marți, iulie 15, 2008

LORD KUTHUMI - PRETIOSII MEI - 11 Iulie 2008




Namasteeeeeee ! Ha, Ha Ha ! Buna, fiinta frumoasa, minunat frate si sora, care santeti adunati in spatiul de acum, aici,
cu mine. Cine sant eu, v-ati putea intreba? Desigur ca deja sitit, profund in inimile voastre. Eu Sant Kuthumi si voi santeti Kuthumi
si unii dintre voi va ganditi chiar acum ca Kuthumi nu este la fel ca alta data, este foarte tacut , el nu a cantat, vocea este putin
diferita. Si eu va voi spune de ce. Frumosul Yeshua m-a rugat sa inregistrez acest mesaj special pentru voi, in special pentru voi.
Si eu am ales sa nu fac acest lucru in spatiul de Acum, in care se afla el si Ambica si Keppa, in frumoasa Sedona, Arizona. Eu
fac acest lucru in spatiul vostru de Acum. Eu sant cu voi Acum. Ochii mei sant inchisi, ceea ce este impotriva principiilor mele,
pentru ca imi place sa vad totul, dar , chiar acum privesc prin timp si spatiu si va vad pe voi , va vad pe voi stand in micul vostru
patut. Stiti, cand sant cu voi, frumosii mei dragi, cu fiecare dintre voi, eu vorbesc cu voi Acum, chiar in prima noapte in care ati
ajuns aici pe Pamant. Abia v-ati nascut. Si stati in micul vostru patut. Parintii vostri si cei care va iubesc foarte mult sant in alta
camera si voi si cu mine santem singuri aici, impreuna. Oh, este atat de frumos sa va vad aici pe Pamant , este tata de frumos sa
stiu ca ati sarit prin voal si acum santeti aici. Eu va ofer acest mesaj pentru ca vreau sa stiti ca vor mai fi cativa ani inainte ca noi
sa ne vedem din nou, ochi in ochi. Oh, ce ne vom mai distra impreuna si ne vom juca impreuna, asa cum voi cresteti, dar vreau ca
voi sa stiti ca eu va iubesc, ca eu va iubesc foarte mult. Ar trebui sa va priviti corpul vostru mititel , ha, ha, ar trebui sa va priviti
degetelele mici de la picioare si de la maini, asa cum va leganati in patutul vostru si se presupune ca dormiti, dar eu stiu ca voi
santeti cu mine si stiu ca ochii vostri umani, despre care adultii considera ca nu pot vedea, dar eu stiu la ce va uitati voi ; voi nu
puteti vedea 3 D-ul , dar ma puteti vedea pe mine, Kuthumi. Deci, iata-ne la inceputul unei frumoase, frumoase calatorii. O
calatorie pe care voi o numiti viata. Si noi stam aici impreuna , in camera voastra micuta si voi santeti inca atat de plini de spirit.
Inca santeti atat de plini de Dumnezeu . Inca mai realizati ca voi santeti Dumnezeu si inca mai realizati misiunea pe care o aveti ,
stiu ca va reamintiti, nu-i asa? Da, da o stiti. Acum, as dori ca voi sa stiti , asa cum am spus mai devreme, ca vor fi cativa
aniinainte ca noi sa ne intalnim impreuna fata in fata si in acesti ani voi veti fi pe o planeta, intr-o realitate 3 D care v-a fi putin
diferita fata de ceea ce santeti obisnuiti , dar trebuie sa stiti ca voi ati venit aici cu un singur scop, ati venit aici cu un motiv, voi ,
corpul vostru, sufletul vostru, spiritul vostru, voi santeti vasul. Voi santeti vasul pentru schimbare. Voi o purtati in voi, stiu ca acum
stiti asta, dar veti uita. Voi purtati in voi un cristal special, un dar frumos. Si de-a lungul multor ani , voi va veti intalni cu multi
oameni si apoi , intr-o zi, veti da peste o persoana si veti vedea ca acea persoana poarta acelasi dar, o alta parte a cristalului, o
alta parte a spectrumului pe care in numiti Dumnezeu. Sigur ca toata lumea il poarta , dar atat de multi au uitat. Dar voi , micutilor,
voi va veti aminti inaintea altor oameni , inaintea multor umani. Si apoi, v-a veni ziua cand veti intalni un alt uman care si-a amintit
, deasemenea. Vreau sa rezistati pana in acea zi. Ma auziti? Orice s-ar intampla, oricat de dificila ar fi calea, vreau ca voi sa
rezistati. Stiu ca scutecele pot fi ca niste pioneze in partea voastra dorsala, literalmente. Si stiu ca va vor hrani cu lucruri de care
nu aveti nevoie si vorbim despre corpul vostru , despre spiritul si mintea voastra, veti fi indopati cu medicamente , care vor fi sub
forma de sticle sau pastile, dar deasemenea sub forma televiziunii si a distractiei si a ceea ce voi numiti iubire conditionata, dar va
veti clarifica. Pentru ca, asa cum deja v-am spus, voi ati venit aici pentru o misiune. Shhhhhhhhhhhhh!!! (Kuthumi , cu o voce
soptita). Sa nu spuneti nimanui, nu ar trebui sa va spun acest lucru deja, dar misiunea va fi un succes. Si stiti ceva? Ha, ha, veti
auzi acest mesaj din nou, pentru ca intr-o zi veti creste si veti asculta aceleasi cuvinte inca odata. Pentru ca frumosul Yeshua ,
care inregistreaza acest mesaj , face acest lucru, in ceea ce el numeste anul liniar 2008, deci in timp ce eu va vorbesc in ziua
nasterii voastre, eu va vorbesc deasemenea cand ati crescut si veti asculta acelesi cuvinte din nou, aceste cuvinte pe care le
ascultati chiar acum , creatorilor multidimensionali. Ha, ha. Asa cum ascultati aceste cuvinte inca odata, eu vreau ca voi sa stiti ca
misiunea a fost un succes si motivul original pentru care ati venit pe Pamant a fost rezolvat. DA, da asa este. Asta a cauzat multa
confuzie si va mai cauza, asa cum voi veti creste si veti asculta aceste cuvinte inca odata, asta va cauza foarte multa confuzie.
Ce sa faceti in continuare? Acum dragii mei frumosi, vreau sa va vorbesc despre viata. Voi santeti o fiinta suverana, o fiinta care
functioneaza cu energie. Energie cu care voi navigati prin forta vvietii, a lui Dumnezeu, a Dumnezeului care santeti . Eu inteleg
acum ca voi veti recunoaste ca aceasta misiune originala este completa, ca nu stiti ce sa faceti cu voi si deci, eu va invit sa veniti
intr-un portal foarte frumos. Este un portal numit Denhelder, care in limba pe care o vorbesc acum insemna: cel stralucitor. Si
deci, micutul meu stralucitor, dupa calatoriile tale pe Pamant , dupa calatoria ta prin copilarie si calatoriile in care nu prea stiai ce
sa facicu corpul tau si calatoriile in care iti gasesti locul de munca si sotii si sotiile si poate cativa copii si poate un mare noroc sau
poate ghinion , orice se intampla, eu va invit sa veniti catre portalul stralucitor. Si impreuna cu multi altii care poarta acel cristal
minunat , ne vom impreuna , vom lua toate aceste mici parti si le vom impreuna. Pentru ca, vedeti voi, aceasta este diferenta intre
misiunea originala si misiunea despre care vorbim acum.Cea originala este cea pe care a trebuit sa o faceti singuri sau asa a
parut ; a trebuit sa purtati acel cristal singuri sau asa a parut. Si acum, acum ne vom impreuna mainile si eu ma voi asigura ca in
zilele care vor urma, daca voi acceptati aceasta invitatie, intr-un fel sau altul, in zilele care vor urma, veti vedea ca acel cristal v-a
iesi afara din voi. Si se va amesteca din nou , astfel incat, intreg spectrul lui Dumnezeu sa poata fi vizibil inca odata si sa se vada
frumoasa tapiserie de cristal care veti fi voi. Si cand acea tapiserie v-a fi completa, noi o vom aseza inapoi in voisi nu veti mai fi
niciodata singuri, pentru ca veti fi intregi, asa cum v-ati nascut, inca odata. Oh, copil frumos, noi vom vorbi impreuna despre multe
lucruri, vom vorbi despre ce inseamna viata cu adevarat, despre cum puteti face asta, cum puteti manifesta toate lucrurile astea
pe care doriti sa le manifestati. Vom impartasi multe povesti. Acum, nu faceti greseala de a gandi ca eu va voi vorbi asa cum va
vorbesc acum. Motivul pentru care sant atat de tacut si atat de retinut este pentru ca nu vreau sa va trezesc. Dar va voi trezi si ne
vom trezi unul pe altul si vom trezi lumea cand ne adunam impreuna. In luna august a anului liniar 2008, ne vom aduna si vom
face ce trebuie sa facem. Deci, va vorbesc din locul nasterii si asadar va cer sa rezistati pana in august 2008. Si deasemenea
vorbesc acum adultului care santeti si va spun FELICITARI ! ; ati rezistat si veti continua pentru ca , vedeti voi, exista un Rai care
asteapta in inima voastra , a fost acolo inca de la inceputul timpului si va fi misiunea noastra impreuna sa incepeti sa radiati acel
Rai si eu va voi vedea inca odata ca si micutul copil care santeti, pentru ca asta va insemna venirea urmatorului an pe Pamant , a
fi copilul, a fi copilul care inca isi recunoaste sufletul, isi recunopaste Sinele pentru ceea ce este cu adevarat si asa ca si copil ,
veti invata, va veti aminti ca a fost o calatorie magnifica. Si eu am fost cu voi la fiecare pas al drumului . Acum, cred ca vine
cineva , deci, shhhhhhhhhh !. Sa nu le spuneti ca am fost aici , ei nu vor intelege. Acum, Kuthumi va iubeste, Kuthumi va iubeste
mult , voi santeti o floare frumoasa si ne vom vedea fata in fata , in cateva zile, chiar daca acele cateva zile semnifica o viata .
Chiar daca acele cateva zile semnifica cateva saptamani este timpul sa incetati sa mai fiti adultul si sa incepeti din nou, sa
incepeti tot timpul din nou. Acum mergeti la culcare , dar pe 16 august 2008, eu va voi trezi, Ha, Ha. Eu va iubesc foarte mult.
Namaste. Si asa este !
Sursa : http://www.snoedel.punt.nl/