sâmbătă, septembrie 27, 2008

MESAJ DE LA MAESTRUL DJWHAL KHUL



Eu Sant Maestrul Djwhal Khul, Eu sant un Maestru al Maiestriei si eu pasesc inainte ca un invatator spiritual si ca un mentor , pentru a asista toti studentii de pe Pamant , care doresc acum sa castige asistenta in procesul de stapanire a mintii. Este important sa amintesc ca multe practici spirituale au nevoie de rabdare si timp pentru a fi realizate ; cineva trebuie sa astepte energiile pentru a fi integrate, inainte ca ei sa poata experimenta cu adevarat influenta eforturilor lor. Stapanirea mintii este o importanta parte a fiintei de pe Pamant si o lectie spirituala provocatoare, dar Eu trebuie sa spun ca este ceva ce poate fi obtinut cu usurinta , daca voi credeti asta. Stapanirea mintii are legatura cu schimbarea sistemului vostru de credinte ; mai intai voi trebuie sa analizati sistemul vostru de credinte si concentrarea gandurilor voastre sa devina constienta de orice forme ale gandurilor negative. Gandurile pozitive despre voi insiva si despre viata sant bune, deoarece acestea energizeaza fiinta voastra si influenteaza iubitor emotiile voastre , deci, crescand vibratia energiei voastre. Credintele negative sau formele gand au un efect opus si pot cauza blocaje in corpurile energetice , care se infiltreaza in corp ca boli, durere sau disfunctii . Cand voi deveniti constienti de concentrarea gandurilor voastre , atunci voi santeti capabili sa le transformati , astfel incat fiecare gand pe care il creati dobandeste o vibratie pozitiva si o realitate in viata voastra. Eu tin curent cursuri pe acest subiect pentru sufletele care doresc sa ma viziteze in ashramul meu din planurile interioare. Cursurile mele asista pe oricine care ma viziteaza, in adevarata intelegere a necesitatii maiestriei si cum poate fi ea castigata. Eu va invit sa ma vizitati si sa-mi frecventati cursurile din planurile interioare ; ashramul meu este acum o extensie a Ashramului Maestrului Sananda, invatorul lumii , deoarece eu lucrez acum ca o Extensie a Invatatorului Lumii. Pur si simplu, cereti inainte de a adormi sa fiti luati de catre Maestrul Djwhal Khul in ashramul sau din interiorul ashramului Invatatorului Lumii din planurile interioare , pentru a frecventa cursurile Maestrului Djwhal Khul. Un aspect al sufletului vostru va fi transportat in ashramul meu, intalnind toate energiile de care are nevoie, infiltrandu-se in corpul vostru fizic de pe Pamant. CAnd va treziti dimineata va puteti aminti sau nu calatoria , dar intelepciunea pe care ati castigat-o va ramane cu voi, facandu-va capabili sa va stapaniti mintea cu o mai mare usurinta. Acum este timpul sa va concentrati pe stapanirea mintii voastre. Eu nu va stresez mai mult de atat. Plasati-va toate eforturile in crearea gandurilor pozitive si iubitoare despre voi, despre realitatea voastra si invocati energia abundenta a Maestrilor Ascensionati sa curga in chakra celui de al 3-lea ochi. Aceasta va crea un proces de curatare in mintea voastra si deasemenea amplifica formele de gand pozitiv. Chemati in mod constant energia abundentei de la Maestrii Ascensionati in fiinta voastra, lasati-o sa curga in chakra celui de al 3-lea ochi si prin corpul vostru, vedeti energia amestecandu-se cu aura voastra, cu imprejurimile si realitatea de pe Pamant. In special, cereti energia abundentei sa curga in corpul vostru mental , care este o energie din aura voastra. Cereti ca energia abundentei sa curga in corpul vostru mental, dizolvand toate formele de gand negative si toate credintele, in timp ce energizeaza toate gandurile pozitive care au fost create in mintea voastra si stocate in energia corpului mental, asa cum toate gandurile sant. Este in special important pentru voi sa cereti curgerea energiei abundente de la MAestrii Ascensionati sa fie canalizata in chakra celui de al 3-lea ochi, in timp ce voi repetati afirmatii. Aceasta este importanta , deoarece un suflet care este in cautarea spirituala, isi observatoate gandurile , facand un efort constient , pentru a lucra cu gandurile, de-a lungul zilei , pentru a restabili un echilibru armonios al gandurilor, astfel incat sa radieze iubire. Este deasemenea vital sa aveti cateva minute pe zi, pentru a ancora energia ebundenta so sa o concentrati doar pe cateva afirmatii , care inseamna ceva pentru voi. Veti fi capabili sa priviti cum puterile voastre cresc si gandurile voastre devin realitatea voastra pe Pamant. Daca cineva creaza o realitate iubitoare , atunci vibratia energiei de pe Pamant , se accelereaza , permitand unei noi constiinte sa fie realizata de multi oameni de pe pamant. Acesta este telul Maestrilor Ascensionati si scopul ancorarii energiei abundentei Maestrilor Ascensionati , pe Pamant. Daca vibratia energiei Pamantului creste doar cu o mica fractiune, aceasta va fi suficienta pentru a asista multi oameni in a deveni constienti de marea cantitate de adevaruri ale Creatorului, impartasindu-le cu altii , pentru a-i ilumina pe toti. Scopul aducerii unei noi discipline a mintii este sa ne asiguram ca atunci cand cineva isi creste vibratia energiei , el este capabil sa accepte, sa inteleaga si sa foloseasca noua intelepciune care curge in minte. O noua liniste si o conectie cu divinul din interior este deasemena un rezultat al stapanirii mintii. Ca un Maestru Ascensionat, Eu stiu ca asa cum voi cresteti in vibratie , voi deveniti mult mai disciplinati in gandurile pe care le creati , deoarece voi deveniti mai puternici asa cum cresteti si desemenea , orice gand pe care il creati, poate avea o influenta imediata asupra vietii voastre. De aceea este important sa invatati sa stapaniti mintea acum, cand gandurile voastre au nevoie de o lunga perioada de timp pentru a se manifesta in viata voastra, dandu-va oportunitatea de a sterge orice ganduri negative create inainte ca ele sa aiba un impact in viata voastra de pe Pamant. Stadiul curent in care santem acum pe pamant este ca invatatura impamantata , unde maiestria poate fi practicata si rezultatele pot fi castigate in siguranta, sustinute de catre energia abundenta a Maestrilor Ascensionati. Eu, Maestrul Djwhal Khul sat aici pentru sant va oferi serviciile mele; voi ma puteti chema pe meditatiei sau cand faceti afirmatiile pozitive. Eu va voi energiza, va voi inspira si va voi darui intelepciune in mintea voastra. Voi imi puteti cere sa va asist de-a lungul zilei, in a deveni constienti de mintea voastra, inlaturand toate gandurile negative si inlocuindu-le cu forme de gand pozitiv. Eu sant aici pentru voi toti si doresc sa actionez ca si mentor spiritual ; va rog simtiti-va liberi sa imi chemati energia si eu voi veni sa va asist. Eu detin o mare cantitate de intelepciune in sufletul meu si am invatat multi studenti si multe suflete sa isi stapaneasca mintea. Permiteti-mi sa va asist in atingerea scopurilor voastre. Eu doresc acum sa va ofer cateva afirmatii generale , care cred ca sant esentiale in aceasta perioada de timp. " Eu sant iubire. Eu sant o expresie si o manifestare a Constiintei Christice pe Pamant. " "Energia abundenta a Maestrilor Ascensionati , curge constant prin fiinta mea, ancorand cea mai inalta vibratie a iubirii si energie pozitiva abundenta in sufletul meu, in aura corpului meu , in imprejurimile si in realitatea de pe Pamant. " " Eu imi stapanesc acum mintea ; mintea mea este disciplinata si concentrata doar pe crearea gandurilor pozitive, iubitoare , care imi imfluenteaza procesul de crestere spirituala si imi permit sa ating scopurile din realitatea mea." " Eu sant sufletul meu, un Maestru Ascensionat si Creatorul in manifestare pe Pamant. " "Eu accelerez inainte in procesul cresterii mele spirituale. Cu sustinerea Maestrilor Ascensionati si a ghizilor mei spirituali , eu imi ating acum scopurile create de sufletul meu , pentru a ma asista in castigarea iluminarii. " Eu sper ca veti folosi aceste afirmatii in practicile voastre spirituale ; voi le puteti deasemenea folosi ca exemple, permitandu-va sa creati propriile voastre afirmatii si angajamente pozitive. Amintiti-va ca acestea reprezinta o oportunitate de a va stapani un aspect mai mare al mintii voastre , deoarece aveti sustinerea Maestrilor Ascensionati , pe durata acestei perioade a transformarii si a ancorarii iubirii si abundentei . Este deasemenea important sa observati ca, concentrarea voastra este sa castigati un nou nivel al maiestriei si nu sa realizati maiestria completa in aceste stadii timpurii ; este deasemenea important sa faceti cate un pas odata, deoarece aceasta va va permite sa castigati cea mai mare din experientele voastre de pe Pamant. Eu sant Maestrul Djwhal Khul, asistandu-va in intelegerea bijuteriei si a magnificei unelte, care este mintea voastra. Sursa : http://www.lightworkers.org/