sâmbătă, mai 22, 2010

CUM ISI INCEPE ZIUA UN VINDECATOR?


Transmis de Shannon Peck Care este cel mai puternic mod in care va puteti incepe ziua? Ca vindecator spiritual, iata cum fac eu. Satand in pat, asa cum incep sa realizez ca sant treaza, sant bombardatat de obicei cu ganduri si emotii care sosesc din ziua sau noaptea precedenta, ca si ingrijorari sau vise care persista. Este uimitor cat de ocupata poate deveni mintea in doar cateva secunde. Scopul meu numarul unu este sa ma concentrez asupra lui Dumnezeu, chiar daca in mintea mea este un trafic mental. Acest lucru este putin inselator. Mintea doreste sa isi urmeze cursul gandurilor sale care deja au inceput. Aceasta poate fi ca un diamant, dar si negativa. Eu o intrerup , pentru a stabili o directie divina. Luand decizia de a imi incarca constiinta, imi intorc concentrarea spre Dumnezeu (Spiritul, Divinul, orice nume favorit va place pentru Sursa si Puterea magnifica pe care o cunoasteti). Poate ca nu este un gand specific, decat dorinta mea de a ma acora si a ma conecta cu ceea ce iubesc si ador in mod absolut, cu ceea ce contemplu si cu care doresc sa fiu. Bland, imi indrept concentrarea , permit inimii mele si mintii sa se deschida catre Minunatia Divina. Facand asta, eu devin constienta de sentimentele valoroase ale starii de bine. Raman acordata si ascult un mesaj sau altceva. Cateodata gandesc :" Eu te iubesc atat de mult". Sau " Iti multumesc atat de mult ca esti cu mine si pentru cunoasterea ca TU existi ". Simt ce inseamna sa nu mai fii singura si ce mult inseamna acest lucru pentru mine. Imi amintesc de minunata Prezenta iubitoare care este cu mine si ma umple pe mine si pe altii cu binecuvantari. Mentinand contactul cu aceasta Prezenta , pot interactiona intreband Iubirea Divina :" Ce ai dori sa stiu in acest moment?" Stau in pat linistita, mentinand spatiul deschis pentru un raspuns. Raspunsul poate veni intr-o mie de feluri diferite, pe cai subtile. De obicei acesta soseste conform cunoasterii mele constiente proprii. Ar putea si specifica sau generala. Ar putea fi un sentiment al starii de bine sau o ghidare pentru acea zi. Imi poate fi data o intuitie sau o inspiratie sau o speranta. Nu conteaza ce se intampla atata timp cat simt conectia. Pe durata conectiei, pot permite catorva din grijile proeminente sa intre. Asa cum acest sentimente negative intra, eu le permit sa fie in Prezenta si sa primesc Lumina pentru ajutor. Permitand problemelor sa fie saturate de catre Prezenta Sacra, aduce inaltare si vindecare. Incep sa simt forta care vine din disparitia grijilor si abandonarea lor Prezentei Divine. Este timpul sa ma ridic si sa imi incep ziua. Eu am facut conectia si si l-am constientizat pe Dumnezeu. Acum, scopul meu este sa stau conectata. In ultimele momente, imi reamintesc ca Dumnezeu este cu mine toata ziua. Pot vizualiza de-a lungul zilei , imi mpot reaminti conectia si ma acordez pentru ghidare. Imi amintesc deasemenea de cei dragi si plasez aceasta Lumina in jurul lor, stiind ca aceasta ii tine in siguranta, iubiti, fericiti, intelepti, capabili , progresand si puternici in ei insisi si in lumea exterioara. ( si un milion de alte lucruri).Cand fac dus si ma imbrac , pastrez conectia cu divinul si incerc sa stau in acord cu acesta. Acest lucru aseaza tiparele pentru a continua sa imi amintesc conectia de-a lungul zilei. Inca de la acest puternic inceput, incerc sa imi traiesc ziua cat pot de bine, cu binecuvantari pentru mine si pentru altii, simtind ca traiesc cea mai insemnata viata , fiind conectata. Sursa :www.ShannonPeck.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu