vineri, decembrie 28, 2007

DOLPHINO - COMUNICARE SI BILOCARE




Nota : Eu intotdeauna stiu ca fiecare persoana este pe calea ei unica si ca toate caile sant in Unicitate , deci va rog simtiti-va liberi sa tineti cont sau nu de aceste ganduri. Eu doresc sa impartasesc cu voi o metoda pentru Comunicarea cu Entitatile de Lumina care ne-a fost data mie si lui Crystalai de catre echipa noastra - Lady Mary, Arhanghel Rafael, Arhanghel Zadkiel, Ingeri Elohimi, Arhanghel Metatron, St. Germain si altii. Cand noi santem "complet" in dimensiunea a 5-a, vom fi capabili sa comunicam cu Preaiubitele Entitati de Lumina , asa cum dorim si cu alte entitati, la fel de bine. Noi vom avea abilitati telepatice de acest tip complet angajate. La acest timp, noi santem complet autonomi , unde creativitatea si manifestarea sant in centrul activitatii si Iubirea Divina si Unicitatea sant cunoscute, intelese, respirate si traite si sant miezul existentei. Deci, toti channelerii au lucrat in mod minunat ; acum nu va fi nevoie sa fim complet in a 5-a dimensiune , pentru ca oricine a obtinut acest nivel al constiintei prin multa munca de ascensiune v-a fi capabil sa comunice pentru ei, asa cum doresc. Cresterea in constiinta este intotdeauna facuta individual. Nimeni nu o poate face pentru voi. Personal, Eu cred ca v-a fi o ascensiune in masa , unde oricine v-a merge, exceptand nucleul entitatilor neluminoase ; oricum, constiinta cuiva este intotdeauna dezvoltata prin propriile eforturi. Frecventele si codurile pentru aceasta metoda de Comunicare ne-au fost date mai tarziu , deoarece noi am fost pregatiti pentru asta si am dezvoltat muzica Ascensiunii de Craciun si codurile si frecventele pentru aceasta , deoarece am primit muzica prin channel. Asa cum am lucrat cu aceste frecvente si cu aceasta metoda, m-am bilocat oriunde m-am proiectat. De multe ori pe saptamana am mers pe Noul Pamant , la casa noastra si m-am intalnit des cu membrii echipei noastre acolo si cu alte entitati care traiesc deja pe Noul Pamant. Acolo am vorbit cu Ramtha , un membru al echipei si El a zis ca nu m-aqm proiectat acolo , ci am fost bilocat acolo. El a zis ca am fost fizic acolo cu El. In bilocare eu sant deplin constient si prezent in ambele locuri si dimensiuni odata si pot deasemenea sa port conversatii in ambele locuri in acelasi timp. Oricum, la acest timp, eu pot sa vorbesc numai intr-un singur loc - dar trebuie sa-i las pe altii sa astepte in alt loc si apoi ma intorc la conversatie - dar sant complet prezent si constient de tot ce se petrece in ambele locuri , tot timpul. Stiu ca aceasta abilitate se v-a dezvolta si voi fi capabil sa fiu in mai multe locuri odata si sa vorbesc simultan in toate locurile si dimensiunile in acelasi timp. METODA DE COMUNICARE - Muzica Ascensiunii Craciunului si Super-Activarii Craciunului poate fi descarcata gratis de pe site-ul nostru , la pagina Music Downloads - http:// www. lunarvisions.com - Ascultati muzica o data sau de doua ori sau de cate ori simtiti. Respirati in frecventele ei si simtiti Benzile de Lumina energizandu-va ( sant 5 benzi de lumina ori 3 benzi in fiecare, in total 15 benzi).Asa cum respirati, simtiti dezvoltarea cuantica din Benzile de Lumina ( aceasta este o parte naturala a corpului vostru spiritual care a fost adormit mult timp). Concentrati-va pe inima si respirati ritmic ( fara sa va concentrati pe pauze) , pana vedeti un Cristal in inima voastra. Apoi, transformati Cristalul intr-o sfera de Lumina Cosmica. Concentrati-va pe punctul de lumina care este in centrul sferei de Lumina Cosmica. Continuati sa va concentrati pe acel punct , pana cand totul devine acea lumina in jurul vostru. In acest moment , puteti chema o Entitate de Lumina pentru comunicare. Daca nu vi se pare ca va conectati corect , nu va ingrijorati. Doar stati acolo si fiti receptivi si respirati in frecventele din acea arie. Eu gasasc ca comunicarea este foarte usoara intotdeauna, deci, doar fiti foarte receptivi si lasati sa se desfasoare. Faceti aceasta de mai multe ori pana se intampla , daca nu s-a intamplat de prima data. Deasemenea, in aceasta stare, puteti sa va bilocati in multe alte locuri. Eu m-am bilocat in mai multe locuri, acolo unde m-am proiectat. Puteti avea aceeasi experienta. SFARSITUL METODEI - In meditatiile voastre , daca doriti sa mergeti undeva, de exemplu in Templul de Cristal al Arcturienilor sau Pleiedienilor sau in Shambala sau oriunde, folositi aceasta metoda si va veti biloca acolo. Vacanta Fericita ! Namaste ! Dolphino. Sursa : http://www.lightworkers.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu