisor intr-un ocean urias , intr-o mare de oameni si erati un incepator. Apoi,
amintiti-va cum ati trecut prin cei 4 ani, pana cand, in final, ati urcat in top din nou. Cand ati parasit liceul, erati intr-un turn ivoriu al
scolii si cand abia incepuserati, erati un pestisor. Va puteti imagina vindecarile prin care ati trecut? Imaginati-va fiind o particola de
lumina, plutind fara scop in iubirea Creatorului vostru , unde nu exista nimic decat stralucire si intr-o zi, va treziti venind in jos ,
printr-o mica caverna neagra. Deodata luminile va coplesesc si primul lucru pe care doriti sa-l faceti este sa tipati : " Ua, ce s-a
intamplat ", dar tot ce iese este acel " Uaaaaaa" si o noua calatorie a inceput. Deci, vedeti ca eu incerc sa va spun ca acea
vindecare inseamna calatoria. Aceasta are loc pe multe nivele, in toate cele 4 corpuri : fizic, emotional, mental si spiritual si nu
exista ceva ce nu poate fi vindecat. Ce ar fi daca in aceasta seara puteti sa va concentrati pe calatoria vindecarii si inainte de a
pleca, incepeti calatoria vindecarii. Eu am un prieten de mare calitate care lucreaza in cele mai inalte nivele ale sale. El are darul
de a vorbi, dincolo de tot ce va puteti imagina. El are toata frumusetea corpului fizic . El are tot ceea ce va puteti imagina, cu
exceptia unei relatii adevarate, semnificative cu cineva . Daca ii spuneti acestui tanar :" Noi trebuie sa te vindecam", el va spune
:" Stai putin, . Eu am o mie de dolari in portofel, am o masina sic in parcare. Pot iesi in fiecare seara in oras sa ma distrez. Ma
simt minunat. Sant intr-o forma buna. Ce crezi ca imi poti oferi pentru vindecare, tinere Maestre Kirael?" Si eu ii pot spune acestui
tanar :" Nici un lucru, pana cand nu il intelegi. Si apoi, poate doar, acea relatie semnificativa pe care o cauti, poate aparea chiar in
fata ta". Dar, vedeti voi aceasta este vindecarea, prietenii mei. Daca priviti in poseta si nu aveti destule monede sa va cumparati
ceva, atunci trebuie sa munciti pentru asta, nu-i asa? Daca va priviti apartamentul si nu va place cum arata, atunci trebuie sa
vindecati acest lucru. Voi spuneti :" Maestre Kirael, totul inseamna vindecare ?" Da, asa este. Noi trebuie sa va vindecam ca
intreg. Noi trebuie sa va luam prin intreaga calatorie si voi spuneti :'' Asa este. Asta este partea care nu imi place deloc, Maestre
Kirael. Pot sa am o calatorie mai scurta din cand in cand?" Nu, nu, voi nu puteti. Deoarece voi nu alegeti sa faceti asta. Sa va
explic altfel. Ce ar fi daca as spune unei persoane careia doctorul i-a zis ca trebuie sa moara :" Calatoreste cu mine in aceasta
noapte, elibereaza-te de procesul incarnarii, lasa-ma sa te duc in luminile eterice, unde cativa dintre cei mai magici vindecatori
care au existat vreodata, iti asteapta prezenta. Ei iti vor darui minunata putere de a-ti vindeca corpul fizic". El spune :" Oh, da, asa
este. Eu sant gata sa merg, Maestre Kirael". Apoi, eu am spus:" O.k, hai sa meditam" si el a raspuns:" Dar, dar, dar eu nu stiu
cum sa meditez ". Ei bine, apoi noi incetinim procesul pana cand tu poti sa intelegi cum sa meditezi. Apoi, el a plecat. A invatat sa
mediteze , s-a intors si a spus :" O.k, eu stiu acum sa meditez. Hai sa mergem si sa rezolvam problema". Daca eu spun :" Foarte
bine, buna treba ai facut. Ultimul lucru pe care trebuie sa il faci este sa spui o rugaminte frumoasa pentru noi, inainte sa plecam".
El a spus :" Dar, Maestre Kirael, eu nu stiu cum sa fac asta.Tu mi-ai spus doar cum sa meditez". Intelegeti ce spun? Vindecarea
vine in totalitatea ei, cand voi santeti complet constienti ca o soriti. Acum, a vrea si a o avea, asta este la mare distanta. Deci, asta
este raspunsul tau. Voi spuneti :" Este chiar atat de simplu, nu-i asa, Maestre Kirael?" Da, asa este. Va puteti gasi calea spre ea,
daca invatati sa emiteti gandurile potrivite. Odata ce recunoasteti ca santeti un produs al gandului, ca trebuie sa va ganditi ca
santeti in stare fizica si in aceasta realitate numita experienta umana, atunci intelegeti ca santeti facuti din ganduri. Si odata ce ati
ajuns la aceasta realitate, nu este nimic ce nu poate fi vindecat. Deci, ti-am dat raspunsul. Acum, tot ceea ce trebuie sa faci este
sa-l intelegi , deoarece raspunsul este acesta: gandeste-ti calea, in indiferent ce pasiune ai cu adevarat, sa creezi. Deschide-ti
fiinta catre ea. Nu este nimic ce a fost gresit, care sa nu poata fi vindecat. Eu fac declaratia mai direct acum. Cand voi
recunoasteti cu adevarat ca vindecarea inseamna putin mai mult decat a merge la doctor si a lua o aspirina , cand realizati ca
vindecarea este o aventura, o emotie a vietii, atunci incepeti sa priviti procesul in totalitatea sa. Amintiti-va ce v-am spus, prietenii
mei. Tanarul Maestru Isus a spus atat de elocvent :" Eu sant aici pentru a va reaminti sa va vindecati in iubire. Si va veti trezi
intr-o zi la aceasta mareata putere". Aceasta este calatoria voastra, prietenii mei. Voi puteti alege sa o priviti in orice mod doriti ,
dar daca vreti sfatul meu- si eu aud ca oamenii il doresc adesea - acesta este. Incetati sa grabiti vindecarea. Incetati sa gasiti o
scurtatura. Deschideti-va catre Lumina Iubirii insasi. Spuneti-i Luminii Sursei Creatorului vostru :" Eu sant aici sa fac calatoria ".
Intrebare : Poti sa ne explici ce ai vrut tu si Maestrul Isus sa spuneti prin fraza " vindecare in iubire"?
KIRAEL : Oh, Dumnezeule, da. Vindecarea in iubire este un raspuns foarte simplu pe care v-ar placea sa-l complicati, dar eu nu
va las. Vindecarea inapoi in iubire inseamna pur si simplu ca voi sa recunoasteti ca santeti o particola a Dumnezeului Creator,
care este perfectiunea absoluta. A va vindeca inapoi in iubire, inseamna sa acceptati faptul ca voi santeti Lumina Dumnezeului
Creator, ca santeti deja vindecati si acum v-ati permis o calatorie , pentru a va arata cum v-ati vindecat. S-ar putea sa aveti putin
de lucru, dar asta este exact ceea ce inseamna a va vindeca inapoi in iubire. Cand voi stiti ca santeti deja vindecati, va stabiliti o
calatorie , pentru a va dovedi prin propria voastra experienta ca ati facut calatoria si ca v-ati vindecat inapoi in iubire.
Intrebare : Acum ca noi stim ca bolile sant manifestate in corpul fizic datorita lipsei conectarii cu corpurile emotional, mental si
spiritual , cum putem olosi aceasta?
KIRAEL: Buna intrebare. Daca doriti ca viata voastra sa functioneze, exista cateva lucruri pe care trebuie sa le faceti. Mai intai, in
aventura vindecarii voastre trebuie sa realizati ca nu santeti o fiinta fizica, ca santeti o forta magnetica a energiei particulei de
lumina , care a fost adunata intr-o fiinta fizica, cu pretentia de a fi o experienta umana. Cu aceasta cunoastere, voi realizati ca
fiecare gand pe care il aveti conteaza si acesta este raspunsul vostru. Deci, daca va cantariti gandurile la sfarsitul zilei si spuneti
:" O.k, am 60 % ganduri pozitive si 40 % ganduri negative ", tunci va spuneti voua si Dumnezeului Creator :" Eu vreau doar 40 %
sansa de vindecare. Nu 60 % , ci doar 40 % sansa de vindecare". Fiecare gand conteaza. Daca ati putea avea fiecare gand in
lumina pozitiva, nu ati avea nici o durere in lumea voastra fizica. Daca ati avea fiecare gand in lumina absolut pozitiva, nu ati mai
tanji niciodata dupa o relatie. Daca ati avea fiecare gand in perfectiune, nu ati mai avea instabilitate mentala in lumea voastra. Si
credeti-ma. Daca fiecare gand ar fi pozitiv, ati fi cel mai inalt si fara limite spiritual de pe Pamant. Eu ii pot auzi pe multi dintre voi
spunand :"Ah, desigur, Maestre Kirael, cine, pentru numele lui Dumnezeu poate avea ganduri pozitive in orice moment?" Puteti
incerca sa va abtineti, pentru ca acesta a fost primul gand negativ al vostru. Acum, eradicati-l si si spuneti-va :" Eu pot avea
fiecare gand pozitiv". Si priviti la micul fior electric care merge in jos pe spinarea voastra , cand voi recunoasteti ca voi santeti doar
lumina , cautand un loc unde sa straluciti.
Intrebare : Cum putem realiza ce dorim sa manifestam in viata noastra si sa nu ne permitem sa sabotam aceste dorinte?
KIRAEL : Cand voi decideti sa va iubiti suficient pentru a avea tot ce doriti intr-o societate fara limite daruita de Dumnezeu, cand
voi recunoasteti ca ati ajuns la nivelul Creatiei pe care o doriti si continuati sa veti totul si nu lasati ca nimic, absolut nimic sa va
stea in cale, atunci sabotajul nu poate exista. Ce se intampla cand permiteti sabotajului sa existe este ca, literalmente, luati o
pauza de la vindecarea voastra. Voi spuneti :" Ei bine, acesta este raspunsul, Maestre Kirael. Eu nu pot lua pauza". Nu, voi nu
puteti. Daca v-as spune ca trebuie sa muriti daca nu ati face anumite lucruri, ati face acele lucuri. Dar, ca uman, mai ales daca nu
santeti amenintati cu adevarat , faceti asa cum va place. Si noi santem de acord cu asta, exceptand faptul ca noi iesim din timpul
experimental 3 D pentru a face aceste lucruri. Ce dorim sa va spunem este ca trebuie sa opriti sabotajul, voi trebuie sa observati
minutul in care aruncati un bustean in calea voastra. Amintiti-va cand l-ati aruncat , ati calcat pe el, v-ati lovit la picior, apoi ati
cazut in geninchi. Cand nu veti mai dori sa faceti asta, cand nu va veti mai auto-sabota, cand va veti permite sa aveti tot ceea ce
doriti, atunci veti avea tot ce doriti si acesta este cel mai usor raspuns pe care vi-l pot da.
Intrebare : Cum ii putem asista pe altii sa vada ca ei sant capabili sa isi faca propria calatorie a vindecarii?
KIRAEL : Dumnezeu sa te binecuvanteze, ce intrebare mareata ! Aici este raspunsul, daca voi doriti intr-adevar sa auziti adevarul.
Voi continuati sa va vindecat asa cum v-ati vindecat si pana acum si veti deveni vindecatorul pe care toti il vor asculta. Toti vor
veni si vor cauta ghidarea voastra si atingerea voastra, pentru ca veti fi invatat simplul fapt ca pentru a fi un vindecator, voi trebuie
sa va vindecati pe voi insiva mai intai. La asta ati lucrat , aceasta este ceea ce veti crea pentru a fi un vindecator si apoi puteti
impartasi lumina voastra cu ei, asa cum si eu imi impartasesc lumina cu voi. Multumesc.
Intrebare : Eu am o mare pasiune pentru propria mea vindecare, la fel ca si in asistarea altora. Cum pot asista pe cineva in
gasirea pasiunii lui pentru vindecare?
KIRAEL : Tu stai si ii tii mana, te uiti in ochii lui si ii spui ceea ce tocmai mi-ai spus mie:" Inima mea doreste atat de mult sa te
atinga profund si lasa calatoria vindecarii sa inceapa, dar am nevoie de ajutorul tau. Ma poti ajuta? El iti va spune.
Intrebare : Eu cred ca sant un vindecator. Eu imi reclam acest drept. Eu cred deasemenea in aliniamentul particolei pure la
Lumina lui Dumnezeu. Poti elabora cum sa fac eu si vindecatorii acestei lumi sa se alinieze la aceasta Lumina pura?
KIRAEL : Tot ce ai spus a fost Adevarul Luminii lui Dumnezeu , inclusiv reclamarea acestui drept. In acea reclamare te rog sa
intelegi ca daca tu vei folosi puterea vindecarii, cum ar fi atingerea sau versiunea la distanta a vindecarii, atunci trebuie sa inveti
eventual cum sa poti alinia un sir de particole cu dorinta mintii tale. Si odata ce tu poti alinia un sir de particole, atunci poti obtine
ca sirul de particole sa faca orice doresti, inclusiv sa calatoreasca printr-un tesut al pielii tale si sa inlature experienta cancerului.
Odata ce inveti sa aliniezi particolele tale prin vointa ta si sa lasi cuvintele din mintea ta sa formuleze experienta fara a o altera,
odata ce poti vedea prima particola atasata de a 2-a particola, a 3-a si a 4-a si pe cea cu numarul 100.000, atunci creezi un
fascicol de raze de lumina. Imagineaza-ti, daca vrei, ca toate aceste particole plutesc in jurul tau. Alege oricare din ele si
mentine-o in fata ta. Atrage o alta particola si inca una si inca una , pana cand ai o portiune de 50 de mm de particole.Chiar acolo,
daca poti sa mentii acea viziune , poti directiona acea lumina catre persoana pe care vrei sa o vindeci si eu iti promit ca ma vei
chema saptamana urmatoare si imi vei spune :" Maestre Kirael, tu esti un geniu. Eu am facut o vindecare perfecta." Tu spui :" Ei
bine, am facut-o si daca nu vindec, atunci nu am destuile particole, nu-i asa?" Nu, tu nu ai facut-o destul de puternic si iti trebuie
practica pentru a o intelege, de aceea trebuie sa practici pentru a fi un vindecator. Multumesc, prietene.
Intrebare : Schimbarea este la usa si eu invat sa ma aliniez la inteligenta mai inalta a iubirii , facand calatoria vindecarii. Cum
putem impartasi cel mai bine acest concept cu oamenii?
KIRAEL : Cand va angajati sa faceti o calatorie a vindecarii, ati putea gandi ca este vorba despre corpul fizic. Ati putea crede ca
veniti in acest loc pentru ca aveti acea tumora uriasa in abdomen. Ati putea gandi ca frica de moarte si de a nu parasi acest
Pamant va adus in aceasta minunata energie numita experienta vindecarii , doar pentru a afla ca nu il puteti parasi chiar daca ati
vrea, pentru ca avem multe programate pentru voi. Si atunci, adevarata calatorie a vindecarii a inceput. Deci, eu va spun : odata
ce ati decis ca aveti dorinta de a va vindeca , ceea ce va mai ramas este angajamentul pentru a o face. Exista cei dintre voi care
vor face acest angajament . Apoi, la un moment dat veti renunta si va trebui sa incepeti din nou. Voi spuneti :" De ce se intampla
asta? De ce continui sa ma ranesc singur, cand eu stiu ca vreau sa ma vindec? Cum se face ca , desi doresc ca relatiile mele sa
fie bune, eu ma lupt cu oamenii? Eu stiu ca doresc sa fiu bogat , dar apoi iau un card , cheltui banii si apoi am datorii si nu ma pot
descurca? Cum ma pot rani singur?" In legatura cu corpul fizic, eu primesc vindecarea de la un medium si de la toti oamenii
minunati care ma vindeca si ma simt mai bine tot timpul. Oricum, primul lucru dupa ce imi recastig puterea este sa alerg la
maraton si apoi sa cad iar in nimicnicie. De ce fac asta, Kirael? Sant bolnav si obosit pentru ca imi impiedic singur vindecarea". Ei
bine, raspunsul meu este : tu faci asta pentru ca esti o fiinta umana. Tu faci asta pentru ca esti o lumina minunata a Creatorului
care se misca prin tine, in spatele unui voal numit ego. Tu ti-ai permis sa uiti doar o mica parte a planului lectiei acum si atunci. Tu
spui :" Asteapta, vrei sa spui ca daca am uitat o mica parte, eu vreau sa ma intorc si sa o fac din nou?" Da. De ce? Tu ma uintrebi
de ce pentru ca asta este ceea ce iti spun eu : tu calatoresti prin acest proces evolutionar numit Pamant de cate ori doresti. Pnetru
cativa dintre voi, aceasta va fi ultima voastra calatorie in aceasta arena 3 dimensionala. Cand voi incercati sa va intoarceti aici
data viitopare, aceasta nu va mai fi la fel. Aceasta va fi o calatorie 4 dimensionala si nu va mai exista nici una din aceste lectii pe
care sa le invatati. Deci, aici incercati sa ajungeti in a 4-a dimensiune. Incercati sa iesiti din 3 D si aveti o disfunctie jos, in
abdomen, Si da, faceti o greseala daca alergati la maraton. Si puteti renunta chiar acum si sa spuneti :" Asta este. Eu maintorc
Acasa, la Dumnezeul creator. Si voi gasi o alta dimensiune a 3-a din celelalte care exista. Eu voi vindeca aceasta in alt loc". Dar
nu va ganduti ca va fi mai usor , pentru ca nu va fi asa. Esential este faptul ca va este permis sa fiti aici - va este greu sa auziti
asta, dar ascultati - va este permis sa fiti aici, astfel incat va puteti vindeca si daca pierdeti un pas, voi ne-ati spus asta cu toata
iubirea si cu toata lumina voastra , voi ne-ati spus noua :" Adu-ne inapoi, Maestre Kirael. Nu ne lasa sa o luam pe scurtatura in
aceasta viata". De ce stati in aceasta audienta , daca nu aveti bani sa o faceti? Deoarece , la un anumit moment, voi ati spus
unuia din ingerii vostri :" Eu voi merge pe Pamant si voi rezolva problema banilor, de data asta." Si voi santeti saraci ca un
soarece de biserica. Si voi spuneti :" Ei bine, nu inteleg". Dar ghiciti cat santeti de departe pentru a intelege? La o respiratie
distanta este totul. Voi santeti la o mica respiratie pentru a va completa lectia. Voi spuneti :" Ei bine, Kirael, spune-mi ce este
asta". Aceasta se numeste calatoria. Si voi toti auziti raspunsul meu acum. Toti, fie ca este vorba de bani, relatii sau indiferent ce,
voi ne-ati promis, fiecaruia dintre noi, cei din realitatea care va Ghideaza, inclusiv minunatului Maestru Isus, voi ne-ati promis :" Eu
vreau sa merge acolo jos pentru procesul Schimbarii si pentru Dumnezeu, nu ma lasati sa plec de acolo fara a invata lectia. Daca
ma vezi ca fac o scurtatura , imi dai un picior in fund sa ma intorc la inceputul liniei din nou - la sfarsitul liniei - si eu fac calatoria
din nou ". Puteti sa va suparati pe mine daca vreti, dar noi ascultam doar de propria voastra ghidare. Voi ati fost cei care ati spus
:" Eu voi castiga acest lucru. Eu voi iesi din asta plin de succes. Eu voi avea bani, relatii si voi avea vindecarea corpului pe care o
doresc. Si le voi avea pe toate. Si, Maestre Kirael, sa nu stai in calea mea, pentru ca daca intri in calea mea si imi dai una din
acele mici scurtaturi, eu te voi vizita in lumea spiritelor". Eu nu doresc sa ma cautati in lumea spiritelor, deci noi nu intervenim in
calea voastra. Eu stiu ca va distrez putin aici, dar ganditi-va la asta. Nici unul din voi nu doriti cu adevarat in inima voastra
scurtaturile, pentru ca daca faceti asta, veti ajunge sa nu mai apucati sa vedeti frumusetea luminii a 4-a. Veti ajunge sa nu mai
doriti sa stati aaaaacasa cu Creatorul vostru. Veti ajunge sa implorati sa va intoarceti si sa gasiti o alta experienta 3 dimensionala
pentru a trece prin vindecare de data asta. Deci, mergeti cu mine, prietenii mei. Nu conteaza daca fizic, mental, emotional sau
spiritual, veniti cu mine. Faceti calatoria. In toate acestea este lumina, voi santeti la doar o respiratie distanta de a avea intreaga
vindecare. O respiratie. Respirati cu mine. Dumnezeu sa va binecuvanteze.
Intrebare : Am auzit, Maestre Kirael ca , pe durata unei sedinte de vindecare , vindecatorul este deasemenea vindecat. Poti
explica te rog, ce vrei sa spui?
KIRAEL : Mareata intrebare. Asa cum stiti, fiecare celula din corpul vostru cuprinde si este inconjurata de lichid. Lichidul incepe sa
vibreze la o frecventa mai inalta cand voi incepeti sa simtiti iubire si sa trimiteti energiile voastre de vindecare. Daca toate cele 4
corpuri sant aliniate, frecventa vibrationala creste de 4 ori fata de cat ar creste in mod normal , deci ceea ce aveti este un corp
impresionabil la energia luminii. In timp ce santeti in acea stare de constiinta, fiecare celula din corpul vostru incepe sa vibreze ,
cautand orice in corpul vostru care ar putea folosi putina extra-energie pentru a se vindeca el insusi. Sa presupunem ca , in timp
ce participati la o vindecare , intr-o zi si toate cele 4 corzi de culoare sant activate simultan, corpul vostru incepe sa caute prin
memoria sa celulara si sa doreasca sa vindece orice amintire care este inafara aliniamentului din el insusi. Deci, de exemplu, sa
zicem ca santeti un jucator de tenis si ati experimentat ceva care se numeste ca disfunctie : cotul tenismenului. Cotul vostru
incepe sa transmita inafara mesaje ca el nu este in aliniament cu restul prezentei voastre fizice. Corpul vostru mental priveste sa
vada de ce acest mesaj vine de la cot si de ce nu este in aliniament cu lumina vindecatoare. Pentru ca emotia iubirii voastre
devine in sfarsit implicata in vindecare, exista un spectru al constiintei voastre emotionale care strabate in sus si in jos corpul
vostru, care arata ca - va amintiti acel lucru vechi care se numea hula-hop? (n.t - dans al femeilor din Hawaii, cu fuste din frunze
de palmier). Acest flash strabate in sus si in jos corpul vindecatorului , cautand zgomotul, sa zicem asa, care vine dinspre cot si
apoi incepe sa decida ce ar trebui facut cu cotul, prin concentrarea energiei de vindecare. In mod normal, dureaza cam 10 minute
minim, pentru ca auto-vindecarea sa incepa sa fie activata. Aceasta probabil nu va vindeca cotul complet, dar va va aduce atentia
potrivita catre el mai prompt, cand eti trece prin propria vindecare.
Intrebare : Eu imi celebrez vindecarea in fiecare zi cu ganduri iubitoare si totusi, trebuie sa existe ceva care imi lipseste in iubirea
de sine, deoarece totusi mai am provocari fizice.
KIRAEL : Da.
Intrebare : Si as dori o ghidare iubitoare despre ce imi lipseste si cum o pot face mai bine.
KIRAEL : Dumnezeule, as vrea sa iti dau acea ghidare si voi incerca .Ceea ce stiu despre tine, prietenul meu este ca tu esti doar
la o respiratie distanta. Te intreb : De cate ori pe zi meditezi?
Intrebare : Nu suficient.
KIRAEL : In regula. Tu esti atat de aproape sa vindeci acest lucru fizic. Ghizii incearca sa-ti spuna acum- poate nu esti pregatit
pentru acest raspuns - dar ghizii imi spun ca tu esti unul din cei mai puternici medium-uri care au calatorit vreodata prin multe
dimensiuni , dar nu ai incercat cu adevarat sa lasi totalitatea acestui lucru sa fie libera aici. Deci poate, doar poate, tu mentii
aceasta boala ca sa ajungi la ceea ce tu cunosti deja ca vrei sa faci. Deci, permite sa faci intreaga calatorie. Iti spun ca tu esti atat
de apreoape sa-ti completezi aceasta lectie. Si cand incepi sa folosesti puterea vindecarii pe care ai adus-o cu tine, aceasta poate
fi biletul pentru a te vindeca.
Intrebare : Poti sa ne spui cum ne afecteaza vindecarea copilului interior?
KIRAEL : Pot, prietenii mei, si va voi spune de ce. Ce intrebare grandioasa ! Cand veniti in planul Pamantului, voi veniti ca un
suflet intreg. Voi veniti ca o lumina vibranta completa. Daca parintii discuta intre ei de fata cu copilul, comenteaza negativ, atunci
copilul deja invata prejudecatile, chiar la varste foarte fragede. Deci, raspunsul este : Ca si copii, voi santeti susceptibili de a
invata toate particularitatile de a fi uman si parintii si invatatorii vostri va dau tot ce pot si eu cred ca o mare portiune din acestea
reprezinta negativitati. Deci, micul vostru sine copil, nu are niciodata marea oportunitate de a se vindeca. Voi doar il umpleti de
non-sensuri pana cand va maturizati si va spuneti :" Eu trebuie sa imi vindec copilul interior". Si atunci vindecarea incepe, pentru
ca , vedeti voi, nu i-ati dat niciodata vreo sansa copilului interior sa se vindece. Doar l-ati imbuibat cu fleacuri. Voi spuneti :" Ei
bine, asteapta putin, Maestre Kirael. Eu sant un parinte si nu am facut asta cu copiii mei". Ei bine, daca esti uman, ai facut. Voi
spuneti :" Ei bine, nu este corect. Eu sant uman ". Desigur, voi santeti. Deci, cum va vindecati copilul interior si de ce are
intotdeauna nevoie sa fie vindecat? Deoarece nu ati facut nimic decat sa-l pedepsiti. De exemplu - ma uit la copilul tau interior - el
sta intr-o camera intunecoasa chiar acum. Crezi ca copilul tau doreste sa iasa afara si sa se joace? Eu iti spun ca da. El nu ar iesi
pentru nimeni altcineva, dacat pentru tine. Eu nu pot merge acolo si sa-l scot afara. Tu trebuie sa mergi acolo si sa spui :" Hei,
vino. Sa mergem, tu eu si prietenii mei avem un zmeu pe care il vom ridica maine in zbor si tu te vei bucura impreuna cu mine". Si
scoate-l afara si lasa-l sa faca asta. Nu lasati ca copilul interior sa stea acolo, nu lasati ca acesta sa fie judecat gresit. Sinele
vostru copil trebuie sa fie vindecat si numai voi puteti face asta.
Intrebare : Ai mentionat data trecuta ceva despre Schimbare , ca ar trebui sa fiu aici pentru asta. Poti elabora?
Kirael : Desigur. Daca ai venit sa ma vezi pe mine sau o energie la fel ca a amea, tu vei trece prin Schimbare. Daca vibratia ta a
atins un nivel in care tu vii si asculti un tipar al energiei dintr-o alta sursa a luminii si nu te lasi bruiat de nimeni, cand vii intr-un
spatiu ca acesta si poti auzi mesajul fara a-l condamna pe mesager, atunci stii ca faci parte din experienta vindecarii pe care noi o
numim Marea Schimbare. Cand va apropiati de Marea Schimbare, Sinele vostru Inalt, lumina voastra esentiala va sprijina , cum
nu ati mai fost niciodata sprijiniti inainte.
Intrebare : Poti rezuma intr-un cuvant sau intr-o fraza care este cel mai bun mod pentru o vindecare rapida?
KIRAEL : Intr-o fraza, priviti cum fac asta. Cea mai rapida vindecare este calatoria de a va aminti ca ati venit aici pentru a va indragosti de voi insiva. Aceasta este cea mai rapida calatorie. Inchiderea transmisiei Eu sant aici cu medium-ul meu. Eu il iubesc pe acest micut medium pentru ca el este un vindecator si eu sant aici pentru a-i apasa fiecare buton pe care l-a avut vreodata. Credeti-ma, nu ati vrea sa fiti medium-ul meu. Nu ati mai avea odihna. Calatoria mea pentru voi este aceasta : EU SANT CEEA CE EU SANT. Si voi stiti ce inseamna asta cu adevarat? Eu ma iubesc suficient pentru a face tot ceea ce trebuie sa fac ca uman. Eu ma iubesc suficient pentru a-l lasa pe Creator sa ma cheme din izolare si sa vin aici, in aceasta minunata, frumoasa calatorie pe care o numiti Pamant. Si eu ma iubesc suficient pentru a veni in experienta voastra. Si eu va iubesc suficient pentru ca ma lasati sa fiu aici. Buna seara. Sursa : http://www.kirael.com/