marți, septembrie 30, 2008

VOI SUNTETI DIVINITATEA CARE PASESTE PE PAMANT




prin Gloria Wendroff 13 septembrie 2008

Nici unul dintre voi nu stie proportiile la care voi lucrati pentru mine. Nimeni dintre voi nici nu incepe macar sa cunoasca serviciul care il faceti pentru mine si pentru univers. Caci tot ceea ce voi stiti, este ca va jucati in jurul lumii, stati pe un balansoar pe marginea piscinei si beti un suc printr-un pai. Este uimitor cat de putin cunoasteti. Unde sunteti nu reprezinta ceea ce sunteti. Ceea ce credeti si ceea ce este adesea sunt doua lucruri diferite.Voi sunteti foarte buni la ignoranta, preaiubitilor. De fapt, cu cat ati fi mai intelepti in ochii lumii, cu atat ati fi mai ignoranti. Sa nu va simtiti insultati. Eu spun pur si simplu ca sunt foarte multe lucruri pe care voi nu le stiti, in special despre voi insiva. Poate ca va vedeti pe voi ca pe un obiect care se taraste pe pamant, cand voi sunteti de fapt subiectul inimii mele. Cand ma refer la tot ceea ce se vede, voi sunteti aproape orbi. Poate ca aveti cea mai buna vedere din lume, si totusi sunteti aproape orbi. Voi va trageti patura peste proprii ochi. Voi mai degraba bajbaiti decat stati drepti. Intr-un sens, voi sunteti ca un cresetor de pe strada care poarta ochelari negri, se opreste intr-un magazin cu mana intinsa, isi preface orbirea si astfel orbirea devine modul sau de viata si un fel de protectie fata de lume. Viziunea sa devine selectiva. El alege ceea ce nu va vedea. El isi alege rolul sau in viata. Puteti renunta la ignoranta preaiubitilor. Voi ati crezut in propriile minciuni. Voi va blocati viziunea propriei valori fata de Mine si fata de voi insiva. Voi sunteti steaua vietii si jucati rolul unui valet. Voi care puteti muta muntii din loc va vedeti ca fiind slabi si neputand ridica un deget. Ati lucrat greu la a fi un cersetor in viata. V-ati asezat intr-o pozitie falsa. Daca va priviti ca fiind o epava, gresiti. Daca va vedeti ca fiind un criminal, va inselati. Indiferent cat de multe crime ati savarsit, voi nu sunteti un criminal. Eu nu am creat criminali. Daca va vedeti ca fiind un criminal, va inselati. Priviti-va dintr-un alt unghi. Daca sunteti bolnavi, va inselati. Voi nu sunteti boala. Poate ca aveti o boala infricosatoare, dar voi nu sunteti nici o boala. Daca va considerati un stapan, va inselati. Mie nu imi pasa daca aveti 100 de oameni care lucreaza pentru voi ca sa va faca pe plac, voi nu sunteti un stapan. Daca va considerati un stapan, va inselati. Nu imi pasa cate cec-uri ati primit, voi nu sunteti un stapan. Desigur sunteti in stapanirea mea, dar asta este altceva. Sef, bucatar, cofetar, toate astea nu sunteti. Voi nu sunteti ceea ce spuneti. Voi nu sunteti ceea ce spun altii ca sunteti, decat daca ei spun ca sunteti o Fiinta Mareata pe care a facut-o Dumnezeu. Sa nu acceptati nici o estimare din partea nimanui decat daca ea o ma egaleaza pe mine. Desigur, eu nu estimez. Eu va cunosc valoarea din culise. Eu, mai presus de orice, cunosc Cine Sunteti si din Ce Sunteti facuti. Eu v-am facut! Eu v-am facut din acelasi aluat din care Eu Sunt. Eu sunt facut din Iubire si voi sunteti facuti din aceasi Iubire. Voi sunteti divinitatea care paseste pe pamant. Deghizarile voastre sunt multe, dar totusi o deghizare nu sunteti voi. Poate ca va imbracati un costum pentru un Bla mascat. Puteti fi vrajitoarea cea rea sau puteti fi nebunul. Puteti fi orice doriti sa pretindeti ca sunteti. Si totusi nu sunteti ceea ce pretindeti ca sunteti. Deci incetati sa va mai prefaceti. Fiti copilul pe care eu l-am facut. Ganditi-va la ceva sa faceti astazi sa va aminteasca voua de Cine Sunteti. sursa: http://www.heavenletters.org/