miercuri, noiembrie 21, 2007

MAESTRUL DJWHAL KHUL - Transmis prin Natalie Sian Glasson


Aici este Djwhal Khul , care vine sa va vorbeasca in aceasta saptamana. Imi face o mare placere sa iau legatura cu fiecare fiinta de lumina si sa impartasesc iubirea sufletului meu cu toti.Eu sant un maestru ascensionat si un profesor al celei de a 2-a raza a luminii , care deasemenea guverneaza sinteza ashramului ; Eu am inaintat acum intr-o pozitie mai inalta din care imi pot continua dezvoltarea spirituala.Sant multe initieri pe care un suflet trebuie sa le faca, pentru a se apropia de Creator, mai exact, 352 , aceasta insemnand ca fiecare suflet este un student al Creatorului, cresterea fiind intotdeauna o parte a vietii lui, fie pe Pamant , fie in planurile interioare ale lumii spirituale. Plecarea mea din a 2-a raza spre Marea Loja Alba de pe Sirius este celebrata ca o mare evolutie care s-a intamplat, permitandu-mi sa asist alte persoane , in propriul lor proces al ascensiunii. Energia mea este inca conectata cu cea de a 2-a raza si sinteza ashramului , unde multe din invataturile mele au fost dezvoltate, dar acum, Eu am noi experiente de explorat; Eu raman un invatator loial si un prieten, pentru studentii mei si pentru fiintele de lumina de pe Pamant si din planurile spirituale, continuand sa-i ghidez pe acei care invoca asistenta mea si lumina sufletului meu ; aceasta nu se v-a schimba niciodata , deci eu va incurajez sa continuati sa invocati prezenta mea in viata voastra , deoarece munca mea ramane legata de procesul ascensiunii Mamei Pamant si ale sufletelor divine care calca pe suprafata ei.Subiectul lectiei mele de astazi se poate baza pe multe lucruri , deoarece lucratorii luminii trebuie sa-si aminteasca atat de multe ; pentru acesta, as vrea sa va directionati concentrarea spre arii specifice.Acceptand fiecare arie ca pe o lectie de a invinge , acesta va v-a asista in procesul cresterii spirituale. RADIATI IUBIREA SI LUMINA SUFLETULUI AFARA IN LUME Aceasta poate fi cea mai importanta misiune , radiind lumina interioara a sufletului vostru afara in lume , expandand lumina sufletului vostru , astfel incat sa atrageti iubire in fiinta voastra, dar deasemenea sa-i asistati pe cei din jurul vostru sa se dezvolte si sa se trezeasca la lumina si la misiunea lor pe Pamant.A imprastia lumina prin pamant, inseamna sa hraniti si sa vindecati pe Mama Pamant. INTRUCHIPATI ENERGIA IUBIRII SI LUMINII CREATORULUI A doua arie pe care as vrea sa va concentrati, ca lucratori ai luminii este sa absorbiti iubirea si lumina Creatorului in fiinta voastra, imaginandu-va, simtind si pur si simplu stiind, ca iubirea Creatorului curge continuu prin fiinta voastra , pe tot parcursul zilei.Pentru a face asta , voi trebuie sa invocati energia pozitiva a Creatorului sa intre prin chakra coroanei din partea de sus a capului si sa se dizolve in fiecare aspect al fiinteti voastre.Problema aici este de a nu fi distrasi de rutina voastra zilnica si sa va amintiti sa invocati lumina in fiinta voastra, in special cand aveti un nivel scazut al energiei sau cand santeti intr-o proasta dispozitie.Asa cum absorbiti lumina Creatorului in fiinta voastra, voi veti creste coeficientul vostru de lumina si va veti intensifica vibratia energetica , acesta fiind un pas important, daca cineva doreste sa urmeze o cale ascensiunii si a iluminarii. PURIFICATI-VA FIINTA Ca fiinte fizice este usor sa absorbiti orice forma de energie negativa de la situatii si persoane din jurul vostru.Este deasemenea usor sa creati energie negativa , fara a o elibera. Emotii provenite din experiente, tipare de ganduri distructive si conceptii pline de dubii , toate pot crea energii negative in corp si in aura, dar energii negative pot deasemenea intra in fiinta voastra prin chimicale si energii vechi ale alimentelor pe care le consumati si le produceti .Fiecare poate crea blocaje in aura, declansand instalarea negativitatii si descrescand cantitatea de lumina care poate intra in fiinta voastra.Este vital sa va purificati fiinta invocandu-ma pe mine si pe oricare maestru sau inger de care va simtiti conectati , pentru a-si straluci lumina Creatorului in fiinta voastra, anuland orice blocaj sau energie negativa, inlocuindu-le cu o enerie inalt vibrationala , iubitoare si pozitiva .In timpul meditatiei, invocati-ma pe mine si experimentati procesul de purificare , aceste putand fi practicat cel putin o data pe saptamana , dar la inceputul fiecarei zile ar fi mai benefic.Deasemenea, puteti sa ma invocati pentru a va curata viata, directionandu-va atentia spre orice obicei care ar trebui eliminat si orice obiceiuri pozitive care ar putea fi intruchipate. ASIGURATI-VA CA SANTETI INTOTDEAUNA PROTEJATI DE LUMINA INGERILOR VOSTRI PERSONALI Pur si simplu, chemati ingerii vostri personali in fiecare zi, ei sant companionii vostri si cereti-le sa va inconjoare intr-un dom de protectie , permitand numai fiintelor si energiei iubirii sa intre in aura voastra sau sa se conecteze cu sufletul vostru. Protectia este vitala cand cineva are canalele deschise , pentru a permite energiilor universului sa curga , deoarece energiile negative pot fi atrase de lumina sufletului vostru.Lumina voastra interioara si lumina ingerilor vostri personali va vor mentine intotdeauna in perfecta siguranta si protectie, in special cand voi aveti incredere in protectia voastra. Dragii mei lucratori in lumina, va rog sa luati ghidarea mea si sa o puneti in practica in viata voastra. Notati fiecare titlu si plasati-l unde trebuie, apoi concentrati-va pe completerea fiecarei sarcini de-a lungul zilei. Acesta este inceputul deschiderii voastra catre ascensiune , acestea sant cele mai importante 4 lectiipe care cineva le poate ancora in fiinta sa , pentru ca ele pot deveni un obicei pozitiv care niciodata nu poate fi intrerupt si o parte din fiinta voastra si din viata voastra zilnica de pe Pamant.Pentru cei dintre voi care doriti sa evoluati , eu va cer sa va asigurati ca ancorati aceste lectii in fiinta voastra.Pentru cei constienti , luati aceste lectii ca scop, pentru atingerea maiestriei. Eu cred ca as putea sa va predau multe tehnici, meditatii si lectii , pentru ca fiecare dintre voi sa fie maestru dar acestea pot cauza confuzii , in schimb eu va cer sa va concentrati pe aceste baze , pentru ca eu cred ca acestea sant adevarul ascensiunii si ale dezvoltarii spirituale.In timp ce va concentrati pe fiecare , voi veti descoperi propria voastra cale spirituala si tehnicile spirituale care va vor conduce mai aproape de sufletul puterii Creatorului si catre stralucirea iubirii neconditionate.Cand voi permiteti sufletului vostru sa fie revelat, voi veti descoperi adevarata cale pentru fiinta voastra, asa cum sufletul vostru va v-a ghida pentru a va atinge scopurile existentei voastre pe Pamant.Studentii mei intru lumina, urmati-va intelepciunea sufletului vostru si invocati-ma pentru a va asista pe calea voastra spirituala pe Pamant. Binecuvantarile mele raman cu voi intotdeauna . Maestrul Djwhal Khul.Fie ca voi sa mergeti in lumina si in iubire intotdeauna. Natalie. Sursa :www.wisdomoflight.comcele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu