marți, septembrie 16, 2008

MESAJ DE LA ARHANGHELUL MIHAIL





Eu Sant Arhanghelul Mihail , Eu sant onorat sa imi canalizez energia prin Natalie, sa ma conectez la energia si la
sufletul tau si si sa impart cele mai inalte vibratii ale iubirii cu voi astazi. Eu vin ca un vorbitor di Taramul Angelic si misiunea mea
este sa impartasesc iubire, sa inspir iluminare si in general, sa ofer confort tuturor. Voi santeti protejati intotdeauna in bratele mele
si in bratele ingerilor vostri personali ; noi va leganam si va oferim binecuvantarile noastre , tot timpul, pentru a avea confort,
pentru a va hrani si a va sustine. CA si ghizii angelici din intregul ragat de pe Pamant, noi santem aici ca ghizi, protectori,
companioni si prieteni ; noi va cerem sa chemati energiile noastre si iubirea , pentru a va oferi inspiratia si incurajarea de care
aveti nevoie. A fost dorinta mea sa vin astazi pentru a va oferi o mica lumina de intarire si sustinere, pentru acei care au ascultat
cuvintele maestrilor si care permit sa atinga multe scopuri minunate , in aceasta perioada a transformarii si cresterii pe Pamant.
Este pur si simplu misiunea mea sa impart iubirea mea cu voi si sa hranesc energia voastra, astfel incat sa puteti integra ambele
energii , ale Maestrilor Ascensionati in fiinta voastra , la fel de bine ca si invataturile lor. Este important pentru voi sa aveti timp
pentru odihna si reflectie , ancorand energia iubirii in fiinta voastra. Asa cum schimbarile se intampla in jurul vostru si in voi este
important sa fiti blanzi cu voi insiva, sa va permiteti sa va relaxati, sa respirati, sa stati in pace si sa absorbiti energie in fiinta
voastra. Reflectati la gandurile voastre, la scopurile si dorintele voastre. Realizati ca deja ati facut atat de multe, probabil mai mult
decat ati realizat sau v-ati putut imagina vreodata , intr-un timp atat de scurt. Fiti mandri de voi insiva si de implinirile voastre.
Daca va intrebati si va indoiti ca va veti atinge scopurile vreodata sau santeti dezamagiti ca nu v-ati angajat in perioada de
transformare , atunci nu va judecati , ci iubiti-va , chiar mai mult, mai mult decat ati facut-o vreodata si aceasta va va vindeca fiinta
si va va inspira sa urmati o cale a aspirarii spre maiestrie , ancorand iubirea si integrand sufletul vostru in fiinta voastra. Noi,
Regatul Angelic, santem mereu in spatele vostru ; noi va conducem catre inainte si avem grija de voi in mod iubitor. Noi dorim ca
voi sa castigati cel mai mult din energiile noastre si din influenta Maestrilor Ascensionati , la fel de bine cum castigati cel mai mult
din viata voastra. Nu pierdeti nici un moment pretios si bucurati-va de fiecare secunda a vietii voastre , in timp ce faceti ceva
placut sau cand doriti sa fiti in alta parte. Voi aveti puterea de a va transforma viata daca va plasati dedicarea si angajamentul pe
dezvoltarea spirituala. Cu cat mai multa dedicare plasati, cu atat un volum mai mare de energie si putere vom incarca in fiinta
voastra. Amintiti-va ca , stand in pace si ancorand iubirea taramurilor angelice sau a energiei abundentei a Maestrilor
Ascensionati in fiinta voastra , nu inseamna ca va pierdeti timpul, ci ca il folositi cu intelepciune. Prin ancorarea iubirii Taramurilor
Angelice si a Maestrilor Ascensionati , voi integrati vibratii inalte in fiinta voastra , care va vor trezi la un nou nivel de constiinta.
Este important pentru voi sa va amintiti , ca noi santem companionii vostri si prietenii vostri cei mai de incredere ; noi onoram
divinul din voi si il hranim iubitor in realitatea voastra. Noi va iubim neconditionat , astfel incat voi va puteti iubi neconditionat si va
puteti iubi unul pe altul , neconditionat. Eu va cer, fiind ca si copiii mei de lumina si copiii Creatorului , sa va permiteti sa va urmati
lumina sufletului , pe durata acestei perioade a transformarii. Nu permiteti fricii sau lenei sa va impiedice cresterea, ci curajosi,
preluati sarcina vietii voastre, chiar daca aveti o mica cantitate de timp liber in viata voastra, dedicati acest timp dezvoltarii si
maiestriei spirituale. Dedicati timpul vostru experimentarii energiei Taramului Angelic si a Maestrilor Ascensionati, in timp ce
santeti pe Pamant. Cele mei mici eforturi ale voastre , vor transforma un aspect al realitatii voastre de pe Pamant si aceasta este
o situatie atat de pretioasa si plina de valoare. Noi santem aici pentru a va inspira si a va conduce inainte , cu Maestrii
Ascensionati de partea noastra. Noi incarcam energia sufletului nostru , astfel incat ea emana ca o torta , ghidandu-va inainte prin
intuneric si frica, pentru a castiga iluminarea si un sens al libertatii, in timp ce santeti inca in corpurile voastre fizice. Luati iubirea
mea si tineti-o in chakra inimii voastre , luati pasiunea mea si tineti-o in sufletul vostru, luati intelepciunea mea si tineti-o in mintea
voastra si luati lumina mea si existati in interiorul ei , exprimati-o si fiti inspirati de ea. Voi cunoasteti in inima si sufletul vostru
calea corecta pentru voi acum, voi intelegeti in profunzimea constiintei voastre , ce trebuie sa faceti acum si voi simtiti in sufletul
vostru cum puteti realiza aceasta. Permiteti sa primiti curajul meu, protectia mea si forta mea divina conducatoare, pentru a
motiva, a stimula si a va trezi expresionarea si intelegerea iubirii si a esentei divine care exista in fiinta voastra fizica. Voi nu
santeti o persoana obisnuita, voi santeti o manifestare a Creatorului pe Pamant, o fiinta evoluata si inteleapta. Permiteti-va sa
experimentati aceasta , acum, pe Pamant. Voi aveti Iubirea, puterea si lumina Taramului Angelic si a Mea , in spatele vostru. Nu
va fie frica, ci acceptati adevarul vostru si existati ca adevarul vostru pe Pamant. Creatorul isi straluceste lumina universului peste
fiinta voastra acum si va priveste cum faceti un salt in credinta , dar, desigur, voi santeti amortizati la fiecare saritura , de catre
suportul Taramului Angelic . Eu Sant Arhanghelul Mihail, chemati-mi energia mea si energia Taramului Angelic, noi santem aici
pentru voi acum si pentru totdeauna.
Sursa http://www.wisdomofthelight.com/