duminică, august 16, 2009

A FOST CEL MAI FRUMOS CHANNEL DIN TOATE TIMPURILE... de Geoffrey Hoppe
















Scrisoarea lui Geoffrey - august 2009 A FOST CEL MAI FRUMOS CHANNEL DIN TOATE TIMPURILE... de Geoffrey Hoppe

Nu va mai exista o alta adunare ca cea de la Conferinta de Vara a Noii Energii din 2009 si Plecarea lui Tobias. Nu sunt cuvinte pentru a putea
exprima sentimentele si emotiile evenimentului. Dar pentru acei dragi shaumbra care nu au putut sa participe in direct sau sa se conecteze prin
internet, voi face un efort si voi impartasi un spectru al acestor trei zile pe care eu le numesc Rai. Evenimentul de fapt a inceput in Templele din
Tien, cu multe, multe vieti in urma. Noi am fost de acord sa ne intoarcem pe pamant cu intelepciunea si cunoasterea pe care le-am acumulat in
Atlantida. ''Intr-o zi'' am spus noi ''ne vom aduna din nou in celebrarea calatoriei noastre, calatoria ingerilor''. Exact asta am facut in Breckenridge,
Colorado luna trecuta. Ne-am adunat din nou in constiinta, acum peste 2000 de ani, in timpul lui Yeshua.Am venit pentru a planta semintele noii
energii care ar fi inflorit peste mii de ani mai tarziu. Ne-am adunat din nou in 1999 si in anii care au urmat. Ne-am amintit noua insine de propriile
noastre dorinte si pasiuni interioare care ne-au adus inapoi pe pamant in aceasta viata. Timp de 10 ani am stat cu Tobias pentru a ne aminti cine
suntem si pentru a fi in compasiune si empatie pentru umanitate, pentru aspectele noastre si adevarata noastra natura. Acum a venit punctul de
concentrare, in iulie 2009. Ne-am adunat pe unul dintre cele mai inalte si inlocuibile varfuri de munte din lume-Breckenridge, in Colorado-pentru a
experimenta un adevarat punct al separarii. A fost plecarea/intoarcerea lui Tobias. Dar a fost mult mai mult decat asta. A fost integrarea si
materializarea a tot ceea ce am lucrat noi de eoni de timp. A fost timpul sa spunem la revedere viselor noastre astfel incat ele sa poata deveni
realitate.PREGATIREA: Camionul a parcat pe strada noastra marti, cu trei zile inainte de inceperea conferintei. Dupa luni de pregatire, era timpul
sa impachetam si sa incarcam echipamentul.Amplificatoare, scaune, multe cutii cu electronice, dosare, CD-uri pentru vanzare, aparate
profesionale pentru iluminarea scenei si a camerei si multe altele. Chiar daca am inchiriat un camion foarte mare, am realizat imediat ca nu va fi
destul de mare pentru a cuprinde toate lucrurile necesare. Echipa de ''incarcat'' era constituita din Joe Collins, Sandra Harris si subsemnatul. Va fi
o zi lunga.Dupa treizeci de minute de incarcat, am experimentat un ajutor neasteptat si foarte apreciat din partea lui Amir Ya`acoby si Einat Gilboa
din grupul muzical Yoham. Einat s-a urcat pe automotostivuitorul meu si a transferat cutiile din garaj catre magazie. Amir si Joe au depozitat
echipamentul in camion.Eu si Sandra am carat cutiile. Linda a fost responsabila cu pranzul si bauturile. In trei ore camionul era incarcat. Asta ne-a
demonstrat ca va fi o zi buna. In timp ce noi incarcam camionul, restul echipei era pe calculator si telefoane ocupandu-se de ultimele detalii,
rezolvand problemele de ultima ora si organizand totul pentru acest eveniment maret.Suzy, Michelle, Jean, Linda, John si multi altii aveau mainile
ocupate cu liste lungi cu detalii care aveau nevoie de atentia lor...chiar acum. Am ajuns in Breckenridge dupa-amiaza tarziu. Joe, Sandra si Penny
Garza au descarcat camionul in sala pana la ora 21.00 in acea seara. Am dormit bine in acea seara, ultimul somn bun pe care il voi avea pentru
multe nopti care vor urma. In urmatoarea dimineata restul echipei a inceput sa apara. Era agitatie asa cum au inceput sa descarce cutiile, sa
pregateasca echipamentul, sa creeze magazinul shaumbra si sa se ocupe de problemele tipice care apar in aceste situatii. Majoritatea celor din
echipa lucreaza impreuna de cativa ani. Ei se cunosc, stiu cum sa pregateasca un eveniment de acest gen si se descurca excelent in tot ceea ce
fac. In doar cateva ore, camera care arata cam trista s-a transformat intr-un spatiu sigur si sacru. Nu numai ca arata bine, dar se simtea si bine.
Pregatirea a continuat tarziu in noapte. Cam pe la ora 9 PM am trecut pe la sala pentru a verifica iluminarea scenei. A trebuit sa folosim propriul
sistem de iluminare pentru ca acea camera de intalniri nu avea nici unul. John Kuderka si Joe Collins aveau probleme legate de iluminarea
corecta. Am privit provocarea, am dat ochii peste cap, am respirat profund si m-am intors in camera mea pentru a lucra la diapozitive. Iluminarea
este un dezastru, am gandit eu.Acum nu mai putem face nimic decat sa cerem putina intelegere din partea publicului. O ZI INAINTE: Am intrat in
sala in dimineata urmatoare imadiat dupa ce mi-am inmanat o cafea. A fost un miracol. John si Joe au lucrat la iluminare pana aproape de miezul
noptii. Au gasit o cale de a agata cablul de la reflector de tavan, la aproape 10m deasupra. Fundalul crimson a fost amplasat, scena arata
profesionist si iluminarea era excelenta. Am respirat profund si am suspinat a ususrare. Totul incepea sa capete contur.Echipa crescuse pana la
25 de oameni. Atarnau steaguri, manipulau cabluri de la microfoane, testau camerele, puneau CD-uri si alte bunatati in magazinul shaumbra,
incercau sa faca aerul conditionat sa mearga si rearanjau scaunele. Shaumbra incepea sa se cazeze la hotel. Vechi prieteni se intalneau unul cu
altul si se formau si noi alte prietenii. Cand inscrierea pentru conferinta a fost deschisa in acea dupa-amiaza, puteai simti o energie electrica a
shaumbrei penetrand aerul. Totul era viu!Muzicienii si prezentatorii au trecut pe la sala pentru a simti camera si a testa sistemul sonor. Cum
stateau pe scena in fata unei camere goale puteai sa-ti dai seama ca ei isi imagineaza cum va fi intr-o camera plina cu shaumbra din 30 de tari din
toata lumea. Apoi, dupa-amiaza tarziu, am fost informati ca acea conectie rapida la internet nu functioneaza. Nu am putut lua legatura cu
tehnicienii si tensiunea mea a urcat cu 10 puncte. Am crezut ca vad o urma de transpiratie pe fruntea lui John Kuderka. De obicei John este la fel
de calm ca si un castravete dar acum si el si eu ne gandeam la acelasi lucru-este greu sa faci o tranmisie in intreaga lume fara o conectie la
internet.Criza internetului a fost intr-un final rezolvata cand tehnicienii au venit si si-au facut treaba. Restul muncii a durat pana tarziu in noapte.
Erau multe de facut dar mai mult decat orice eu am simtit ca muzicienii si prezentatorii nu doreau sa paraseasca spatiul. Era ceva in aer care pur
si simplu facea ca toata lumea sa doresca sa stea prin preajma. Au fost nopti lipsite de odihna daca nu si de somn pentru multi. Maine era marea
zi. ZIUA DESCHIDERII: Cele trei ore si jumatate inainte de marea conferinta sunt chintesenta presiunii, tensiunii, haosului si entuziasmului. Am
stat in dus la 6:30 si vorbeam cu Tobias. Chiar si el parea emotionat. Am respirat. Am eliberat. Chiar m-am si rugat. Cu mii si mii de detalii de
rezolvat literalmente, m-am simtit coplesit. Vestea buna era ca echipa controla totul foarte bine.Am invatat ceva despre workshop-uri si conferinte
acum multi ani. Aparenta panica din orele care precede inceputul unui eveniment, dintr-odata incepe...sa se schimbe...abrupt..si este inlocuita de
curgere si gratie. Cum David McMaster a urcat pe scena pentru a deschide evenimentul, toate grijile si fricile s-au dizolvat. Evenimentul pe care l-
am asteptat, de eoni de timp, a inceput. Indiferent ce am uitat nu mai conta acum.David a sunat clopotele. Shaumbra a respirat. Ingerii si entitatile
au inceput sa vina. O dulceata aurie a umplut camera.Acesta era punctul de prezenta despre care vorbea Tobias. Momentul de acum. Ar trebui sa
urmaresc DVD-ul fiecarui eveniment pentru ca eu nu imi amintesc multe detalii de la acest punct inainte. Stiu ca Linda si cu mine am intampinat
publicul si pe cei care ne urmaresc pe internet. Il puteam simti pe Tobias cum dorea sa intre. Urmatorul lucru pe care il stiu este ca eram pe scaun
si Tobias vorbea.De aici inainte, Jan Brouwer a tinut un discurs emotionant si inspirational si a invitat participantii sa urce pe scena. Nimic nu se
compara cu shaumbra, am gandit eu. Nimic.Michael Brandt a facut o excelenta prezentare a mostenirii lui Tobias. Prezentarea sa a fost ca un
preludiu pentru discursul lui Kuthumi din acea zi. Michael percepe foarte atent si are un simt ascutit pentru ceea ce se intampla cu adevarat in
spatele scenelor energetice si eu l-am putut vedea pe batranul intelept din Atlantida in Michael in timp ce el vorbea. Acum era timpul pentru pranz.
Era timpul ca eu sa merg in camera mea si sa respir, sa imi inchid ochii pentru 20 de minute si sa fac un dus. Dusul este refugiul meu, si cred ca
energia apei care curge pe corpul meu ma reantinereste mai mult decat orice altceva. Dupa-amiaza a inceput cu muzica de suflet a lui Stacy
Frank. Apoi energia s-a stabiliat cum John Cali a urcat pe scena. John a fost unul dintre cei care au facut channel in documentarul video
''conectarea''. El nu numai ca adus prin channel energia lui Chief Joseph, dar eu am fost uimit de cantitatea de iubire pura pe care a adus-o
deasemenea. Chiar daca eu l-am intalnit pe John abia acum cateva zile, simt ca il cunosc de vieti.Acum era dupa-amiaza tarziu si era timpul
pentru Adamus Saint Germain.Nici macar Lindei nu i-am spus asta, dar a fost o lupta pentru mine aducerea lui Saint Germain. Aceasta era
plecarea lui Tobias...ultimele mele zile cu Tobias in aceasta viata. Nu doream sa canalizez pe nimeni altcineva decat pe Tobias. Eram putin
nervos pe Adamus in acest moment. Mi-a trezit propriile mele probleme, inclusiv faptul ca Adamus necesita mult mai multa atentie din partea mea
decat Tobias. Tobias este foarte iertator. Adamus m-a facut sa ma simt foarte inconfortabil uneori, in timp ce Tobias m-a facut doar sa rad si sa
plang. Adamus poate fi arogant, in timp ce Tobias este sarea pamantului.Nimic nu se compara cu a fi coplesit cu probleme chiar atunci cand
incerci sa te conectezi cu o entitate.Adamus a alunecat asa ca niciodata. Cred ca a inteles tulburarea mea.Chiar a crescut in ochii mei cand a
simtit si intrat in energiile publicului. In loc sa ofere un channel lung, el a spus ca este timpul sa trecem dincolo de cuvinte. Recunoscand
importanta muzicii si a prieteniei sale lungi cu Gerhard Frankhauser, el i-a invitat pe cei de la Yoham sa explodeze energiile la urmatorul nivel cu
muzica lor. El le-a cerut sa zguduie casa, si asa au si facut. Toata lumea din sala si majoritatea celor care s-au conectat in direct s-au ridicat in
picioare si au miscat energiile. A fost punctul de cotitura al conferintei. Adamus a fost un geniu, eroul meu. Cum de m-am putut indoi...? Ziua a
decurs bine, mai bine decat mi-as fi putut imagina. Linda si cu mine am avut o cina linistita in camera noastra si apoi ne-am intors in zona atrium-
ului in acea seara pentru a semna Certificatele de Creator.Brian Campbell a cantat melodii cunoscute si shaumbra a participat activ la karaoke si
au dansat pana la inchidere. A fost...cel mai frumos din toate timpurile. Cuvintele mele palesc in incercarea de a exprima iubirea, camaradenia si
spiritul shaumbrei.ZIUA A DOUA: A doua zi dintr-o conferinta mare este de obicei cea mai frumoasa. Energia deja este pusa in miscare. Are o
viata proprie. poti simti cum elementul shaumbra este cel care face ca totul sa se intample. Dincolo de planuri, de microfoane si muzicieni, acum
este in scena expresia excelenta a shaumbrei. Proiectiile video despre shaumbra facute de Jean Tinder sunt foarte apreciate. Acestea sunt poze
cu shaumbra din ultimii 10 ani, puse pe o muzica potrivita. Audienta formata din peste 400 de persoane sta cufundata in tacere in timp ce
videoclipul este rulat la inceputul diminetii. Apoi, Jane Aster misca energiile cantand live melodia de intoarcere a lui Tobias. Jonette Crowley, o
shaumbra preferata de mult timp, se intoarce pe scena pentru a face o experienta a fuziunii sufletului/corpului. Audienta este in extaz.Dimineata
incepe deja cu rasunet si Jonette ii pune capacul cu un channel de la entitatea din Atlantida cunoscuta sub numele de Ash Ta Tara. Wulfing von
Rohr, al doilea prezentator al diminetii, este una dintre cele mai fascinante persoane pe care le-ati putea intalni. El este editorul revistei Inger din
Germania si autorul/co-autorul a aproximativ 90 de carti de orientare spirituala. Nu numai ca este un scriitor talentat, dar s-a demontrat ca este si
un prezentator talentat deasemenea. Wulfing si-a oferit perspectiva asupra constiintei noi de pe pamant, un mesaj consistent despre shoud-urile
shaumbrei de peste ani si unele informatii de culise pentru cineva care doreste cu adevarat sa stie ce se intampla aici pe pamant. Am fost trist
cand timpul lui Wulfing s-a terminat. As fi putut asculta intelepciunea si inspiratia sa mai multe ore. Ne-am reantors dupa pauza de pranz pentru o
adevarat surpriza. Era randul lui Wendy Kennedy sa urce pe scena.Ca si John Cali, a participat si ea ca si channel in DVD-ul ''conectarea''. Nu am
intalnit-o fata in fata pana acum si nici nu i-am auzit channel-urile in direct.Ea era calma si echilibrata cum s-a asezat pe ''marele scaun'',
legendarul scaun de bar al lui Tobias. Dupa ce a vorbit cateva minute despre trecutul sau in channeling, s-a deschis catre Colectivul Pleiadian.
Mesajul sau a fost rapid, succint si clar. Am fost in admiratie asa cum o priveam cum se conecteaza cu energiile si apoi traduce mesajul lor la foc
automat. Nu a sarit un cuvant si audienta a iubit-o. Wendy a condus sesiunea de intrebari si raspunsuri ca un profesionist. A se consemna:
intrebarile si raspunsurile reprezinta unul dintre cele mai grele lucruri pe care un channel-er le face. Multi channel-eri nu ar face intrebari si
raspunsuri in direct. Uneori urechile umane nici macar nu aud intrebarile si channeler-ul trebuie sa fie total concentrat si total detasat in acelasi
timp. Nu as recomanda asta niciunui channeler decat daca are ani si ani de experienta, si Wendy s-a descurcat cu gratie. Bravo si sper sa am
placerea de a lucra cu Wendy din nou. Urmatorul pas in program: Kuthumi lal Singh.Dintre cele trei entitati cu care lucrez eu, Kuthumi este cel mai
dificil de canalizat. El nu vine atat de des ca si Tobias sau Adamus, deci nu sunt prea familiarizat cu energia sa asa cum este cu ceilalti. El este
foarte diferit de fiecare dintre ei.El are o profunzime si o intelepciune profunda dincolo de fatada sa de umor. Eu nu stiu niciodata de unde vine el
sau unde pleaca in timpul channel-urilor sale. Cum Kuthumi a urat bun venit audientei cu familiarul sau ''Namaste'' de deschidere, am putut simti
iubirea si caldura sa. M-am relaxat putin si am lasat ca energia sa fuzioneze cu a mea. ''Asta se simte bine si usor'' am gandit eu. Kuthumi a facut
audienta sa rada asa cum a vorbit despre nevoia pentru igiena spirituala. A fost un clasic Kuthumi. Distractie.Glume. Prostioare. Atragator.Nu
eram pregatit pentru ce a urmat. Chiar nu am fost pregatit. Kuthumi a inceput sa vorbeasca despre cine este cu adevarat Tobias. A fost o poveste
pe care eu nu am mai auzit-o vreodata.El a spus ca noi toti il cunoastem pe Tobias cel numit ''Muir'' din ultimele zile ale Atlantidei. Muir a fost
invatatorul nostru, preotul nostru, liderul nostru. Kuthumi chiar a folosit cuvantul ''lord'' pentru a descrie statutul lui Muir. La acest punct eu pur si
simplu canalizam cuvintele lui Kuthumi.Eu retraiam experienta. Si am facut ceva ce nu am facut in 10 ani de channeling. Am izbucnit in lacrimi, mi
-am pierdut concentrarea asupra lui Kuthumi si am cazut in propriile mele emotii.Am anticipat multe emotii pentru channel-ul final al lui Tobias, in
ultima zi a conferintei, dar iata, m-a lovit in acest moment neasteptat.Lacrimile imi curgeau suvoi pe fata, cuvintele imi evadau si memorile vechilor
acorduri imi inundau constiinta. Nu imi aduc aminte cu s-a terminat mesajul lui Kuthumi. Eu si cu Linda trebuia sa sustinem o ceremonie de
casatorie in fata audientei imediat dupa channel dar singurul lucru pe care l-am putut face a fost sa fug de pe scena. Emotiile au fost coplesitoare.
Am fugit in camera mea de hotel, mi-am scos hainele, am sarit in pat si mi-am tras patura pe cap.Daca nu trebuia ca eu si Tobias sa semnam
Certificatele de Creator in acea seara, probabil as fi stat sub patura. Linda a fost dulce si gentila si m-a ajutat sa ma pregatesc pentru seara. A fost
o placere. Cel putin 300 de shaumbra s-au intors in atrium si in zona de dans dupa cina pentru a se bucura de viata.Jimmy Stadler si grupul sau
au cantat melodii cunoscute pana seara tarziu. Intreaga zona s-a umplut de ras, dans si conversatie.ULTIMA ZI: Magnitudinea acestei zi m-a lovit
chiar cand m-am ridicat din pat. Acesta ar fi ultimul channel al lui Tobias. Nu mi-am permis luxul de a imi imagina cum va fi. Dar acum ziua este in
sfarsit aici.Puteam simti entuziasmul si anxietatea.Dimineata a fost perfecta.Am inceput cu prezentarea premiului anual ''constiinta inspirata''
cunoscuta si ca premiul Tobie. A fost o placere si o onoare sa prezint Premiul Constiintei inspirate 2009 lui Lee Caroll. Ca si channeler pentru
Kryon, Lee a ajutat la deschiderea constiintelor personal peste tot in lume.El a publicat 14 carti in multe limbi. El a ajutat la lansarea altor
channeleri si lucratori in energie cum ar fi Steve Rother, Peggy Dubros, Robert Coxon, Dr. Todd Ovokaitys, si deasemenea pe Linda si pe mine.
Prezentarea premiului pentru Lee a fost una dintre culmile ale acestui an pentru mine. Eu si cu Linda am lucrat cu Lee la sfarsitul anilor 90. Mai
recent am facut cu el workshop-uri in Sedona si Madrid.Si el a fost nota dominanta la conferinta de la Breckenridge. Merita recunoasterea acestui
premiu pentru tot ce a facut, sa ia vechea ''noua era'' intr-o noua si mai profunda intelegere bazata pe stiinta, echilibru si metafizica. Dupa
ceremonia de decernare, Linda si cu mine am sustinut casatoria pe care trebuia sa o fi facut in dupa-amiaza trecuta, ziua in care am fugit dupa
channel-ul lui Kuthumi. Linda a introdus cuplul spunand ca ei au fost impreuna timp de 37 de ani, au trebut prin tulburarile vietii impreuna si au ales
acest moment in Breckenridge pentru a se casatori.Linda i-a introdus pe Jim si Dave pe scena unde si-au schimbat cele mai frumoase juraminte
de nunta, urmati de Anders Holte care a cantat ''imi iei rasuflarea''. Audienta a aplaudat si a plans si s-a bucurat asa cum acesti doi umani sacri si
-au recunoscut iubirea unul pentru altul. Apoi dragii nostri prieteni Norma Delaney si Garret Annofsky au urcat pe scena. Norma si Garret il
cunosteau pe Lee Caroll din San Francisco inca inainte de a incepe sa-l canalizeze pe Kryon, deci a fost ca o reantalnire de acasa. Stateam in
spatele camerei si ma gandeam la toata iubirea si incurajarea pe care au oferit-o Norma si Garret shaumbrei, eu si Linda de-a lungul anilor. Ei au
fost pilonii stabilitatii si uneltele transformarii pentru shaumbra de pe intreg globul inca din 2001. Ei au respirat cu noi.Ei ne-au sfatuit. Ei ne-au
ajutat sa ne aducem aspectele noastre inapoi acasa. Ei au fost o parte importanta a dezvoltarii scolilor precum scolile energiilor sexuale, calatorul
prin vis, calatoria ingerilor si, desigur, aspectologia. Inainte sa patrund in dupa-amiaza finala, ar trebui sa mentionez importanta muzicii prin tot
acest intreg eveniment. Yoham (inclusiv Gerhard Fankhauser, Einat Gilboa si Amir Ya`acoby) si Anders si Cacina Holte au oferit un filament
esential de energie prin muzica lor. Ei au cantat in punctele cheie in timpul conferintei, intotdeauna intensificand energia si aducand-o la un nou
nivel. Nu ar fi fost acelasi eveniment fara ei. Linda si cu mine l-am introdus dupa pranz pe Lee Caroll. Puteai simti densitatea in aer asa cum toata
lumea se pregatea pentru dupa-amiaza finala.Lee are un incredibil simt al umorului si l-a folosit acolo in sala la momentul potrivit. Cum il
introduceam pe Lee, el venea din spatele camerei, imbracat intr-o roba gen orientala cu o groaznica barba neagra falsa.A fost o farsa comica cu
privire la cerinta lui Tobias ca eu sa port barba si o roba pentru acest ultim channel.Audienta a izbucnit in hohote de ras si a aplaudat. Lee a urcat
pe scena si a anuntat ca el a auzit ca era un loc liber pentru un ''channeler batran si evreu''.Linda si cu mine radeam atat de tare incat lacrimile au
inceput sa ne curga pe fata si pentru un moment foarte scurt am uitat de plecarea iminenta a lui Tobias. A durat multe minute pentru ca rasul sa se
diminueze. Lee a venit pentru a oferi o prezentare dinamica despre adevaratul sens al anului 2012. Eu inca imi pot aminti ca Lee nu se simtea
confortabil vorbind in fata unui grup mare de oameni. Dar iata-l aici, oferind una dintre cele mai bune prezentari pe care le-am auzit vreodata. La
cina in acea seara l-am intrebat pe Lee ce s-a intamplat de l-a transformat intr-un orator atat de bun. El mi-a spus ca intr-o zi el a realizat ca o
parte dintr-o viata anterioara a fost un orator excelent, si ca el doar a chemat acea parte la el inca odata. Hmmmmmmm. Suna a aspectologie.
Cireasa de pe tort a fost channel-ul lui Lee cu Kryon. Cat de mult ador sa fiu in energia lui Kryon. A fost cald si gentil, cu multa compasiune. Desi
Kryon este maestrul magnetic si vorbeste adesea despre informatii inalt stiintifice, Kryon are un fel de a privi in inimile noastre si de a iubi tot ceea
ce vede. Am simtit cum ma duc in acea ''zona'' asa cum Kryon vorbea. Mi-a trezit o multime de amintiri despre toate cartile lui Kryon pe care le-am
citit si despre toate channel-urile lui Kryon la care am participat. Mai mult decat orice mi-a amintit de ce imi place atat de mult sa canalizez. Era
acum momentul adevarului.Era timpul pentru ultimul channel al lui Tobias. In timpul pauzei, eu si Linda ne-am schimbat in robele noastre albe cu
dungi rodii. Imi simteam inima cum batea in afara hainelor asa cum Jean Tinder o acompania pe Linda si pe mine din camera noastra catre
spatele salii. Ultimele imagini cu shaumbra de pe video incepusera sa se deruleze. Era ceva clasic. Pozele folosite ale lui Jean din ultimii 10 ani
de shaumbra de la adunari puse pe muzica de pe albumul ''eldorado'' de Orchestra Lumina Electrica. Nu sunt sigur daca lacrimile din ochii mei
erau de la amintirile starnite de imaginile din video sau de faptul ca in cateva minute Tobias ar fi canalizat ultimul channel. Linda si cu mine am
pasit pe alee catre scena asa cum sute si sute de shaumbra stateau si aplaudau pentru a-l recunoaste pe Tobias. Asa cum ne-am asezat pe
scaunele de bar pe scena, Anders Holte a cantat ''reantoarcerea''. Daca nu ati fost acolo, inchideti ochii pentru un moment si imaginati-va scena.
Peste 400 de shaumbra inghesuiti intr-o sala si alte mii privind in direct. ULTIMUL CHANNEL AL LUI TOBIAS:Anders a cantat unul dintre cele
mai frumoase cantece pe care le-am auzit.Aici cuvintele nu mai sunt capabile sa descrie momentul.Tobias a inceput prin a spune ''Si pentru ultima
data impreuna...si asa este''. Lacrimile mi-au inundat fata. Tobias a spus: ''Oh, draga shaumbra, draga, draga shaumbra, ieri Cauldre avea emotii
si azi, in mod surprinzator, eu am emotii umane.Nu m-am mai simtit astfel de mii de ani. Am uitat cum este sa plangi. Am uitat cum este sa ai
lacrimi care curg pe piele. Si nu stiu de ce plang. (emotionat)Cred ca incep sa fiu uman! As putea sa va spun cat de bine este, cat de mult am
asteptat sa fiu cu fiecare dintre voi. Oh, Cauldre inceteaza sa mai incerci sa opresti lacrimile.Lor (audientei) nu le pasa. Lasa lacrimile sa iasa.
Trebuie sa fie lacrimi de fericire, de bucurie, pentru ca va vad pe fiecare dintre voi, pentru ca impartasim acest moment, pentru ca nimic nu este
mai inalt decat asta''. Nu imi amintesc mult din ce a spus pana cand a ajuns la sfarsit. Am simtit o durere ascutita in corp si dintr-o data l-am auzit
pe Tobias vorbind cu Sam. Sam era la spital asa cum a spus si Tobias mai devreme. El a luat prea multe medicamente pentru alergii si in timp ce
mergea cu bicicleta catre oras el a intrat intr-o masina. Si-a rupt cateva oase si a ramas inconstient. Acum Sam auzea o voce in timpul somnului.
Vocea intreba ''cine sunt eu? Cine sunt eu?'' Sam apoi si-a deschis ochii si a spus cu voce tare ''EU SUNT CEEA CE EU SUNT''. Exact la acest
moment in channel-ul lui Tobias, ochii mei s-au deschis larg. Dar nu eu vedeam prin ochii mei. Tobias vedea. Propria mea viziune era tulbure si
distorsionata, dar puteam simti ca Tobias ''vede'' foarte clar. Parea ca el se uita la fiecare persoana din camera, una cate una, amintindu-si de
fiecare dintre cei de acolo. Mie nu imi place sa am ochii deschisi in timpul channel-ului dar de data asta a fost ceva diferit.Nu era vorba despre a
vedea obiecte 3D. Era pentru prima data cand vedeam cu adevarat constiinta si energie, exact asa cum ingerii vad. Tobias a terminat in cuvintele
care au inca un ecou in inima mea ''si asa a fost''. SI ASA A FOST. 10 ani cu Tobias. Pe drum cu Ingerul umanitatii.10 serii de shoud-uri si lectii.
Mii de channel-uri cu sute de mii de shaumbra. 30 de tari. Pur si simplu s-a ajuns la un sfarsit. Si asa a fost.Anders Holte a cantat ''deasupra
curcubeului'' asa cum doar Anders poate sa o faca. A fost cantecul preferat al lui Tobias si el personal a cerut ca Anders sa il cante. Nu cred ca a
existat cineva care sa nu planga. Finalul a fost asigurat de Yoham cu ''eu sunt ceea ce eu sunt''. Intreaga audienta s-a bucurat. Dulceata
cantecului si a momentului a umplut intreaga camera si poate si cerurile. La fel de gentil si iubitor cum a intrat Tobias in vietile noastre, a pasit in
liniste in afara scenei pe usile salii fara fanfara. Eu puteam inca auzi cantecul in interior cum mergeam prin parcare catre camera mea.Pe langa
acest moment pretios, am facut o pauza tarziu pentru a-mi lua personal ramas bun de la Tobias. La urmatoarea respiratie i-am urat lui Sam bun
venit inapoi pe pamant. Abia astept sa-i spun aceasta poveste intr-o zi. sursa: http://www.lightworkers.org/