vineri, decembrie 28, 2007

DACA ATI FI UN AVION mesaj de la Dumnezeu 27 decembrie 2007



Cu toata iubirea inimii Mele, va iubesc. Asta e viata Mea. Asta e povestea Mea. Iubirea Mea este tema. Iubirea este motivul pentru
care Eu sunt aici si aceasta este pentru voi desigur. Nu este un alt motiv pentru ca Eu sa fiu aici cu voi. Iubirea Mea mentine
trecerea anotimpurilor. Iubirea Mea este existenta Mea si este si a voastra desigur. Iubirea Mea este soarele si ploaia, Iubirea
Mea sunteti voi. Voi sunteti iubirea vietii Mele. Iubirea Mea explodeaza intr-o si mai mare iubire, astfel ati fost nascuti pe aripile
iubirii pe Pamant. Pamantul a fost un teren de aterizare. Un interval pe care il numiti viata. E doar o oprire temporara, preaiubitilor.
Daca ati fi un avion, ati ateriza si apoi ati decola din nou. Viata voastra exact asa este. Avioanele vin si pleaca. Pe pamant sau in
aer, un avion e tot un avion. Fie ca se afla in Rai sau pe Pamant, un inger e tot un inger. Oh, daca doar ati crede in natura voastra
de inger, cat de magnifica ar fi viata voastra pe Pamant. V-ati inalta la imaginea voastra. Nu v-ati deprima din cauza unei parodii a
voastre. Ati canta un alt cantec. Intr-adevar ati canta. Ati canta gloria vietii si Mi-ati multumi pentru asta, asa cum Eu va multumesc
pentru ca va traiti viata in conformitate cu parerile noastre. Eu inteleg ca nu stiti cu adevarat ce este viata si ce este al vostru si ce
scop are viata si nu stiti sa rezolvati discordanta dintre viata voastra adevarata si cea in care sunteti tarati. Ce e viata voastra daca
nu o plimbare linistita pe care o facem impreuna, preaiubitilor? Si totusi sunteti atat de distrasi de scenariu, incat va petreceti atat
de mult timp uitand ca Eu va acompaniez. Ma uitati si va uitati si pe voi. Nu va pierdeti calea cu adevarat, ci doar o uitati. Pierdeti
atat de mult timp amintindu-va activitatile trecute incat uitati de tracutul infinit, care e acelasi cu prezentul infinit si aranjamentul
nostru e atat de vast incat nu ii vedeti intotdeauna Vastitatea si Maretia. Pantofii vostri parca sunt lipiti de pamant, si voi uimitor
credeti ca traiti in pantofi cand voi traiti cu adevarat in inima voastra cu Mine. In inima voastra, noi suntem intr-un dans si dansam si
privim rasaritul de soare si privim apusul. Ambele ne bucura si totusi nu suntem dependenti de nici una dintre ele. Iubirea noastra
nu e dependenta de nimic. Iubirea noastra a existat intotdeauna si va exista tot timpul. Nu ne lipseste nimic in viata pentru ca
iubirea in sine reprezinta totul. Sunt de acord ca e o perceptie a lipsei de iubire, dar perceptia nu trebuie intotdeauna luata in
considerare. Perceptia e ca o frunza in vant. Iubirea e vantul in sine. Iubirea noastra e cea care face ca vantul sa sufle. Noi
suntem el, preaiubitilor. Unirea noastra e povestea completa. De la inceput pana la sfarsit, Noi suntem UNU. Nu exista inceput sau
sfarsit in uniunea noastra. Uniunea noastra nu este nici frica nici nu e departe. Unicitate inseamna Totalitate. Ce existenta suntem.
Ce iubire oferim si ce iubire povestim. Suntem ca o armata a iubirii. Marsaluim pentru iubire. Noi iubim. sursa:
http://www.lightworker.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu