duminică, noiembrie 11, 2007

CUVINTE DE LA SANADA SI MARIA MAGDALENA - 8 NOV. 2007



Salutari inca o data , iubiti prieteni si amici calatori.Ce bucurie, intr-adevar sa participam din nou, in aceste timpuri
incercate, in tandem , ca sa zicem asa.Noi venim, la fel ca intotdeauna, cu inimile si mintile deschise si va binecuvantam inca o
data cu aceste energii atat de iubitoare si binevenite, care va patrund.Ce momente minunate sant intr-adevar si putin ca in
"timpurile vechi", poate cu mai multe luni in urma, cand noi eram impreuna "in stralucire ", in acele timpuri, mai degraba statice si
exagerate ! Vanturile schimbarii continua, dragii mei si este o batalie constanta neintrerupta pentru voi toti, de a va mentine
stabilitatea si echilibrul, asa cum energiile se schimba pentru totdeauna si decad, chiar cu momente variabile.Noi santem aproape
de voi in aceasta seara , pentru a va oferi cateva cuvinte din inimile noastre catre ale voastre si de a da noi puteri eternei relatii
invizibile pe care am impartasit-o cu voi, cu fiecare si cu oricine.Ni se incalzeste inima cand observam minunatele voastre fiinte si
straduintele voastre sant atat de incredibile , asa cum voi va adunati fortele la fiecare oportunitate de a aduce iubirea voastra sui
puterea intr-un nucleu si va concentrati mutual pe intentia divina.Noi percepem multele incercari si necazuri care sant inevitabile in
asemenea timpuri si ne minunam de uimitoarele voastre rezerve, de curajul si hotararea voastra.Unul din multele citate care mi-au
fost atribuite , in timpul calatoriei mele , de acum 2000 de ani, a fost "Toate aceste lucruri pe care le fac Eu acum si voi le veti face
si inca chiar si mai multe" si aceasta , la care Eu tocmai m-am referit, a fost ca mesajul NU a fost pierdut, deformat sau ascuns.Noi
santem, Eu si Maria Magdalena , amandoi martori la implinirea acestei profetii si noi vedem zilnic aceasta ,rapid si clar , asa cum
noi va percepem in hoterarea voastra si magnificienta- in fiecare zi a vietii voastre , in inimile si sufletele voastre puternice , in
mintile puternic concentrate , in deciziile voastre si vointa divina de a " Continua tot asa".Noi stim de puterea pe care o impartasiti
colectiv si aceasta este energia co-creativa, care remodeleaza iubita planeta, Mama Pamant, asa cum voi o asistati cu pricepere
si cu suportul vostru.Maria Magdalena si Eu santem intotdeauna cu voi , in eforturile voastre concentrate si expansiunea in starile
luminoase ale fiintei, care, credeti-ne , dragi prieteni calatori, plaseaza multele miracole, carora Eu le-am dat sens, pentru ca sa
fie atinse, comparativ " chiar din umbra".Aceste lucruri pe care le-am facut si la care ati fost martori cu proprii vostri ochi, nu sant
mai mult sau prea departe , de "miracolele", pe care le veti face, deasemenea - si asa este! Noi mergem zilnic in aceste calatorii
cu voi, iubiti prieteni si noi deasemenea va onoram-va iubim-si va multumim- pentru ca aceasta este desigur o binecuvantare
adevarata pentru noi, in interiorul acestor taramuri ale luminii , in care voi fuzionati , in suveranitatea fiintei voastre.Noi nu putem
merge pe carare voastra pentru voi, dar noi santem- asa cum ne chemati pe nume- alaturi de voi si acele " doua urme de talpi, pe
nisipurile timpului" , cu adevarat casatoriti si fuzionati in UNUL !.Noi va aplaudam din nou- si daca Eu am fost "LUMINA LUMII" ,
atunci voi sigur trebuie sa fiti luminile acestei lumi.A fost un citat in care se zicea ca : " Cei blanzi vor mosteni pamantul".VOI santeti
cei blanzi, atat de puternici, atat de gentili, de iubitori de pace, veritabile faruri de lumina , care ilumineaza lumea cu atata hotarare.
Sa fie Lumina, sa fie iubire !
Sursa http://www.lightworkers.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu