duminică, aprilie 11, 2010

ISUS /JESHUA - MASURA MAIESTRIEI







Transmis de Judith Coates - 8 aprilie 2010

Preaiubitilor, fiecare viata pe care o aveti lasa o urma pe sacra noastra Mama Pamant - cateodata o urma fizica, dar eu

ma refer mai mult la o urma spirituala. Voi ati realizat un impact si v-ati lasat energia. Este ca si cum v-ati intoarce si ati vizita un

pamant strain sau un nou loc si aflati ca este cumva familiar , aceasta deoarece v-ati lasat energia acolo, in acel loc. Oriunde

mergeti lasati o amprenta. Voi aveti in lumea voastra o focalizare asupra ceea ce este numit urma de carbon a pasului si cat de

mare este aceasta , inseamna focalizarea globala a energiei. Oriunde ati mers in aceasta viata si in alte vieti, ati avut un impact

de un fel sau altul. A fost prezis ca va fi o mare schimbare pe Mama Pamant in anul 2012, asa cum a fost numita. Ati gasit tot felul

de informatii canalizate despre acest lucru si este minunat, deoarece o aduceti la suporafata pentru voi insiva si a vedea care este

adevarul vostru despre 2012. Voi nu trebuie sa acceptati adevarul altcuiva ; acela este adevarul lor. Voi alegeti pentru voi insiva

ceea ce simtiti ca este adevarat pentru voi si ce doriti sa experimentati. Deoarece, vedeti voi, anul 2012 nu a fost scris inca - chiar

daca ii aveti pe cei intelepti care canalizeaza toate informatiile despre ceea ce se va intampla. Dar eu va spun ca 2012, 2011,

2010 nu au fost scrisi inca. Chiar si ceea ce vedeti ca fiind maine, nu a fost scris inca. Voi santeti marcatorii a ceea ce

experimentati. Voi santeti marcatorii care reprezentati juriul si judecatorii a tot ceea ce aduceti la suprafata si este scris in

Scripturile voastre sacre , ca oricand creati , numiti aceasta creatie buna, deoarece, cu adevarat, totul este bun , chiar daca are

aparenta de a fi un dezastru. Acesta va conduce si a condus Copilul Sacru catre un loc unde voi puteti face o noua alegere. Voi

ati ales cateva mari provocari si cateva mici , pentru a invia fiinta voastra divina. A fost la fel si pentru mine : as fi calatorit eu in

taramuri indepartate cu mari maestri ai timpului, as fi predat cateva sau o multitudine, as fi experimentat crucificarea si inaltarea

in inviere pentru a continua acea viata? Acestea au fost cateva din alegerile pe care le-am facut in acea viata. Uitati-va putin

inapoi...in acest moment, permiteti sa respirati adanc si permiteti sa mergeti inapoi la fiinta care ati fost in timpul Atlantidei , unde

ati fost creatorul care a adus noi inventii creative, cand lucrati cu cristalele si cand ati aflat ce puteau face cristalele, deoarece voi

cunosteati Unicitatea cu energia unui cristal. Permiteti-va sa simtiti cum ati simtit si ati vazut scopul pe care l-ati avut in acea viata

si cum ati dorit sa folositi energia cristalelor. Cativa dintre voi ati vazut energia cristalului care va transmitea putere personala.

Altii au vazut energia vindecarii cristalului si cum putea fi ea folosita pentru vindecare. Aceasta este realitatea pe care ati trait-o.

Voi ati fost acolo. Deasemenea, voi ati mers pe calea pacii cu natura in Lemuria. Simtiti acea pace si cunoasteti ca pacea naturii

poate fi gasita, totusi. Referitor la copacii vostri care cresc de secole, permiteti-va sa stati cu ei in minte si cateodata cu corpul fizic

si sa-i intrebati ce au vazut si ce va pot sfatui pentru viitor. Totul va este deschis. Totul. Nimic nu este tinut departe de voi. Nu

exista nimic care poate fi negat. Nu poate fi negat Copilul Creativ Sacru care santeti voi. De aceea eu va incurajez sa continuati,

sa va traiti visul, sa va intrebati care este visul vostru. Ce doriti sa vadeti intamplandu-se in propria voastra viata? Ce doriti sa

vedeti intamplandu-se cu grupul de prieteni? Ce vreti sa vedeti pe fata sacrei noastre Mame ,Pamantul ? Voi santeti un mare

maestru. Voi ati ales sa fiti in aceasta realitate , la acest timp, asa cum ati ales si in multe alte timpuri, care este un timp al trezirii.

Voi ati spus :" EU doresc sa fiu aici pentru accelerarea energiei. Eu vreau sa fiu acolo , sa imi adaug energia ." Voi santeti niste

maestri curajosi. Voi ati venit dintr-un loc al inimii. iata de unde vine radacina cuvantului curajos - coeur - inima. Voi ati venit din

inima pentru a servi Lumina, a servi constientizarea inca o data. Masura unui maestru si masura maiestrei insisi este foarte

simpla. Masura maiestriei consta in timpul pe care il petreceti pentru a fi in locul dezordinii, pentru a intelege locul confuziei si apoi

sa reveniti la pace. Cateodata va poate lua o decada sau mai mult. Aceasta poate fi numita un anume stagiu al vietii. Voi trebuie

sa treceti printr-un anumit staiu al vietii. Alta data va poate lua cateva saptamani. Alte dati poate dura doar cat o respiratie

profunda si apoi sa ajungeti la acel loc al pacii si sa spuneti :" Indiferent ce se intampla este bine , deoarece aceasta serveste

indreptarii. Indiferent ce se intampla , eu imi adaug energia la cunoasterea binecuvantarii acesteia si asadar, totul este bine". Deci,

daca doriti sa cunoasteti masura a cat de aliniati santeti la aceasta calatorie, daca doriti un raport al progresului, voi puteti face

asta pentru voi insiva cu usurinta. Cand intrati in acel loc in care nu stiti ce sa faceti sau simtiti ca nimic nu lucreaza, permiteti sa

respirati profund si indreptati-va spre locul pacii. Daca nu se intampla imediat este in regula. Respirati din nou adanc si cereti

pace. Daca va ia o ora, o zi, doua saptamani, chiar si un an sa fiti in pace cu ceva si asta este in regula. Aceasta este masura

maiestriei. Daca priviti inapoi la aultima decada, cand erati intr-o anumita situatie si aveati probabil o problema care era foarte

aproape de inima voastra si va durea, acum o priviti si o vedeti in mod diferit. Voi puteti vedea binecuvantarea care exista in ea si

bunatatea, chiar daca la acel timp, acum o decada, ea parea sa fie foarte dureroasa. masura maiestriei poate avea loc cu o

respiratie profunda intr-o secunda sau poate dura mai mult si asta este in regula. Nu exista judecata aici, deoarece , cu adevarat,

nu exista timp. In aceasta realitate pare sa existe timpul , dar cu adevarat, nu conteaza daca va ia vieti intregi inainte de a fi trait o

anume situatie din nou si din nou si in final, sa ajungeti intr-un loc in care ati spus :" Chiar nu conteaza. Nu ma mai afecteaza

deloc ceea ce au ales "ei" sa faca".Dar cateodata, intr-o viata, pare sa fie foarte important ceea ce "ei" au ales sa faca si voi va

simtiti foarte raniti, prin ceea ce au ales "ei". Dar apoi, puteti spune :" Dar acest lucru nu ma mai atinge. Este alegerea lor. Este

ceea ce ei cred ca este important sa faca" si voi puteti elibera asta. Masura unui maestru poate fi masurata prin cat de mult sau

cat de putin timp va ia sa ajungeti in acel loc al pacii. Acest lucru poate fi facut, asa cum am spus, cu o respiratie profunda. Poate

fi facut in prezenta unei lumanari. Daca doriti ceva tangibil , aprindeti o lumanare si priviti flacara, energia lumanarii si cunoasteti

ca santeti acea lumina , pentru ca intr-adevar, voi santeti cel care ati creat lumina lumanarii. Cu adevarat, acea lumanare nu

exista, cu exceptia faptului ca voi ati adus-o in constiinta voastra. Acum, lumea nu va spune acest lucru. Lumea spune ca daca

atingeti flacara, o veti simti. Dar aceasta este invatatura lumii si voi puteti merge dincolo de asta. Voi ati vazut pe altii stingand

festila lumanarii cu degetele si v-ati intrebat:" Cum pot sa faca asta? Acela este foc. Cum pot stinge festila cu degetele? " Voi ati

gandit :" Daca eu as fi facut asts, m-as fi ars". Dar daca va aflati intr-o anumita stare a mintii si stingeti flacara, o puteti distruge

fara a va rani degetele. Aceasta este starea mintii, constiinta care face diferenta. Asadar, v-as sugera ca, asa cum va dezvoltati

increderea in cunoasterea schimbarii in constiinta , primele dati cand stingeti festila lumanarii, mai intai va umeziti

degetele.(zambete). Aceasta este starea mintii, aceasta este constiinta care determina felul in care va vedeti viata si cum sa fie

aceasta. Cativa dintre voi au intrebat :" De ce ma aflu aici? Imi place viata mea, imi place sa calatoresc, ma bucur de prietenii mei,

de cartile pe care le citesc, dar de ce sant aici? Desigur, trebuie sa fie un motiv dincolo de toate acestea". Acesta este sa fiti

Lumina care inalta lumea. Aceasta inseamna sa fiti maestrul in realizare si a cunoaste ca fiecare problema care vine spre voi, voi

ati invitat-o. Acum, cateodata egoul separarii nu doreste sa auda asta. " Eu am invitat aceasta mizerie? Eu am invitat aceasta

relatie? Eu am invitat toate aceste abuzuri? Eu am invitat bolile? Eu am invitat criza economica?" Da, voi le-ati invitat, pentru a va

cunoaste puterea divina, pentru a cunoste puterea divina a alegerii de a trai intr-un spatiu diferit. Aceasta este ceea ce eu am

numit masura maiestriei , a fi capabil sa alegeti sa traiti intr-un spatiu al iubirii divine, un spatiu care stie ca nu conteaza ce face

lumea, nu conteaza ce pare a face corpul , nu conteaza ce face altcineva." Eu traiesc in Eu Sant Inteligenta. EU Sant Iubire. Eu

sant in regula". Incepeti cu acestea. Voi puteti intelege sinele uman." Eu sant o.k." Si voi chiar santeti. Voi santeti cu adevarat mai

mult decat o.k., dar cateodata, egoul separarii nu doreste sa mearga mai departe decat atat, deci puteti incepe cu fraza :" Eu sant

o.k... cred" Si voi santeti. Permiteti in fiecare zi sa celebrati Sinele vostru. Si apropo, as dori sa priviti inapoi la provocari , la

experientele acestei vieti si sa vedeti unde ati ajuns. Vedeti unde erati acum o decada. Si egoul separarii poate spune :" Ei

bine,acum o decada eram mai tanar. Eram mai dragut, mai aratos. Aveam mai multi bani. Aveam mai multe rasplati lumesti...".

Poate da, poate nu. Dar cum va veti estima masura maiestriei , veti realiza ca acum puteti ajunge in locul pacii mult mai repede

decat ati facut-o anterior. Puteti ajunge la locul unde santeti o.k., indiferent cu cine alegeti. Santeti o.k cu indiferent ce va aduce

corpul. Santeti o.k cu fiecare problema, deoarece voi stiti cfa santeti mai mult decat orice problema. Cateva dintre aceste

probleme par ca niste blocaje care va impiedica. Ati pierdut pe cineva drag si el nu va trimite o carte postala si simtiti profund

acest lucru. Dar voi, maestrul - si voi santeti un maestru - cunoasteti ca acea experienta nu a fost un esec. Nu a fost un semn cu

minus, ci unul cu plus si voi priviti la toata comoara care a venit din indiferent ce problema ati avut-o sau cu care va confruntati.

Voi priviti la toata expansiunea experientei pe care aceasta vi-o aduce , in loc sa priviti la tot ceea ce ati pierdut, deoarece,

intr-adevar voi nu ati pierdut nimic niciodata, oricum. Voi va uitati la toate acele lucruri pozitive care au venit di acea experienta, la

toate comorile pe care le-ati inmagazinat in cufarul comorii si numai voi cunoasteti aceste comori. Voi puteti deschide cufarul

comorii si puteti scoate la iveala fiecare bujuterie, o puteti privi si apoi sa spuneti :" Aceasta este bijuteria ncare a venit atunci

cand parintii mei m-au parasit. Aceasta este bijuteria care a sosit atunci cand iubitul m-a parasit. La acel timp, eu am gandit ca a

fost o bucata de carbune, o piatra veche. As fi dorit sa o arunc , dar ceva mi-a spus sa o asez in cufarul comorii. Si acum eu vad

ca emana sclipiri si arata diferit pentru mine". Aceasta este masura maiestriei : a fi capabil sa vezi binele foarte repede in tot ceea

ce experiementati . Asa cum mergeti prin calatoria vietii , exista multe oportunitati de a judeca: de a va judeca pe voi, acesta este

primul lucru. Vi s-a spus, chiar in mod subconstient, de catre parinti si invatatori ca nu santeti suficient de buni. Poate ca nu ati

fost aplaudat ca sef la unui grup, poate ca nu ati fost primul in echipa de fotbal. Poate ca nu ati fost cel mai bun orator. Poate ca

nu ati obtinut cele mai mari grade, note, etc. Invatatorii v-au spus fie ca santeti destul de buni, fie ca nu santeti si parintii - chiar si

cei mai bine intentionati - v-ar incuraja sa faceti lucrurile mai bine. Si voi ganditi :" Ei bine, daca ei imi spun ca as putea face mai

bine , asta inseamna ca inca nu am ajuns acolo inca, nu sant inca perfect, deci, inseamna ca sant imperfect". Tatal /Mama

voastra Dumnezeu va vede ca fiind perfecti, deoarece asa santeti. Voi santeti extensia principiului creativ. Acesta este neutru. Nu

exsita bun sau rau, mai putin sau mai mult. Acesta ESTE si nu exista judecata in privinta sa. Permiteti sa cunoasteti ca santeti

maestrul care vine inca o data in aceasta experienta pentru a-si lasa lumina sa straluceasca , pentru a fi bucuros in fata supararii,

pentru a-i alina pe altii si pentru a-i inalta, cu speranta. Cunoasteti ca intotdeauna sant aici pentru voi. Daca nu va fi altcineva care

sa va asculte, Eu va voi asculta. Intotdeauna va aud cand ma chemati. Chemati-ma. Eu sant intotdeauna aici pentru voi. Eu

iubesc pe Cine Santeti Voi , pentru ca eu stiu Cine Santeti Voi : Copilul Sacru Divin experimentand si exprimandu-se ca uman

inca o data. Si Eu va ofer cel mai mare respect, bucuria mea si iubirea mea. Si asa sa fie !

Sursa : www.oakbridge.org













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu