joi, august 13, 2009

CONFERINTA DE VARA IN NOUA ENERGIE - ADAMUS SAINT GERMAIN




CONFERINTA DE VARA IN NOUA ENERGIE - ADAMUS SAINT GERMAIN prin Geoffrey Hoppe 17 iulie 2009

Eu nu sunt Domnul Germain. (hohote de rasete caci Adamus face referiri la cantecul lui Andres Holte numit ''Banalul sfant'') Eu sunt ceea ce eu
sunt Adamus Saint Germain, sau pronuntat mai corect Adamus Saint Germain (cu accent frantuzesc), intr-adevar. Ce placere este sa fiu aici cu
toti acesti shaumbra in aceasta zi.In ultimul timp am fost cam ocupat. Imi cer scuze fiecaruia dintre voi pentru ca nu am mai petrecut timp cu voi. Si
apropo, eu nu sunt un ''banal sfant'', dragule (rasete). Eu sunt Adamus. (si mai multe rasete) As putea sa va spun unele povesti despre sfintii
banali si, ei bine, de aceea se numesc banali. (rasete) Se pot achizitiona la kilogram. (rasete) Eu sunt un diamant. (rasete, Adamus chicoteste)
Dar am fost cam ocupat in ultima vreme. V-am acompaniat pe multi, multi dintre voi pana aici la acest varf de munte, mi-am facut aparitia, dar in
conversatiile noastre aproape zilnice si uneori nocturne, am putin neglijent. Am participat la procesul prin care l-am ajutat pe Tobias la renastere.
Oh, si nu subestimati dificultatea de a lua un evreu batran si mort si a-l pune intr-un corp al unui copil de 10 ani! (rasete si aplauze). A necesitat
intreg efortul meu si al lui Kuthumi pentru a-l ''introduce'' in Sam.Stiti, de fapt, nasterea este mult mai dificila decat moartea, mult mai
traumatizanta. Moartea este usoara. Dupa ce treceti de frica initiala, va gasiti in cealalta parte, inconjurati de catre cei pe care ii iubiti si ii
cunoasteti, de catre imprejurari foarte placute, eliberati de corpul fizic. Este de fapt, o eliberare. Nasterea...nasterea este traumatizanta. Stiti ca
aveti o calatorie lunga in fata voastra.Stiti ca va exista multa uitare. Stiti ca va trebui sa tolerati multe de la multe persoane.Deci desi Tobias vine
azi aici si vorbeste despre intoarcerea sa-si intr-adevar abia asteapta acest eveniment-chiar si el trece prin tulburarile sale despre cum este sa te
reintegrezi in acel corp. Slava lui Dumnezeu ca a sarit peste nasterea fizica.Dar totusi, inca mai exista o parte in el, o parte din spiritul sau, care
opune rezistenta...rezistenta; o parte din el care isi aminteste cum este sa fii uman-dificultatile si, mai mult decat orice, uitarea pe care o ai cand te
intorci in corpul uman. Deci am fost ocupat cu asta, dar ce onoare este pentru mine sa fiu aici cu voi.Voi schimba putin programul in aceasta dupa
-amiaza, pentru ca schimbarea este un lucru bun, pentru ca am privit energiile de aici in ultimele zile. V-am simtit pe fiecare dintre voi. Am
impartasit multe vieti cu multi dintre voi. Va cunosc bine. Am privit energia acestei adunari, a motivului pentru care ati venit aici, prin ce treceti in
viata voastra acum.Un lucru stiu despre fiecare dintre voi si anume ca ati avut vieti in care ati fost foarte increzatori, in care ati fost aroganti. Ati
avut vieti in care at fost puternici, cand ati controlat alti oameni, cand ati avut averi foarte mari, cand ati fost faimosi. Da, fiecare dintre voi. Unii
dintre voi sunteti putin timizi acum, dar eu va stiu. Eu am vazut aceste vieti ale voastre. Oh, au fost vieti magnifice intr-adevar.Ele au fost vieti de
marca, cand ati avut acea putere si respect, acea incredere in voi insiva.Oh, eu inteleg cum este, si eu am avut acelasi lucru. Dar mi-a trecut.
(rasete, Adamus chicoteste) Oh, draga shaumbra, ador sa fac glume cu voi.Am vazut aceasta incredere pe care ati avut-o in trecut. Acum voi
veniti in aceasta viata si unii dintre voi, da, ati adus acea incredere cu voi. Unii dintre voi pur si simplu ati lasat-o in urma, spunand ca nu veti mai
avea o asemenea viata ca aceea-nu cand ati avut acea aroganta umana, nu cand ati avut acea supraincredere.Dar acum stam aici si eu privesc la
ce se intampla, ce are loc in interiorul vostru; una dintre aceste probleme este increderea. V-ati dezbracat de ea. I-ati intors spatele, si ce a mai
ramas inca va mai disparea. Increderea este un lucru interesant. Este aproape artificial. Increderea este o cale prin care voi va intelegeti pe voi
insiva ca umani.Voi va construiti increderea, voi construiti aceasta platforma sau aceasta baza a iluziei voastre ca si umani.Increderea poate fi
uneori o cale de a va glorifica umanitatea.Da, uneori in realizarile voastre nu exista decat mandrie pura, mandrie pura deasemenea si in dorinta de
a va atinge telurile si de a obtine mari victorii, dar in general este o baza artificiala.Ce se intampla chiar acum cand sunteti intr-o mare
transformare de la a fi un banal uman la a deveni adevaratul vostru sine divin-acea incredere se dizolva si asta doare.Voi incercati sa reveniti la
ea.Voi incercati sa va reconstruiti increderea. Incercati poate sa acumulati o suma de bani sau sa scrieti o carte sau putina muzica si apoi cand nu
primiti raspunsul pe care il cautati, increderea voastra merge din ce in ce mai jos.Se distruge. Va simtiti disperati-''Cum ma reidentific? Cum imi
reidentific valoarea? Cum sa ma intorc in orice fel de identitate?" Si incercati sa va intoarceti construindu-va increderea, incercand sa va recreati
acea veche iluzie despre voi insiva. Si stiti, asta nu se va intampla. Increderea este artificiala. Increderea este calea prin care voi va exprimati ca si
umani, dar nu si ca fiinte divine. Increderea pe care ati avut-o odata, increderea care este distrusa chiar acum, este inlocuita cu altceva-foarte,
foarte diferit dar mult mai frumos, mult mai expansiv.Este inlocuita de CONSTIENTIZAREA FIINTEI-a fiintei voastre. Adevarata Constientizare a
Fiintei nu are nevoie de incredere. Nu are nevoie sa se asocieze cu anumite realizari-bani in banca, aspect exterior remarcabil, favoruri din partea
altor oameni, putere, titluri, pozitii-toate acestea reprezinta increderea falsa. Voi va mutati acum in constientizarea absoluta a fiintei voastre. Nu are
nevoie sa se glorifice singura. Nu are nevoie sa isi idolatrizeze realizarile, nu are nevoie de ele pentru a-si demonstra nimic. Adevarata
constientizare a fiintei nu are nevoie sa tina scorul si nici sa inregistreze tot ce ati facut, unde ati fost, locurile de munca, titlurile sau orice altceva.
Este multumita in ea insasi.CONSTIENTIZAREA FIINTEI ESTE INCREDEREA NOII ENERGII. Nu are nevoie de nimic altceva.Nu are nevoie sa
se hraneasca, nici sa construiasca, nici sa incerce sa gaseasca noi cai pentru a se identifica. Este ceea ce este.Nu trebuie sa acumulati bani. Nu
trebuie sa gasiti noi cai pentru a va glorifica. Pur si simplu devine. Voi deveniti gloriosi prin simplul fapt de a fi constienti de fiinta voastra. Si lucruri
ciudate se intampla. Va scarpinati in cap si spuneti ''Deci toate aceste vieti m-am luptat, am fost provocat, am trecut prin dificultati, prin dureri si
stres-toate pentru a obtine lucrurile care sunt absolut rezultatul constientizarii fiintei voastre''. Da, absolut. Pare a fi o contradictie, dar de fapt nu
este, pentru ca in aceasta noua Constientizare a Fiintei, voi aduceti toate vechile energii ale vechii increderi. Si ele vin acum pentru a crea ceea ce
intotdeauna ati incercat sa creati inainte si ele o fac natural. Ele o fac fara nici o presiune. Ele o fac fara nici un fel de provocare. Pur si simplu se
intampla.Acum un alt lucru amuzant are loc.Daca mai exista resturi din vechiul sine uman la acest punct, ii lipsesc provocarile. Ii lipseste jocul. ii
este dor de sentimentul pe care il ai cand te straduiesti sa te manifesti. Exista din cand in cand o tendinta de a dori sa te intorci inapoi si sa spui
''As dori sa o fac in vechea cale pentru ca a fost amuzant''. Vad ca nu radeti. (unele rasete, Adamus chicoteste)Dar si asta trece repede si ajungeti
sa realizati curgerea naturala. Ajungeti sa realizati ca totul pur si simplu vine la voi. Este pur si simplu atras. Este acolo. Nu aveti nici un motiv
pentru a complica lucrurile.Spiritul nu a proclamat niciodata ca ceva sa fie dificil-voi ati facut asta. Spiritul nu a dorit niciodata ca voi sa treceti prin
provocari, dar voi ati fost fascinati de ele.Ati fost fascinati de intreg acest joc.Dar acum asa cum vad eu in fiecare dintre voi, voi ati terminat cu
toate astea. Sunteti pregatiti sa treceti mai departe. In aceasta sesiune, in loc sa va tin tot felul de discursuri, as dori sa intram in miscare, in
sentimente. Vedeti voi, aceasta incredere, aceasta incredere a vechii energii umane pe care voi o aveti, dispare. Fie se va dizolva ori va fi smulsa,
pentru ca voi ati facut o alegere. Ati ales sa treceti prin acest proces al ascensiunii chiar acum. Ati ales sa depasiti vechiul cadru al sinelui uman
si o parte din acel cadru este increderea veche. Asa cum energia incepe sa se miste aici, as dori sa va sfatuiesc sa lasati increderea sa cada
natural. Incetati sa o mai opriti. Incetati sa va mai identificati prin realizarile voastre. Incetati sa mai recreati o incredere in voi insiva care este cu
adevarat falsa. Eliberati-o. Eliberati-o.Asta este foarte important, pentru ca o parte din acel vechi sine uman pe care inca o mai aveti, doreste sa se
tina de ea, ii este frica de ceea ce s-ar putea intampla daca nu mai aveti nici un fel de incredere in voi. Dar dragi, dragi shaumbra, lasati ca acea
veche incredere sa plece. Lasati sa fie inlocuita de constientizarea fiintei voastre. Deci in aceasta dupa-amiaza asa cum trecem prin miscarile
energiilor, permiteti-va sa va miscati. Indraznesc sa spun, numiti-l dans, caci unii dintre voi s-ar putea speria si fugi pe usa-inchideti usile chiar
acum.(rasete) Permiteti-va sa va miscati, indiferent ce inseamna asta. Stand pe scaunul vostru, lasati-l sa se miste putin.Ridicati-va, lasati-l sa se
miste. Lasati-va picioarele sa se miste, lasati-va mainile sa se miste-indiferent cum.Chiar daca va miscati doar capul, daca asta e tot ce puteti
face, lasati-l sa se miste.Permiteti ca acea veche incredere sa se dizolve natural-dispare oricum.Nu mai trebuie sa fie distrusa. Vad ca treceti prin
mari suferinte si anxietati in timp ce acea veche incredere este subminata.Lasati-o sa se dizolve natural. Lasati-o sa se mute natural si pe masura
ce faceti asta, permiteti Constientizarii Fiintei voastre sa se instaleze. Ce inseamna asta? Acestea sunt cuvinte mai pompoase. Ce este aceasta
Constientizarea Fiintei? Este Eu Sunt. Este acceptarea a cine sunteti fara a va construi o incredere sau o falsa platforma. Este intelegerea, asa
cum a spus si Tobias azi, mai devreme, ca nu ati facut nimic gresit, chiar nimic gresit. Uneori perspectiva voastra despre ce faceti este putin
interesanta. Voi o priviti din spate in loc sa o priviti din varf. Ii voi ruga pe dragii mei prieteni Yoham (grupul muzical) sa vina in urmatoarele minute.
Ii voi ruga-cum sa spun-sa relaxeze, sa deschida. (audienta aplauda) Nu vom canta muzica de adormit copiii aici, ci ne vom lasa in ritm! (rasete)
As dori sa explic aici, inainte ca Yoham sa se imbarce in aceasta calatorie cu voi, eu il cunosc pe Gerhard de ceva vreme. In una dintre scolile
misterelor, el era un maestru al muzicii. El a inteles esenta absoluta spirituala a muzicii. Si muzica era unul dintre cele mai importante lucruri pe
care le faceam in Scolile misterelor. Fiecare trebuia sa invete sa cante la un instrument si sa cante, pentru ca venea un punct in care cuvintele nu
mai erau suficiente, unde vorbirea nu mai face nimic decat sa te trimita direct in creier. Deci fiecare scoala a misterelor pe care am avut-o, a avut o
concentrare asupra muzicii. Si dragul meu prieten Gerhard, care a suportat multe de-a lungul anilor de la mine-oh inca mai este putin inflamat
pentru unele lucruri (rasete), si de fapt a scris un cantec odata care era mai mult o injuratura la adresa mea decat o binecuvantare ca a lui Anders
-dar muzica lui era intotdeauna magica, intotdeauna spirituala. De fapt, eu inteleg ca el a scris acum o carte care este introdusa chiar aici-o mica
promovare pentru a te ajuta sa treci peste aceasta problema veche pe care am avut-o (rasete)- dar este acum disponibila, si este esenta muzicii
sacre. Deci ii voi ruga pe Yoham sa urce aici si eu voi fi printre voi si voi dansa-cu siguranta nu prin Cauldre, voi gasi picioare diferite prin care sa
dansez. (rasete, Linda: Fii amabil) Deci jumatate de ora de relaxare. Treizeci de minute pentru a lasa vechea incredere sa se dizolve si pentru a
lasa aceasta Noua Energie a Constientizarii Fiintei sa intre. Lasati sa se intample, dragi shaumbra. Ce loc perfect pe acest varf de munte, cu
shaumbra, in acest spatiu sigur si sacru si cu muzica lui Yoham. Cu asta, a fost o placere. Nu mai trebuie sa va bat la cap. Permiteti-va sa fiti. Eu
sunt ceea ce eu sunt, Adamus Saint Germain. sursa: http://www.lightworkers.org/