duminică, mai 16, 2010

STAND IN OCHIUL FURTUNII


mesaj de la Karen Bishop 1 mai 2010
Noi ne mutam acum pe teritorii noi, si asa cum continuam sa evoluam, in timp ce suntem prezenti in fazele finale ale ''sfarsitul
sfarsitului'', ne gasim in spatii noi si interesante pe care trebuie sa le experimentam.Vechea lume asa cum o cunoastem se destrama
din ce in ce mai rapid acum. Putem descoperi ca este mult mai dificil acum mai mult ca niciodata sa interactionam si sa ne implicam
mult in orice.Nimic nu pare a mai fi destul de ''bun'' sau ''corect'', s-ar putea sa ne intrebam unde suntem meniti sa fim si, in plus, ne
-am putea simti pierduti intr-un spatiu fara spatiu, la fel cum resturile vechii realitati sunt ca un fel de locuinte de forta pentru
supravietuire pe care trebuie sa le mai suportam inca o perioada.Este ca si cum am fi fost pulverizati in aer, plutind prin spatiu fara
nici o ancora si mentinandu-ne centrul personal doar in noi insine, noi asteptam asa cum vechea lume continua sa se demonteze si
sa elimine energiile si creatiile care nu se mai potrivesc in realitatea noii lumi.Aliniamentele noului, pregatirile pamantului pentru nou si
zguduielile care vor continua in urmatoarele luni, au creat o instabilitate in jurul nostru care ne forteaza sa ne agatam de ceva...ceva
pe care speram sa si ne rugam sa ne placa sau sa-l simtim a fi bun si iubitor.Ca si actorii intr-o piesa de teatru cand scenariul nu se
mai aplica, noi am putea continua cu vechile replici si masti, sau ne-am putea intreba cum de suntem sustinuti pentru a interactiona
cu altii care s-au baricadat intr-o cutie de frica, asteptand in subconstient nu stiu ce. Si chiar si in cel mai bun caz, privindu-i pe altii
cum se comporta ca si cum totul este aparent bine, cand majoritatea dintre noi stim ce se intampla la nivelele nevazute, unii dintre noi
ne-am putea intreba in ce film stiintifico-fantastic ne-am distribuit. Desigur, desigur si ca intotdeauna, noi progresam cu un proces
ascensional spiritual care se desfasoara si se reveleaza pe cai pe care nu le-am fi putut vreodata imagina pana cand nu le-am vazut
aproape de noi. Si ca intotdeauna, este tocmai alegerea liberului arbitru cea care creaza ce fel de experienta va avea pamantul asa
cum el continua sa se metamorfozeze intr-o casa noua si vibranta pentru o noua realitate.Desi majoritatea lucrurilor se apropie de
sfarsit, procesul nostru evolutionar se afla in tandem cu tot, creand noi indivizi care vor invata si vor evolua in fiinte care vor vibra mai
inalt si care in mod natural se vor gasi exact acolo unde trebuie sa fie si sa fie exact cine si ce trebuie sa fie deasemenea.Asa cum s
-a mai intamplat pana acum cu aceste experiente unice, planul s-a schimbat din nou sau cel putin s-a remodelat in ceva care sa se
potriveasca cu defasurarea curenta a alegerilor liberului arbitru si a felului in care locuitorii pamantului au ales sa experimenteze
aceasat schimbare masiva.Frica si protectia de sine au creat o experienta masiva a separarii. Noi nu ne ''vedem'' pur si simplu unul
pe altul si astfel, incepand noi creatii cu altii la un nivel vibrational mult mai inalt care va sta intact pe timpul sfarsitului, a fost drastic
intarziat acum. In acest fel, suntem acum incurajati sa ''stam la locul nostru'' ca sa zic asa si sa ne deschidem catre noi spatii care
sunt mult mai subtile, gentile, usoare, luminoase si care nu contin nici un fel de spatiu dramatic.Aceasta ajustare la un nivel mai inalt
se va manifesta printr-o varietate de cai.S-ar putea sa ne gasim lucrand pentru altii cu un salariu asigurat in loc sa lucram pentru noi.
S-ar putea sa ne gasim in roluri care sunt pur si simplu centrate si simple, fara nici un plan pentru asa ceva.S-ar putea sa descoperim
ca nu trebuie neaparat sa ''facem'' ceva, ci pur si simplu sa ne bucuram de cine suntem, asa cum suntem acum foarte subtil si pur
asa cum suntem meniti sa fim acum, sa fim cine am fost intotdeauna la cele mai inalte si mai adevarate nivele. Lucrurile vor fi mult
mai ''silentioase'' asa cum stam in ochiul furtunei. Nu vom crea nimic nou. Suntem indepartati din calea raului.Am putea simti ca ne
intoarcem in vechi sau inapoi in fluviu, dar ceea ce se intampla este ca ne intoarcem inapoi la esenta.Atat de multe (inclusiv
electronicele de exemplu) au disparut pana la punctul in care si-au pierdut intentia originala si curata(inclusiv miscarea ''noii ere''), si
acum totul se apropie de sfarsit. In plus, ne intoarcem in ceea ce pare a fi marele fluviu, pentru ca ne ancoram in noul pamant care
este chiar aici.Noile noastre spatii si roluri sunt pur si simplu despre a fi. A fi aspectele noastre cele mai adevarate si mai simple. Si
aceste aspecte vin atat de natural catre noi, aceste noi spatii vor fi fara efort. Suntem incurajati acum sa fim faruri de lumina ce se
sustin singure doar fiind ceea ce suntem.Putem descoperi ca nu avem nici o dorinta de a asista cu nimic, de a ajuta pe nimeni, nici
alteceva in acest sens.Ii putem vedea pe altii cerandu-ne ajutorul pe care in trecut l-am putut oferi si sa simtim ca am ''terminat cu
astfel de lucruri'' pur si simplu.Am putea simti un imens sfarsit a ceea ce odata am cunoscut. O moarte finala. Ceea ce se intampla
aici este ca noi suntem mutati in spatiile de mare protectie din fata caderii. Noi nu suntem meniti sa cadem cu tot ceea ce cade acum
si nici sa asistam la acest proces. Suntem acum ghidati in spatiile care sunt foarte libere si clare fata de vechea realitate care se
destrama ca un joc de domino. Daca ne-am simtit invizibili pana acum, acum ne vom simti si mai invizibili. Asta pentru ca nu ne
putem permite sa fim atrasi de catre prigoniti, permitand celor care se ineaca si care in panica lor ne-ar putea trage si pe noi sa
contribuie la decesul nostru. In trecut, procesul nostru spiritual evolutionar ne-a facut gradual sa ne simtim invizibili,asa cum traiam si
vibram la un nivel mult mai inalt al existentei. Cei care aveau mai multa densitate si absorbire de sine pe care le creaza starea de ego,
erau incapabili sa ne observe. Acum suntem mai invizibili decat niciodata, asa cum suntem luati in mod natural in spatiile aflate
insiguranta in timpul acestor masive timpuri de sfarsit si marete colapsuri.Planul anterior a fost ca noi sa ne indepartam de vechea
realitate, ceea ce multi dintre noi am facut.Apoi am planificat sa incepem o noua realitate intr-o lume foarte noua, asa cum am venit
impreuna ca frati si surori. Aceasta noua realitate pe care am fi creat-o ca un intreg ne-ar fi sustinut pana cand vechea realitate
eventual ar fi disparut cu totul intr-un mod foarte gradual si iubitor. In tot acest timp, i-am fi asistat pe cei care ar fi fost dornici si pe
cei care ar fi intrebat, i-am fi ajutat pe scara ascensiunii. Ei bine, ghiciti ce? Fiintele umane au liber arbitru si asta a creat inca o
schimbare de plan. Se va sfarsi vreodata? Nu sunt prea multe suflete pregatite si astfel vechiul plan nu se poate desfasura. Vechea
realitate se termina cu adevarat si pamantul progreseaza asa cum a planuit, dar ''cum'' si drumul care sa ne duca acolo se schimba
cu fiecare respiratie pe care o facem. Noi suntem intr-adevar intr-un spatiu nou si inalt vibrational in cosmos, si doar acest lucru
creaza noi stari uimitoare de a fi in sine.Si deci indiferent ce pare a se intampla in jurul nostru, ceea ce se intampla in interiorul nostru
este ceva foarte nou intr-adevar...si este vorba despre energia inimii.Energia inimii este cea care ne va duce exact acolo unde trebuie
sa fim si va servi ca sursa pentru a crea orice am avea nevoie in timpurile care vor veni.Pe 21 aprilie m-am trezit si l-am gasit pe tatal
meu in dormitor.Putin cam ravasit, nu era sigur unde se afla. Tot ce putea spune era ''nu eram sigur la ce sa ma astept.Cu adevarat
nu stiam cum va fi''. Cateva ore mai tarziu, fiica mea m-a chemat si mi-a spus ca a murit si era la acelasi moment cand el a sosit in
spatiul meu. Am petrecut urmatoarele zile vorbind, cum el pleca perioade scurte si apoi revenea. In foarte scurt timp a inteles cum sa
poata naviga si a realizat unde se afla acum si curand a plecat. Desi doar in aceasta faza in particular(imediat dupa tranzitie), a non-
fizicului pentru o scurta perioada de timp, a fost totusi dragut sa vorbesc cu el inca odata. Intrebandu-ma de ce a trebuit sa intre in
spatiul meu imediat ce si-a parasit corpul, in loc sa plece altundeva, si intrebandu-l despre celelalte locuri in care a calatorit in aceste
cateva zile, a devenit clar ca energia inimii este cea care dicteaza si se conecteaza cu ce vrea ea.Tatal meu a stiut intotdeauna cat
de mult l-am iubit.Am fost binecuvantata sa nu am nici un regret atunci cand timpul sau s-a terminat. Stiu ca el a simtit iubirea mea
pentru el in toate zilele sale si a apreciat-o intotdeauna. Si deci, aceasta mare iubire pe care am impartasit-o noi a dictat locul unde sa
mearga el si unde sa-si lase forma. Deasemenea a dictat unde sa calatoreasca in continuare, cum uneori mi-ar fi spus ce a facut in
ziua respectiva.Intr-o noapte am vorbit destul de mult si in final am spus : ''tata sunt franta. Trebuie sa sting lumina si sa ma
culc''.Simtind ca poate il resping, l-am intrebat ce face in timp ce ceilalti dorm. ''Ok Karen'' a spus el, ''sunt atat de multe locuri unde
merg eu. Merg la concerte si cam oriunde doresc eu''. I-a placut muzica si ii puteam simti bucuria si fericirea pe care o simtea in
timpul unui concert unde va pe planeta. Inima sa si fericirea il trimiteau imediat acolo unde isi dorea sa fie si catre ceea ce dorea sa
experimenteze.Pentru cateva zile care au urmat dupa inmormantarea sa, el a disparut din spatiul meu. Stiam ca dupa inmormantare,
majoritatea sufletelor pleaca catre urmatoarea faza a ''integrarii''. L-am rugat in timpul ultimelor conversatii, dupa ce a trecut dincolo,
sa ma anunte cand ''va pleca'' pentru un timp. In seara inmormantarii lui, in timp ce stateam cu fica mea in sufragerie tarziu in acea
seara, a aparut intr-adevar si mi-a spus ca acum el pleca in urmatoarea faza a calatoriei sale. In ziua urmatoare, i-am putut vedea
sufletul de multe ori, dar era tatal meu la o varsta mult mai tanara, in timpul celei mai fericite zile, cand traia in India.Va spun aceasta
poveste pentru ca mai multi dintre voi mi-ati scris si mi-ati cerut sa impartasesc cu voi, caci si voi aveti persoane dragi care recent au
trecut dincolo si deasemenea pentru ca propriul proces spiritual evolutionar de moarte in timp ce traiti este foarte similar. Noi navigam
prin inima in urmatoarea dimensiune.Cand suntem in spatiul inimii, totul este dramatic diferit.Si noi putem sta acum in aceste stari in
marea majoritate a timpului. In spatiul inimii noi putem vedea mult mai mult. Totul are sens si totul este clar. Si in plus ne vedem unul
pe altul, vedem ca absolut totul este conectat si sustine un intreg(sau un fel de a exista) si vedem clar ca lumea separarii este creata
din densitatea care a existat in vechea realitate si in dimensiunile si emotiile care vibreaza inferior. Odata ce am ajuns total in aceste
taramuri mai inalte, poate fi extrem de provocator sa faci parte din ceva ce a ramas in urma si sa traiesti intr-o lume a separarii.Poate
vom dori sa tipam ''Priveste-ma! Sunt aici!", exacta sa cum poate s-a simtit tatal meu dupa ce si-a parasit vechea forma si inca plutea
intr-o forma a sa din trecut. Daca ati evoluat intr-o stare unde nu cunoasteti decat energia grupului si pentru asta ne respectam
fiecare pentru cine si ce suntem, se poate simti ca un iad a trai intr-o lume unde asa ceva nu este normal. Pana cand acest timp
soseste si cat timp inca mai traim in realitatea fizica care ne inconjoara, suntem incurajati sa stam in ochiul furtunii, sa fim cine stim ca
suntem la cele mai simple si adevarate forme ale noastre si sa stim ca toate nevoile noastre vor fi in mod miraculos manifestate. Un
curent invizibil al energiei lui dumnezeu navigheaza pentru noi in acest timp. Programeaza lucruri pentru noi, se asigura ca suntem
ingrijiti si tot ce trebuie sa facem este sa urmam firmiturile si sa profitam de oportunitatile spre care navigheaza inima noastra. Asa
cum energia inimii incepe sa copleseasca restul, vom invata in acelasi timp noi cai de existenta care vor servi pentru a ne sustine in
acest timp al caderii. Asa cum am condus de-a lungul Statelor Unite saptamana trecuta, am fost binecuvantat sa fiu in energia inimii
si sa experimentez locul unde ma conduce. Am intalnit cei mai uimitori oameni in cele mai mici orase si am avut cele mai
respectuoase experiente de foarte mult timp. A fost atat de frumos, incat si pisicii mele i-a placut calatoria si ea de obicei este foarte
distrasa in timpul calatoriei. Energia inimii copleseste tot restul. Nu ii pasa de credintele spirituale, de culoare, de stilul de viata, de
profesie sau de varsta. Este lipiciul si conectia si este ceea ce ne permite sa ne vedem unul pe altul. Si cand suntem in spatiul
energiei inimii, nu trebuie decat sa stam in propriul spatiu...centrati si in ochiul furtunii. sursa: www.emergingearthangels.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu