sâmbătă, decembrie 22, 2007

MESAJ DE LA DUMNEZEU - O PRIVIRE IN DETALIU IN INIMA LUI DUMNEZEU - 21 Dec. 2007


Aceasta este promisiunea mea pentru voi. Drepti ca o sageata , veti privi in detaliu in inima Mea , stati si nu plecati niciodata. Este constiinta voastra care nu v-a pleca niciodata , pentru ca tot timpul ati fost centrati in inima Mea. Eu am fost sufrageria voastra, preaiubitilor. Voi ati fost intotdeauna mai mult decat conectati cu Mine. Voi ati stat in inima Mea cu picioarele in sus, confortabil, in siguranta, fumand si bucurandu-va de fiecare moment al Unicitatii Noastre. Chiar si cand erati in ceea ce ati numi mizerie, v-ati bucurat de ospitalitatea Mea. Faptul ca v-ati ratacit este numai in mintea voastra. Voi ati facut un voiaj imaginar. Voi ati iesit afara pentru a va cauta pe voi insiva , cand voi deja v-ati gasit, de fapt nu ati fost niciodata pierduti. Indiferent de scopul calatoriei voastre , va puteti bucura de ea. Aceasta nu este un esec. Exista valoare si frumusete in a va cauta pe voi insiva , chiar atunci cand concluzia este deja stabilita. Va puteti uita la calatoria voastra ca si cum ar fi o munca de fictiune , pe care o faceti inafara mintii voastre.Ganditi-va la ea. Puteti sa o scrieti. Voi stiti ceea ce scrieti si in acelasi timp voi descoperiti ceea ce spuneti. Voi va tipariti cartea si apoi inaintati si ardeti alte urme , chiar daca ele au mai fost arse inainte. Voi santeti descoperitorul a ceea ce stiati deja. Voi santeti adesea surprinsi , chiar daca acolo nu este nici o surpriza. Voi le stiti pe toate de mult timp. Voi ati stiut fiecare pas al calatoriei voastre si stiati destinatia voastra. Voi ati urmarit-o asa cum era. Voi veti descoperi pentru voi ceea ce ati stiut dintotdeauna si voi spuneti "Evrika". Voi va mirati de circumferinta Inimii Mele. Nu este un alt loc pentru voi de care sa va mirati. Dar imaginile voastre sant pline de viata. Imaginile voastre sant plasate pe un ecran si voi va uitati la filmul vietii voastre.Desigur, voi nu mergeti singuri la film, deci, acolo sant alti actori in filmul vostru. Sant toti impreuna. Nu este o uimire reala. Aceasta este doar un film si totusi, este mirarea si speculatia si concluziile si ele sant stridente si este distractie si sant aplauze si marete ovatii. Cand aplauzele se termina, cade cortina. Voi va aplaudati propriul film. Voi santeti in el si inafara lui de mai multe ori. Voi nu va ridicati si nu plecati cu adevarat. Voi credeti ca o faceti, doar asa cum credeti ca santeti in alta parte decat in interiorul Inimii Mele. Voi credeti ca v-ati ratacit intr-un teatru , undeva sau intr-o arena sau chiar in barlogul leului. Ceea ce credeti si ceea ce se intampla in realitate sant doua lucruri diferite.Dar toate se limpezesc. De fapt este asa : Noi traim in Eternitate impreuna si toate sant continute in Eternitate in acest moment unic al Iubirii Noastre , in iubirea Noastra fara sfarsit, nemarginita si inevitabila. Noi traim in iubire. Ce este Inima Mea decat iubire si unde puteti trai decat in iubirea Inimii Mele si unde va puteti mira decat in Inima Mea , deci unde puteti merge? Nicaieri. Cand puteti parasi Inima Mea? Niciodata. Cand veti fi aproape de profunzimile existentei voastre si si veti sti unde santeti cu adevarat , sa stiti fara indoiala, sa fiti permanent stabilizati, de nezdruncinat, constienti si chiar mai mult decat Eternitatea si sa fiti atat de intim constient fara auto-constientizare, in schimb , sa fiti constiinta- Dumnezeu , stiind, stiind, stiind numai iubirea, numai fara respiratia iubirii , care nu face nici un murmur , dar este auzita fluent, este auzita ca un tunet in inimi , expladand, revarsandu-se in Vastitatea Inimii mele. Veti sti in curand. Veti sti acum. Nu este un alt loc unde sa fiti, preaiubitilor. Nicaieri unde sa stiti. Ati crezut cu adevarat ca a fost? Sursa : http://www.spiritlibrary.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu