vineri, ianuarie 28, 2011

CE ZI, CE AN


scrisoarea lunara a lui Geoffrey Hoppe
Adamus Saint Germain a deschis Noul An si shoud-ul numarul 6(8 ianuarie 2011- Unelte pentru 2011 si dincolo de acesta) spunand ca avem cateva energii ''speciale'' cu noi in camera din Canionul Coal Creek. El nu se referea la distributia obisnuita a shaumbrei sau a celor noi care vin acum, desi erau cam o duzina de incepatori la acea adunare. El a spus ca aceste energii negative au fost intentionat directionate spre noi de catre un grup ''spiritual'' care considera ca Cercul Crimson ar fi ceva intunecat sau rau. Conform spuselor lui Adamus, acest grup practica o forma de meditatie foarte intensa si foloseste sistemele matricei energetice in munca lor, desi nu a mentionat numele grupului. Adamus a spus ca acesta nu a fost decat un mic exemplu pentru a ne demonstra la ce sa ne asteptam in acest an, in vietile noastre personale si deasemenea in societatea noastra globala. Va fi anul extremelor, a conflictelor religioase si filosofice, a intensitatii si indignarii indreptatite. Si un an al asalturilor energetice. Fara sa stim aici in Coal Creek, mai devreme in aceasta zi, un om inarmat a inceput sa impuste intr-un magazin in Tucson, Arizona. Furia sa politic motivata a lasat 6 oameni morti si 14 raniti. El a impuscat-o in cap pe Gabrielle Giffords, reprezentant la Casa Alba.In timp ce eu scriu aceste randuri, ea se afla intr-o conditie critica la un spital din Tucson.Deci, Adamus ne-a intrebat ce putem face cu aceste energii care ne asalteaza in Canionul Coal Creek in timpul adunarii noastre? Respirati! El a subliniat ca am putea tranmuta energiile intr-o energie pura, corecta care ne-ar putea servi si nu deservi. Am fost putin nelinistit in legatura cu acest comentariu al lui Adamus despre asalturile energetice in timpul shoud-ului, deci am respirat profund si am devenit ''ahmyo'', in starea de incredere. Adamus era in mijlocul shoud-ului, se pregatea sa vorbeasca despre simptomele trezirii, cand un membru incepator al audientei a ridicat mana. Adamus de obicei nu raspunde la intrebari, deci am fost surprins cand a fost atent la Chris. Chris nu a avut o intrebare cu adevarat. El a dorit sa-si faca declaratia in fata intregii audiente. In cei 11 ani de cand Linda si cu mine facem workshop-uri si channeling-uri, pana acum nu am intalnit decat o situatie neplacuta. Implica o persoana care bause prea mult si nu vroia sa ma auda pe mine si pe Linda vorbind inainte de shoud-ul lui Tobias. El il vroia pe Tobias si si-a facut dorinta auzita din spatele camerei. Dar a fost un incident destul de minor. Am stiut imediat ca situatia din timpul transmisiei din ianuarie este ceva nou si diferit.Chris avea o misiune si Adamus permitea acest lucru.Schimbul intens a apasat butoanele aproape tuturor persoanelor. Aspectul meu de Lancelot a iesit la suprafata si a vrut sa protejeze audienta de acest tip. Simultan am putut simti impulsul oamenilor din camera care doreau sa ne protejeze pe mine si pe Linda. Multi din camera, inclusiv eu, ne-am simtit foarte inconfortabil pentru ca, ei bine, nu ne plac confruntarile. Dar pe Adamus nu il supara deloc si deci discutia cu Chris a mai continuat. O mie de ganduri mi-au trecut prin cap. Daca acest tip dintr-o data devine violent? Este greu sa ignori acel potential in zilele astea cand oamenii devin nebun de violenti in scoli, in mall-uri, in aeroporturi si oriunde altundeva. Cuvintele si declaratiile lui Chris au fost in marea lor majoritate incoerente, si nu avea cu adevarat o intrebare. El spunea despre Adamus ca este rau, un extraterestru din spatiu si un manipulator. Cu alte cuvinte, acestea nu erau cuvintele unui individ prea bine echilibrat. In timpul schimbului de cuvinte, eu mi-am pierdut concentrarea temporar si am devenit debusolat.(Am auzit asta de la Adamus mai tarziu in discutiile noastre obisnuite de dupa shoud) Chris a mai intrerupt intalnirea de cateva ori inainte ca Adamus sa-i ofere o privire care ar fi putut darama si peretii si a declarat ''AJUNGE''. Chris a cazut in scaunul sau, frustrat evident dar stiind ca manusa a fost aruncata.El nu a fost capabil sa ne deraieze intalnirea, audienta deja auzise destul si cu energiile din camera el nu a fost capabil
sa faca o declaratie coerenta sau sa puna o intrebare. Adamus si-a continuat mesajul fara nici un alt incident, a vorbit despre uneltele pentru 2011 si dincolod e acesta. El ne-a spus la revedere intr-o varianta ameliorata a declaratiei sale, spunand ca ''totul este bine in toata creatia, asadar haideti sa celebram''. M-am gandit mult daca sa scriu sau nu despre ''incident'' in aceasta scrisoare lunara. Pe de o parte nu am dorit sa ofer energie si concentrare lui Chris sau energiilor invazive.Pe de alta parte, este ca un mare elefant roz in mijlocul camerei; este greu de ignorat prezenta elefantului. Intr-un final am decis sa scriu despre acest lucru pentru ca Adamus a
incercat sa sublinieze ceva foarte important pentru noi toti. Vor exista o multime de energii intense in acest an. Trebuie sa fim constienti de ceea ce se intampla in vietile noastre personale si in lumea din jurul nostru si sa nu fim prinsi in drama. Intalnirea de pe 8 ianuarie a fost un exemplu direct, uimitor al energiilor intense care vor aparea in urmatorii ani. La inceputtul intalnirii Adamus ne-a vorbit despre energiile din camera, dar nu cred ca cineva era pregatit ca ele sa fie atat de ...reale si prezente! Chris a fost vehicolul pentru ca aceste energii sa poata sa incerce sa intrerupa spatiul nostru sigur. Eu am fost in special mandru ca Linda si-a pastrat
echilibrul pe parcursul acestui episod.Ea i-a oferit microfonul lui Chris si a stat aproape de el in timpul galagiei pe care a facut-o. Ea nu a indepartat microfonul si nu a intrat in conflict. Ea a fost un mare exemplu de ''ahmyo''. Si audienta a fost uimitoare deasemenea. Aproape majoritatea dintre ei s-au simtit inconfortabil pentru ca acesta este spatiul lor sigur si altcineva incearca sa il invadeze. Ar fi ca si cum cineva ar injura cu voce tara in timpul slujbei la biserica. Este o lipsa de respect, un gest egoist si in mod sigur o forma de hranire cu energie. In timp ce eu eram teribil de inconfortabil in timpul incidentului, Adamus in mod intentionat agrava situatia, spunand lucruri pentru a-l provoca pe Chris. L-am intrebat mai tarziu pe Adamus de ce nu l-a ignorat
pur si simplu pe Chris si de ce a continuat sa-i intretina starea cu atentie si comentarii. Adamus a explicat ca aceste energii intrusive vor demasca pe cei care spun ca ''sunt unul dintre noi'' sau ca sunt aici pentru a ''ajuta'', dar acest lucru le vor expune rapid adevaratul plan si dezechilibre. Semnele in ceea ce-l priveste pe Chris au devenit foarte evidente. El nu a putut pune o intrebare sau chiar sa termine o intreaga propozitie. El era incoerent si se balbaia. El a facut declaratii dure si a continuat sa-l intrerupa pe Adamus. El a devenit foarte frustrat cand audienta radea impreuna cu Adamus si cand el stia ca nu poate evoca drama. A fost o zi de pomina. Exista multe postari de culise despre shoud pe site-ul cercului crimson. Asa cum ne-am putea astepta de la shaumbra, nu exista indemnuri catre violenta, si nici pentru a-l vindeca sau salva pe Chris. Intreaga zi a fost un exemplu pentru ceea ce urmeaza sa se intample in acest an. Adamus a dus exemplul dincolo de vorbe si de teorie si Chris si-a permis sa fie mesagerul sau energiile intrusive despre care a vorbit Adamus la inceputul zilei. Ati putea spune ca el a creat exemplul perfect. Daca nu ati observat deja, acesta va fi un an intens. Doar in prima jumatate din prima luna am fost martorii unor impuscaturi fara sens, a unor inundatii biblice, a avalanse demne de record si a unor schimbari magnetice neasteptate. Ce ar trebui sa faceti cand simtiti aceste
energii intense in jurul vostru sau cand le experimentati personal asa cum am facut noi de curand in canionul Coal Creek? Respirati profund si fiti ahmyo. Aveti incredere in voi si cunoasteti ca, in cuvintele lui Adamus ''totul este bine in toata creatia''. sursa: www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu