sâmbătă, ianuarie 19, 2008

CRYSTALAI - DESPRE ABUNDENTA - 18 Ian. 2008





Noi primim multe mesaje cum ca acest an ar fi timpul de manifestare al abundentei. Eu personal as dori sa stiu ce
inseamna aceasta , mai exact. mai intai, as dori sa stiu daca aceasta inseamna stocuri in piete sau bani cazuti din cer sau gasirea
abilitatii noastre de a manifesta instantaneu sau un alt inteles. Desigur, exista un alt inteles. Intregul nostru dictionar de intelesuri
din realitatea 3 D este incorect. Eu am realiniat aceasta manifestare a cuvantului cu ceea ce inseamna in sistemul matricei mele
originale in Aquafaria. Manifestarea actuala inseamna schimbarea formei in Aquafaria. In sistemul realitatii matricei de baza de la
mine de acasa , noi santem schimbatori de forme. Eu deja am explicat faptul ca noi respiram hidroliza in a 5-a dimensiune si
dincolo , pana cand devenim complet eterici. Noi ne schimbam forma corpului la nevoie. Noi santem capabili sa disparem dintr-o
realitate si sa aparem in alta. Acesta este un rezultat natural al speciei Delfin Oraphim , care locuiesc si aici pe pamant si in
Aquafaria. Joan Ocean a fost martora la aceasta disparitie a delfinilor , de cateva ori , in studiile ei despre delfini. Cativa dintre noi
santem aici, Cetacee Umane Oraphim. Noi nu ne amintim exact cine santem pentru ca noi am suferit mutatii. Mutatiile nu au fost
facute la multe specii de animale sau la specia cetaceelor , deoarece ingerii cazuti au fost interesati in controlarea umanilor.
oricum, sant cateva specii de cetacee care au fost plantate aici de catre Annunakis , pentru scopuri denaturate. Delfinul Oraphim
este Tiparul Valului Sonar care a stabilizat acest sistem al pamantului de milenii. Cateva Cetacee Umane sant aici la acest timp,
deoarece au facut insamntarea, acum milenii de timp, pentru a deveni activate acum. Acestea, impreuna cu frecventele matricei
Oraphim mentin suprasufletele omniversului. Nu conteaza daca santeti sau nu din matricea Aquafariana. Aceasta inseamna doar
ca noi putem probabil sa ne amintim mai usor si sa-i ajutam pe altii sa-si aminteasca. Aceasta este adevaratul dar al manifestarii.
Pentru a deveni multidimensional din nou - pentru a recastiga tot ceea ce noi santem cu adevarat , noi ne vom intoarce la matricea
Unicitatii. Cum se face aceasta? Simplu. In august noi vom fuziona cu suprasufletele noastre . Aceasta este ca si cand un grup de
corporatii multinationale fuzioneaza intr-un mare conglomerat de succes. Noi vom lua tot ceea ce santem din aceasta forma a
constiintei 3 dimensionale si vom fuziona cu suprasufletele noastre , care contin tot ceea ce santem in dimensiunea a 5-a. A 5-a
dimensiune este ca baza de acasa in campurile dimensionale. Din aceasta baza , noi putem pluti inauntru si inafara campurilor
realitatii. Daca ne gandim la dimensiuni ca si functii - a 4-a este curgerea noastra inauntru si inafara sistemelor , a 5-a este acasa
- structura - a 6-a ghideaza si ilumineaza pe a 5-a din nivelul constiintei celei de a 9-a , care este adusa intru recunoasterea celei
de 7-a. Toate aceste functii ale intregului conglomerat lucreaza impreuna ca unul, curgand in unitate , cand energia luminii
cristaline cosmice curge prin si ne conecteaza in fuziunea noastra a unicitatii. Cand noi am spus ca este un an al manifestarii si
abundentei , aceasta inseamna ca este un an al fuziunii constiintei noastre cu Suprasufletul. Noi avem fiecare un suprasuflet cu
un contract de fuzionat in inregistrarile Akashice. Odata ce noi am completat aceasta fuziune , noi ne incepem misiunea cu echipa
noastra intergalactica , care va lucra prin noi si cu noi in misiunea noastra de ascensiune. Noi vom merge dincolo de channeling
intr-o completa telecominicare si teleportare , deoarece noi am fuzionat. Aceasta, am mai spus este un proces natural al evolutiei.
Eu cred ca odata ce am ascensionat inafara acestui sistem al matricei schimbatoare, inapoi in sistemul realitatii normale , ne vom
intoarce pe ruta ascensiunii foarte, foarte curand. Pentru mine, aceasta inseamna ca eu ma pot intoarce la casa de baza unde
locuiesc, in Aquafaria. Eu inca mai am o misiune de indeplinit pe acest Pamant pentru acei care nu si-au gasit casa de baza inca
si pentru acei care doresc sa asceanda in pura constiinta Christica. Eu imi cunosc viitorul. Eu imi cunosc misiunea. Eu cunosc
Scoala Misterului si Scolile Ascensiunii din care voi face parte. Eu stiu de ce activitati sant capabil pentru a-i ajuta pe altii sa
asceanda. Eu sant acum intr-un proces de pregatire pentru a sti cum sa fac aceste lucruri. Aceasta este abundenta pe care o
vom realiza in acest an. Kuthumi ne-a anuntat ca a reactivat Inregistrarile noastre Akashice cu putin timp in urma. Aceasta
inseamna ca acum, indivizii pot recupera aceasta informatie pentru ei sau sa mearga la cineva care poate face asta pentru ei. Noi
putem cauta , la ce nivel a fuzionat sufletul nostru la acest moment si apoi, noi putem incepe sa ne conectam cu membrii echipei
cu care vom lucra dupa fuzionarea sufletului. Este foarte important sa fim pregatiti pentru aceasta, inainte de august , astfel incat
transformarea va fi Eroica si deci ca, Lucratorii in Lumina devin constienti de Fuziunea Sufletului lor , in timp ce ii ajuta pe altii care
nu sant gata. De ce se petrece o ascensiune in masa? Deoarece toate se intampla datorita schimbarilor luminii cosmice si a
energiei. Asa cum soarele penetreaza sistemul solar, universul si pamantul , acea noua frecventa penetreaza constiinta. Noi vom
avea puterea de a ne realinia si de a fuziona. Aceasta nu inseamna ca oricine va fi constient de asta. oricum, energia va fi
disponibila , caci ne va permite sa o facem. Noi trebuie sa cream Viitorul Eroic facand aceasta. Cu cat santem mai mult in
Curgerea alinierii energiei , cu atat mai mult ne crestem frecventele noastre si cu atat mai usoara va fi fuzionarea cu sufletul.
Namaste ! Crystalai.
Sursa : www. lightworkers.org




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu