miercuri, ianuarie 23, 2008

ACESTA ESTE SINGURUL LUCRU PE CARE TREBUIE SA-L STITI



un mesaj de la Dumnezeu prin Gloria Wendroff 23 ianuarie 2008

Nu este nici o revelatie care nu poate atinge inima voastra. Nu este nici macar un lucru in Cer sau pe Pamant care sa nu apara
in inima voastra. Nu este o binecuvantare care sa nu fie profund in inima voastra. Toate manifestarile iubirii pot trai in inima
voastra. Din aceasta este facuta inima voastra. Toate mesajele mele frumoase sunt trimise in draga voastra inima si sunt
disponibile acolo. Un mesaj de iubire vine chiar acum la voi. Inima voastra abia asteapta sa primeasca Iubirea Mea. Tresalta de
bucurie doar la acest gand. Inima voastra bate pentru aceasta splendida oportunitate care se afla chiar in fata voastra acum.
Exista mii de mesaje in drum catre inima voastra. Mii, milioane! Toate mesajele pe care intotdeauna vi le-am trimis, continua sa
brazdeze Universul. Toata energia Mea infioara tot Universul. Nu ratez nici o inima. In acest fel imi este foarte usor sa comunic cu
voi. O pot face fara sa ma gandesc. Iubirea Mea fredoneaza o melodie si mesajul meu este trimis. Atinge Soarele si Luna si
stelele. Atinge cele mai inalte varfuri ale copacilor si atinge si pasarea care sta acolo. Cum va ganditi ca mesajele mele nu ar
ajunge la voi? Toate mesajele mele sunt scrise pe acelasi tip de hartie. Vibratia Mea este inalta. Acordati-va la aceasta vibratie
inalta a Iubirii Mele astfel incat sa nu faceti vreo greseala sa ganditi chiar si pentru o secunda ca nu ati primi mesajele mele. Asa
cum Eu traiesc si respir, si voi faceti la fel. Asa cum Eu ma misc prin Univers, la fel faceti si voi. Asa cum Lumina se aprinde pe
Pamant, asa si iubirea Mea se aprinde in voi. Nu conteaza daca ati purta armura, iubirea mea ar ajunge la fel la voi. Chiar daca
v-ati inchide inima foarte strans, ati acoperi-o, i-ati pune clame in jurul ei, Iubirea Mea tot v-ar atinge la fel. Chiar daca mi-ati
intoarce spatele, iubirea mea nu s-ar diminua. Chiar daca nu ati crede in prezenta Fiintei Mele, iubirea mea v-ar cuprinde tot la fel.
Chiar puteti concepe ca ceva ar putea fi mai puternic decat Iubirea mea pentru voi? Daca asa ati gandit, nu a fost unul dintre cele
mai ridicole ganduri din mintea omului? De cate ori sa va mai spun ca VA IUBESC? Cand veti capitula si veti spune "Dumnezeule.
Ok, Doamne, ai castigat, Ma iubesti." Si cand veti capitula, din tot sufletul cum se spune, intentionati sa acceptati ca Eu cu
adevarat si real va iubesc, va iubesc cu toata inima Mea, va iubesc ca si cum nu ar mai fi nimic altceva in lume decat aceasta
iubire nemaipomenita pentru voi, aceasta iubire vibranta nerabdatoare pentru voi, deasupra intregii lumi. Si va veti ridica ochii si
veti admite "Pai, Doamne, si eu te iubesc, gasesc ca te iubesc, gasesc ca iubirea ta este irezistibila. Doamne, eu sunt capabil sa te
iubesc si eu". Cand va veti marturisi iubirea fata de Mine? Cand veti deveni fara frica in fata iubirii mele ?Cand veti pune afise mari
in inima voastra cu :" Dumnezeu este iubire si eu la fel"? Spuneti de trei ori: "Dumnezeu este iubire si eu sunt la fel.Dumnezeu
este iubire si eu sunt la fel.Dumnezeu este iubire si eu sunt la fel." Si acum ce mai trebuie Eu sa spun si voi sa cunoasteti? sursa:
http://www.lightworkers.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu