vineri, ianuarie 18, 2008

MAESTRUL KUTHUMI - DESPRE ENERGIILE MARIEI MAGDALENA - 13 Ian. 2008






Adevarata Maria Magdalena sa se ridice acum. Se intampla la acest timp, cand multi oameni simt ca au fost acolo cu
Isus si Maria Magdalenasi multi simt ca au fost Maria Magdalena sau Isus sau chiar unul dintre discipoli. Ce s-a intamplat acum
mai bine de 2.000 de ani? A fost un grup de suflete pe Pamant , care a adus anumite energii si a luat anumite energii. De mai bine
de 2.000 de ani , Maria Magdalena, de fapt Isis , pentru ca ea a fost cea care a luat aceasta incarnare asupra ei, a tinut energiile
femeii abuzate. Si prin tinerea lor , ma refer la simtirea lor, ca si cum ar fi fost ale ei. De ce a facut asta? La ce a folosit asta? Anul
trecut v-am spus cum Lucifer a tinut si pazit multe energii negative in interiorul si in jurul planetei Pamant, astfel incat, sa nu se fi
imprastiat si sa distruga totul pe planeta voastra. El nu a fost singur in acest proces, au fost mai multi maestri acolo, pentru a
asista si a sustine energiile negative si intunecate. Isis a venit pe planeta ca Maria Magdalena si de atunci a luat asupra ei , pentru
a aduna si supraveghea energia femeilor abuzate , pe planeta voastra Pamant. Ea a luat aceste energii in spiritul ei si le-a tinut
pentru mai mult de 2.000 de ani . eliberarea si purificarea energiilor a inceput acum cativa ani , pentru ca a trebuit sa fie un
echilibru intre energiile masculine si feminine . Inainte de asta, totul se inclina catre masculin , iar eliberarea acestor energii ar fi
facut balanta sa se incline si mai mult catre masculin. Echilibrul care a inceput pe planeta voastra a facut posibila inceperea
eliberarii si purificarii ; purificand aceste energii , astfel incat, sa fie eliberate in constiinta universala din jurul planetei, fara a lasa
un efect negativ in constiinta. V-am spus anul trecut ca tiparul banilor a fost eliberat si completat, la acest moment, santem in
starea finala a completarii si eliberarii tiparului abuzului feminin. Primele 3 luni ale acestui an , 2008, vor fi scenele finale ale
completarii si eliberarii acestor tipare oribile. Si credeti-ma cand spun ca am vazut cu ochii mei , ca sa zic asa, acest tipar este de
o mie de ori mai dificil decat cel al banilor. Femeile care au luat asupra lor acest tipar , au trecut prin mii de ani de durere , noi stim
ca ele sant puternice , dar chiar daca stim , tot santem ingrijorati. Am vazut durere pe planeta voastra si am vazut femei trecand
prin aceste dureri ale abuzului , dar asta este diferit si noi le supraveghem, pe acelea care au luat asupra lor aceasta sarcina.
Aceasta ma aduce la inceputul mesajului ; de ce atatea femei sant conectate cu Maria Magdalena sau cu energia ei? Energiile
Mariei Magdalena fac parte din Isis, care tine tiparul abuzului feminin. Acum ca tiparul este purificat si eliberat, din ce in ce mai
multe magdalene , vin pe planeta Pamant. Multe suflete de pe planeta voastra care s-au incarnat ca femei la acest timp, au avut
una sau mai multe vieti in abuz si se conecteaza cu aceste energii la un nivel foarte personal , la acest moment. Acesta este
motivul pentru care atat de multi ar simti ca au fost Maria Magdalena sau ca au fost acolo in acele vremuri. Sufletele ce elibereaza
si completeaza tiparul la acest timp , au fost acolo in acel timp , ca parte a grupului din jurul lui Isus si al Mariei Magdalena si sant
capabile de aceasta sarcina de care stim. Inca un lucru as mai dori sa va spun, cum vad ca este confuzie despre unul dintre
mesajele mele , in alt channel. Am spus ca atunci cand cineva va spune ca au facut chanel - transa cu mine , ei nu va spun
adevarul , de vreme ce eu nu mai lucrez la acel nivel vibrational. Am mai spus ca voi comunica prin cateva canale alese, la nivel
constient si ei sant cei care imi vor aduce mesajele . Canalul cu care lucrez la acest timp, a refuzat intotdeauna sa lucreze ca
intr-o transa cu mine si a muncit foarte mult sa se asigure ca nu trebuie sa faca asta. Cred ca este nevoie la acest timp de o
schimbare si cred intr-adevar , ca voi toti santeti pregatiti pentru mai mult adevar si stiu ca acest adevar , trebuie sa vina dintr-un
nivel vibrational mai inalt. Deasemenea, eu stiu ca unii oameni au probleme cu intelegerea unor mesaje ale mele ; nu va faceti griji
in aceasta privinta, sant cateva invataturi diferite si chiar daca vin din aceeasi sursa, nivelul intelegerii si acceptarii energiei este
foarte diferit pentru voi toti. Daca simtiti ca nu rezonati cu nici unul dintre mesajele mele, va rog acceptati asta si intelegeti ca acest
mesaj poate ca nu este pentru voi la acest moment. Poate il veti intelege la un moment mai indepartat sau poate nici macar nu
este pentru voi. Va las pentru un moment cu toata iubirea mea si recunostinta mea , pentru tot ceea ce faceti pe planeta Pamant
acum. Eu sant Kuthumi si vin pe Raza de Platina a Linistii si Intelepciunii.
Sursa : http://www.lightworkers.org/






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu