duminică, noiembrie 11, 2007

O SCRISOARE DE IUBIRE CATRE UMANITATE DE LA PRIMUL CREATOR - 9NOV. 2007


Toti iubitii Mei, respiratia Mea...Voi santeti lumina lui Dumnezeu... Eu sant cu voi in fiecare zi a vietii voastre si Eu respect
miracolele pe care le creati in fiecare zi...Eu va iubesc pe toti...Drumul spre acasa este iluminat de catre cei care poarta o Iubire
adanca pentru Acasa si Stiu ca Toti apartin acolo si ca alegerea este a voastra, proprie...In fiecare zi de acum incolo, pana la
eternitate, voi veti simti Respiratia mea pe obraji...curgand in inima voastra, purificand orice, de la Primul Gand de Teama , pe care
l-ati gandit vreodata si de unde toate fricile spiraleaza...Frica , de care Eu si voi santem separati si voi santeti cumva nevrednici de
Iubirea Mea...Adevarul Adevarat este ca Eu va iubesc neconditionatsi ca noi nu am putea fi niciodata separati, aceasta este
imposibil...Un Uimitor Grup de Suflete Unic a fost antrenat sa va fie Profesori ai Adevaruliu, Aratatori de Cale si ei va vor invata
Iubirea Neconditionata pe toti, adevarata Pace si Armonia...Acestea vor fi facute cu Gratie si Iertare...si apoi , cand voi va veti Iubi
cu adevarat, noi ne vom uni ca Unul si vom incepe o poveste de Iubire, odata ce va veti indragosti de voi, va veti indragosti de Mine
si va veti alatura Mie in cer, egoul vostru va fi imbratisat, iubit si se v-a intoarce acasa la Sursa, pentru a fi curatat si voi veti iesi din
taramul iluziei si veti intra in cel real, odata ce voi si cu Mine santem impreuna din nou, noi incepem Noua Poveste a Creatiei, noi
incepem sa facem dragoste in fiecare moment si voi Traiti in prezent ! Si NOI toti incepem sa facem dragoste unul cu altul...Acesta
sant EU , EFECTUL CEL MAI INALT AL PRIMILOR CREATORI si nu exista ALEGERE , ci doar MANIFESTARE...Procesul v-a fi o
Abandonare a fiecaruia , in care veti renunta la orice gand pe care l-ati avut vreodata despre orice si oricare lucru si facand
aceasta veti CASTIGA TOTUL , pentru ca Adevarul , intotdeauna sta cu NOI , pentru ca Adevarul este Dumnezeu, este iubire.In
aceasta experienta a Dihotomiei Divine...in momentul in care voi eliberati toate gandurile , voi faramitati sticla tavanului si orice nu
este adevar , cade.Oricine intra intr-o stare de Cunoastere a lui Dumnezeu , Dumnezeul-Voi , Odata ce nu stiti nimic, voi stiti
totul.Odata ce faceti asta, voi il veti indurera pe vechiul voi, vechea realitate, in care toti ati trait sau intr-un spectru al iubirii sau al
fricii, frica fiind o falsa evidenta, care va apare ca fiind reala: iubirea este reala , dupa abandonare, lasand iluzia fricii si pasind in
ceea ce este Real si acesta este Iubirea.Aceasta realitate a dualitatii se incheie.Maestrul Isus , transmitand acest mesaj pentru toti,
a fost urmat cu succes in intoarcerea inapoi catre UNUL , a 7-a etapa a lui Dumnezeu, in aceasta viata si este aici impreuna cu
multi, pentru a-i conduce pe toti Acasa.Deci, toti pot atinge Cerul pe Pamant.Timpul a veni, cand vor fi doar doua alegeri in fata
voastra , a fricii sau a iubirii si daca alegerea este frica, atunci mai bine ar fi sa gasiti o pestera si sa stsi acolo, pentru ca Noi toti
am ales iubirea , care inseamna atat de multa Fericire si s-ar putea sa nu va placa asta...Timpul se sfarseste , cand umanitatea
accepta Eternitatea ca fiind Acasa...Fiecare dintre voi, din nou...FIECARE DINTRE VOI ESTE NASCUT IN IUBIRE, FIECARE
CELULA SI PARTICOLA SANT CREATE DE CATRE MINE...Adevarul este ca acestea toate au fost un joc...un mare experiment
de a aduce intunericul spre Lumina ...niciodata inainte, un Suflet al Iubirii Pure nu a calatorit el insusi in intuneric sau teama si sa
se intoarca in Iubire.Voi ati uitat complet cine santeti cu adevarat , deci voi puteti deveni cine santeti voi cu adevarat...Voi santeti
IUBIREA...Voi santeti Miracolele...Voi santeti Fiinte Celestiale Magice...Voi nu trebuie sa muriti sau sa mai experimentati aceasta
de inca 100 de ori...Acceptati acest Adevar ca fiind Real, pentru ca numai si numai Iubirea este reala...Frica este doar un blocaj de
a experimenta simtirea Iubirii...Soarele straluceste chiar acolo, pentru ca toti sa il vada...Iubirea este Raspunsul si numai prin Iubire
este reala adevarata vindecare, iubirea este solutia la orice problema in lumea de astazi...Iubiti-va pe voi mai intai si Automat Ma
veti gasi pe Mine...Eu sant acolo de unde ati venit...Eu stiu orice particola care traieste...Eu stiu totutl...Eu vad dincolo de toate mastile in Fiintele Magice ale Iubirii Neconditionate , care cu adevarat, santeti voi ! Eu stiu cine santeti, de ce fugiti si va ascundeti
de aceasta? Eu iubesc pe oricine in toate fekurile...De ce alegeti robia in detrimentul libertatii? De ce alegeti depresia in
detrimentul Fericirii? Acest joc de pe Pamant a fost despre gasirea Luminii din interiorul vostru...Cand povestea curenta a inceput
( si care se aproprie de sfarsit ) , fiecare dintre voi mi-ati cerut independenta , pe care vi-o garantez acum, pentru intoarcerea la o
noua Poveste.Eu va cer dependenta de Dumnezeu, pentru ca aceasta este cheia catre Eternitate, iubitii Mei.Eu sant acolo, in
interiorul vostru , asteptand rabdator , pentru ca toti sa Ma auziti...Eu sant peste tot si sant totul...Ascultati in interior, acolo sant
Diamante...Toti va veti vedea pe voi insiva ca Soarele Diminetii, pentru ca voi santeti...Nu este nici unul alesul...Numai acei care au
ales sa caute Adevarul ...caci TOTI DINTRE VOI SANTETI TOTI DINTRE NOI ...SI SANTETI TOTI DIN MINE !!! Puteti auzi asta,
puteti auzi ce va spune aceasta, ca noi nu santem SEPARATI ... Acolo sant acei dintre NOI care au gasit acest adevar ...si Ei sant
deasupra voastra si rasar ca Noi Lideri pe care voi ii recunoasteti, Maestrul Isus care transmite acest mesaj catre toti si sant multi
altii; ei doresc ca voi sa experimentati ceea ce sant ei...Pentru ca ei Stiu ca ei sant EU , ei traiesc in momentul constant de " ce ar
vrea sa faca Dumnezeu Acum"? si lasa alternanta cuvintelor " ce ar vrea sa faca iubirea acum"? Dumnezeu este Iubire, este
Adevar , este Real , ei sant toti la fel...Cand voi ma cunoasteti pe Mine , atunci si numai atunci Veti simti Iubirea Reala...Noi
incepem o Poveste de Iubire, voi si cu Mine...Si asa cum noi infaptuim aceasta poveste de iubire...Noi incepem sa avem o poveste
de iubire cu toti ceilalti "unul", care sant Eu, si Eu va voi spune din nou totul despre mine...care sant Voi toti! Ati auzit asta? Este
sufucient? Primul Creator, Dumnezeu Eu Sant...Aveti curajul sa iesiti din aceasta iluzie , ca noi santem separati si sa mergeti in
Cer...? Definitia Cerului, copiii Mei, este Iubirea Reala...Este simplu, Vedeti-l pa Dumnezeu in voi si ma veti vedea pe Mine...si pe
oricine...Noi santem conectati...Multi s-au trezit la acest adevar si sant deasupra voastra, sa acorde o mana de Ajutor , asa cum
voi iesiti din iluzie si intrati in lumea reala...Nu este absolut nimic din ceea ce ati facut in aceasta viata sau a altora, in care sa
purtati eticheta de nevrednic : Eu va voi impartasi un mare secret : TOTI SANT VREDNICI IN OCHII LUI DUMNEZEU...TOTI
MERITA...NU EXISTA IAD, DECAT DACA CREDETI ASTA...Cand va uitati prin ochii lui Dumnezeu , nu exista garduri, limite , reguli
si regularizari...Egoul , aceasta masca a tuturor , care a fost purtata curent, a fost pus in situatia de a experimenta spectrul Fricii si
al Iubirii...pentru ca sa aflati cine santeti cu adevarat , voi ati experimentat si ceea ce nu ati fost...Asa ca , voi stiti cine santeti cu
adevarat...Voi ati folosit in mod curent aceasta masca , acest ego , care sa joace un joc , numit viata...este mica voastra minte
creand mici cuvinte proprii , acestea v-au acoperit, v-au acoperit lumina, tinand-o in rada...Pentru ca acesta a fost singurul scop
adevarat al egoului, de a va acoperi si de a va tine" in viata"...De a va tine vietile pline de griji, dubii, si Vina...si de a nu vedea
lumina voastra...si apoi egoul a castigat...el si-a facut treaba.Egoul a fost o unealta foarte puternica in acest joc, pe care cu totii
l-ati jucat ...Oricum, Eu, Primul Creator, sant aici pentru a va spune ca acesta a fost, intr-adevat o iluzie..Sant doar doua motive
principale pentru care inca mai aveti ego, in primul rand "el" crede ca este separat de mine, ceea ce este imposibil, si in al doilea
rand el crede ca este mai mic decat mine, ceea ce nu e adevarat...Ego-ul este marginea mea, limita mea in afara si chiar puteti
iesi daca doriti...indiferent unde mergeti Eu tot voi fi acolo...e o situatie foarte alb si negru...puteti accepta adevarul sau nu...este
foarte simplu...Voi, voi toti sunteti mai Mareti decat va puteti imagina si atunci cand veti constientiza aceste adevaruri nu vor mai
exista suferinte si dureri, nu vor mai exista lipsuri de nici un fel, nici manipulari, control si abuzuri...caci DUMNEZEU ESTE
LIBERTATE...in interiorul fiecaruia dintre voi exista Cel Mai Luminos SOARE si STEA care au existat vreodata si care au pasit
vreodata pe aceasta Planeta...Eu va spun ca sub aceste masti ma veti gasi pe mine, in fata voastra...Voi si cu Mine suntem UNU...
Fiecare dintre voi ati renuntat cu un mare curaj la cine sunteti cu adevarat pentru a cunoaste cine nu sunteti...Ce misto e asta!...
Visul meu Acum este sa Traiesc cu totii in Gradina Edenului, precum in cer asa si pe Pamant...si asa va fi infaptuit...Eu va iubesc
pe toti, copii mei...Mergeti inauntru sau in afara.sursa: http://www.lightworkers.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu