joi, iunie 18, 2009

SCRISOAREA LUNII IUNIE - UNDE ESTE VILA VOASTRA?




Transmisa de Geoffrey Hope Tobias ne-a daruit ultimul sau Shoud pe 6 iunie. Vestea buna pentru mine si pentru alti Shaumbra din toata lumea este ca intalnirea noastra este legata de activitatile si chanelurile cu Tobias pentru luna urmatoare. El v-a gazdui Scoala Zidului de Foc pe 12-14 iunie. Si deasemenea, v-a fi ultimul sau mesaj pe 19 iulie, in Breckenridge, la Conferinta de Vara a Noii Energii. Shoudul din iunie a fost unul din cele mai lungi , a durat cel putin 90 de minute. Pentru un anumit motiv, am crezut ca v-a vorbi mai scurt, dar cred ca a avut o multime de impartasit cu noi pe durata ultimului shoud. Tobias a vorbit despre cei 10 ani de calatorie impreuna si ne-a luat la vila lui pentru o ultima vizita de grup. In timp ce eram in camera Shaumbra din vila, Tobias ne-a dat patru puncte principale pentru a ne aminti de ajunul despartirii lui. El a spus ca cel mai important cuvant este :" Sinele". Noi trebuie sa ne amintim sa avem grija de noi, altfel nu vom fi capabili sa fim adevarate Standarde pentru altii. El ne-a spus ca cel mai important lucru pe care trebuie sa ni-l amintim este sa avem incredere in noi. Adevarata incredere in Sine permite divinului sa fuzioneze cu umanul , in timp ce ne eliberam din orice " inchisoare" in care ne-am inchis . El a spus ca lucrul pe care putem conta chiar acum este "schimbarea". Lumea se schimba si se ajusteaza catre o noua constiinta si in timp ce noi avem tendinta de a fi potrivnici schimbarii , aceasta este ceva ce face parte din lumea noastra de acum inainte. Si in final, Tobias a spus ca cel mai mare dar pe care ni-l putem oferi noua este sa respiram. Asa cum a observat Tobias :" Respiratia va furnizeaza flexibilitatea pentru noua constiinta , pentru a va expanda in noi taramuri. Respiratia deschide fiecare simt, astfel incat sa va intoarceti la a fi un uman senzitiv si nu un om marginit. Respiratia va deschide astfel incat sa simtiti din nou. Aceasta este cea mai usoara prescriptie din lume - respirati !" Tobias a vorbit deasemenea despre " galeria" din vila lui , care contine portrete vii ale calatoriei noastre impreuna, inca din Atlantis , incluzand timpurile din vechiul Egipt, pe timpul lui Yeshua si din era noastra moderna , ca Shaumbra incarnati pe pamant, pe durata tranzitiei in Noua Energie. Plus ca a fost un portret individual al fiecarui Shaumbra in galeria lui Tobias. A fost un shoud minunat , plin de multe momente impresionante, de intuitii clare si de profunda caldura si compasiune a lui Tobias. Shoudul 11 al Seriei reintoarcerii a fost o incheoere perfecta a celor 10 ani de munca pe care noi i-am facut impreuna. Da, sant mult mai multe pentru Shaumbra, asa cum Adamus Saint Germain ne introduce in noi mistere si in explorarea Noii Energii , in vietile noastre. Eu stiu ca noi toti santem pregatiti sa ne miscam intr-un terioriu al noii constiinte cu Adamus, dar stiu ca imi v-a lipsi cu adevarat iubirea lui Tobias. Tobias ne-a adus un lucru important in Shoud, pe care sper ca fiecare Shaumbra l-a luat in considerare. Aproape de sfarsitul mesajului , cand noi toti stateam inafara vilei sale , bucurandu-ne de frumusetea momentului, el a spus :" Am o singura intrebare inainte de a ne desparti. Unde mergeti? Unde este spatiul vostru? Eu am aceasta vila pe care m-am creat-o. O iubesc si este proprietatea mea. Cand aveti momente disperate , cand va este frica si santeti anxiosi , cand doriti sa plecati, unde mergeti? Eu stiu unde mergeti si nu este intotdeauna placut. Cativa dintre voi merg intr-o pestera intunecata. Cativa dintre voi merg in nimicnicie - este aceasta vila voastra? Este aceasta casa voastra Eu Sant? Unde mergeti cand aveti dificultati? Unde mergeti sa va reintineriti? De ce va daruiti voua doar un subsol, o cocioaba? De ce nu aveti nici un loc, dragi Shaumbra ? Nu santeti destul de merituosi sa aveti o vila ca aceasta, cu toata frumusetea si iubirea spiritului meu? Unde mergeti noaptea? Din nefericire, prea multi dintre voi santeti, in sens spiritual, fara casa. Nu aveti un loc unde sa mergeti. Voi aveti fiecare unealta si fiecare resursa, nu trebuie sa va cumparati teren, nu va trebuie mortar, nu consumati energie, nu furati de la nimeni ; deci, dragi Shaumbra, de acum inainte va invit sa va creati propria voastra casa perfecta. Acesta este spatiul casei pentru voi, pentru spiritul vostru, pentru sufletul vostru, pentru fiinta voastra. Creati-o in absoluta bucurie si iubire si nu va ingrijorati daca este perfecta. Incetati sa distrugeti ceea ce ati construit. Nu imi copiati casa, deoarece atunci nu v-a mai fi a voastra. Faceti-o din inima. Creati acest spatiu. Este casa voastra de acum inainte".. Pentru mine, acest lucru a fost deasupra tuturor celor spuse la acest shoud final. Noi am vizitat casa lui Tobias ani de zile. Dar unde este casa MEA de odihna? Unde este a VOASTRA? Unde merge constiinta voastra cand are nevoie de odihna si relaxare? Prea multi dintre noi nu au un loc cum este vila lui Tobias. Eu cred ca hoinarim in taramurile astrale, gasind un colt linistit sau facandu-ne o ascunzatoare temporara, cand corpul/mintea/sufletul nostru sant epuizate. Dar noi nu ne-am creat constient propriul nostru spatiu sigur si miraculos. Sau poate noi lasam "circumstantele" sa construiasca pentru noi si nici macar nu realizam ca noi putem imagina si crea orice alegem. Eu am avut intr-adevar o reactie in timpul chanelului , cand tobias a spus ca de departe, prea multi dintre noi sant " fara casa - in sens spiritual". Intrebarea pe care mi-am pus-o a fost :" De ce?" Oricare dintre noi isi poate crea propia vila sau "casa de odihna". Aceasta este expresia perfecta a Sinelor noastre creatoare. Este gratis, nu trebuie sa avem autorizatie de constructie sau sa inchiriem ceva, nu avem nevoie de ipoteca si nu trebuie sa platim taxe. Deci, de ce nu si-ar crea fiecare Shaumbra vilele personale celestiale? Chiar din timpul shoudu-lui din iunie mi-am facut timp ca in fiecare noapte, inainte de a adormi, sa creez constient propria mea Casa a prezentei Eu Sant. In primele nopti am simtit ceva foarte vag si experienta a fost cumva provocatoare. Nu am dorit sa tin cont de limitarile mele umane . Am incercat sa o desenez dintr-o perspectiva inginereasca si arhitecturala. In final, am spus :" La naiba cu asta" si doar am permis imaginatiei mele sa zburde. In ultima saptamana , am adormit in timp ce imi desenam casa de odihna. Am avut cateva din cele mai bune somnuri din ultimii ani ! Prin creerea constienta a spatiului meu , asa cum adormeam, eu stiam ca imi petreceam timpul acolo, pe parcursul noptii. M-am trezit la 2:22 si la 3:33 in aceasta saptamana. In schimb, m-am trezit la ivirea zorilor , simtindu-ma neobisnuit de revitalizat si reimprospatat. Desigur, eu stiu ca nu am lucra pe Noul Pamant in aceasta saptamana, deoarece am fost ocupat cu vila mea. Acest proiect m-a abatut de la alte munci celestiale , deasemenea. Dar eu stiu ca este important sa am grija de MINE chiar acum...sa imi reincarc Corpul / Mintea / Spiritul si sa-mi reintineresc fiecare parte din mine. V-a exista o gramada de timp pentru toate acele alte munci, dar pentru urmatoarele cateva luni , eu imi voi crea resedinta mea angelica. Casa Sufletului Meu. Casa Anima. Eu sper ca va veti face timp pentru a face asta , deasemenea. Noi reincepem cu Adamus in septembrie si sant sigur ca vom dori sa fim intr-o forma de varf ! Sursa : http://www.crimsoncircle.com/