vineri, ianuarie 07, 2011

CHIEF JOSEPH - POATE FI USOARA VINDECAREA CORPULUI VOSTRU FIZIC?




Transmis de John Cali - 4 ianuarie 2011
Chief Joseph si cu mine santem criticati cateodata pentru ca spunem adesea ca viata si vindecarea fizica ar putea fi
usoare.
John Cali
Acum multi ani, am avut o experienta personala care mi-a aratat cat de repede se pot vindeca corpurile noastre.
Aceasta este o editie prescurtata dintr-un articol pe care l-am scris despre acea experienta. :" Intr-o seara, mi-am pregatiti cina la
cuptor. Cand a fost gata, am scos cu atentie tigaia fierbinte si am plasat-o pe aragaz. Un moment mai tarziu, fara sa ma gandesc,
am apucat manerul fierbinte cu mana. O durere ascutita mi-a trecut de-a lungul mainii si apoi a bratului. Am aruncat tigaia, privind
cum o uriasa roseata a ramas intiparita pe palma mea .Mana mea pulsa. Mi-am plasat cealalta mana pe cea care ardea si am
vizualizat energiile de vindecare curgand peste ea, pentru cateva momnete. Mana tot ma durea, dar durerea s-a mai diminuat ,
totusi arsura arata infiorator. In dimineata urmatoare am uitat incidentul. Mana nu mai mai durea deloc. Deci, nici macar nu m-am
mai gandit la ea. mai tarziu in acea zi, mi-am amintit de arsura si mi-am privit mana. Era perfect normala. Arsura disparuse si nu
mai aveam nici un disconfort si nici o durere. O arsura serioasa a fost complet vindecata in mai putin de 24 de ore . Apoi am
realizat ca vechea axioma: "timpul vindeca toate ranile", nu era neaparat adevarata. Nu timpul ne vindeca pe noi.Este credinta
noastra si resursele noastre interioare cele care realizeaza vindecarea. Credintele noastre ne pot vindeca intr-un moment. Sau in
cateva ore. Sau poate dura ani de zile. Sau nu ne pot vindeca niciodata, in aceasta viata, cel putin. Totul depinde de credintele pe
care le avem. Timpul nu are nimic de a face cu vindecarea". Chief Joseph a vorbit despre vindecare de multe ori. Printre alte
lucruri pe care le-a spus, sant si acestea :
* Timpul este total irelevant , cand este vorba despre vindecare.
* Cheia reala pentru vindecarea totala este intotdeauna in interiorul nostru.
* Cel mai puternic vindecator al nostru - si singurul- este in interior.
* Toata vindecarea - fara exceptii - este intotdeauna auto-vindecarea.
Noi am vorbit cu Dr. Eric Pearl in aceasta saptamana. El este capabil sa realizeze vindecari remarcabile cu pacientii
sai, adesea instantaneu. Aici este Chief Joseph.
CHIEF JOSEPH
Noi stim ca multi umani cred ca vindecarea fizica sau de orice alt gen ,necesita timp. Cu siguranta, acea veche axioma
pe care John a mentionat-o despre timp ca fiind vindecator, se pare ca nu este adevarata. Dar, asa cum a spus si el, timpul nu
este vindecatorul. Acesta este pur si simplu un medium , daca vreti, prin care voi experimentati vindecarea. Voi santeti propriul si
cel mai puternic vindecator al vostru. Toate celelalte " lucruri"- medicamente, doctori, vindecatori ne-traditionali , toate metodele si
tehnicile, sant doar catalizatori. Nimic mai mult. Acestea stimuleaza vindecatorul din interior. Daca acestea nu reisesc sa
stimuleze acel vindecator, ele vor"cadea". Credinta voastra are de a face cu toate acestea. Voi ati auzit cu totii de oameni care au
fost vindecati " miraculos" , prin puterea credintei lor ca vor fi vindecati. Dar asta este doar o parte a explicatiei. Exista mult mai
mult decat atat. Asa cum noi am mai spus de multe ori de-a lungul anilor, vindecatorul real exista in interiorul vostru. Daca acest
vindecator nu lucreaza, din indiferent ce motiv, nu veti fi vindecati. Deci, indiferent ce poate stimula acel vindecator interior, acesta
va aparea sa va vindece. Dar, din nou, este doar vindecatorul vostru interior care realizeaza vindecarea reala. Cei mai puternici
vindecatori din istoria voastra umana - Isus, Harry Edwards, Edgar Cayce, vindecatorii Iubirii Divine si multi altii, au avut succes,
deoarece ei au stiut cum sa invoce puterile vindecatorului interior. Acesta este "secretul" succesului lor. Nu este magie. Acesta nu
este un miracol. Nu este ceva dincolo de puterea naturala de vindecare pe care voi toti o posedati. Starea naturala a corpurilor
voastre este cea a sanatatii perfecte, a echilibrului perfect, al starii de bine perfecte. Daca corpurile sant lasate in grija propriilor lor
resursesi daca nu stati in calea acestora, corpurile s-ar vindeca singure. Si adesea instantaneu. Nu exista asa zisele boli
terminale din care corpurile voastre sa nu poata fi complet si permanent vindecate . Cand voi permiteti corpurilor fizice sa ramana
in starea lor naturala, care inseamna a fi conectate cu spiritul, cu sufletele voastre - acestea vor fi vindecate , vor fi sanatoase.
Puterea reala a vindecatorilor despre care am vorbit si deasemenea a Dr. Eric Pearl - este ca ei au avut abilitatea de a reconecta
oamenii cu propriile lor spirite. Vindecarea corpurilor voastre fizice poate fi intr-adevar usoara.
www. greatwesternpublishing.org












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu