marți, iulie 01, 2008

DRAGUL MEU COPIL -mesaj de la Creator


28 iunie 2008 prin Rhea Dragul meu copil, vreau sa-ti daruiesc tot ceea ce doreste inima ta si tot ce ai nevoie. In primul si primul rand, vreau sa-ti ofer Adevarul: esti iubit. Iubirea nu este ceva ce se observa intotdeauna. De fapt, cea mai pura iubire este invizibila pentru ochiul uman care este neantrenat sa o vada. Este vazuta de catre ochiul vostru spiritual, care este atat de sacru, incat ochiul uman nu poate percepe. Cea mai inalta, cea mai perfecta iubire este iubirea spirituala si draga Copile, asta nu ti-a lipsit niciodata. Va amintiti cele mai intunecate timpuri ale voastre? Acea iubire a fost cea care v-a tinut pe cale. Aceasta este Iubirea Creatorului care v-a facut perfecti in dorinta si Iubirea Lui pentru voi. Este Cea care scrie aceasta scrisoare pentru voi acum. Fiecare centrimetru, fiecare parte a Fiintei voastre pe care Eu am creat-o pentru A FI, a fost dorinta Mea sa am un Copil asa ca voi, care a fost creat din Iubirea Mea nemasurata. Iubirea mea pentru tine nu s-a schimbat niciodata indiferent de ceea ce ai crezut sau simtit. Si, draga Copil al Meu, de fapt Eu mi-am amplasat propria Fiinta in tine astfel incat sa Fiu intotdeauna cu tine. EU SUNT o parte din tine care este observatorul Sinelui tau. Eu sunt cel care iti vede gandurile, sentimentele, fiecare dorinta. Eu sunt cel care va ofera intelepciunea si motivatia de a merge cu mine. Eu sunt cel care te conduce in calatoria ta cand pasesti pe drumul vietii si incet si gentil iti soptesc pentru a te ghida. Cunoaste, drag Copil al Meu, ca Eu sunt mereu cu si in tine. EU SUNT busola ta si marea mea Iubire pentru tine este cea pe care tu doresti sa o experimentezi. Te rog cunoaste, pretios copil al Meu, un secret pe care vreau sa il cunosti ACUM. Toata Iubirea pe care ai experimentat-o in forma umana este doar o particica mica din acea Iubire a EU SUNT care traieste in tine tot timpul. Iubirea umana este cea pe care eu ti-o pfer pentru a te trezi la Iubirea Divina si Ceresca care este cea mai inalta forma a Iubirii pe care ai putea-o experimenta. Draga copile, este timpul ACUM pentru ca tu sa primesti experienta si intelepciunea si expresia Iubirii mele. Totul este perfect ACUM. Ai ajuns la punctul unde Iubirea pe care o cauti nu mai poate fi implitita de catre Iubirea umana. Aminteste-ti ca acea iubire umana este doar o amintire a Iubirii mele pentru tine si atunci cand iti doresti iubirea umana, ceea ce iti doresti cu adevarat poate fi implinit doar imbratisandu-mi Iubirea. Nu este nimic in tine care sa trebuiasca sa fie imbunatatit sau schimbat. Esti perfect exact asa cum eu te-am creat. Nu doresc sa faci nimic altceva decat ceea ce faci ACUM chiar in acest moment. Deci azi, lasa, permite Iubirii mele sa straluceasca prin tine si vei experimenta Iubirea Pura a Fiintei mele care este conspectul si starea de A FI a Mea. Voi faceti parte din mine si eu sunt in voi. Nu va comparati cu altii caci veti avea o imagine denaturata a cine sunteti. Fiecare care vine din mine este ca si mine, este unic si facand comparatie veti uita sa vedeti Adevarul care sta in voi. Adevarul fiecaruia este diferit asa cum fiecare este diferit. Permitand diferentele, voi imi permiteti mie sa stralucesc in totala manifestare a Iubirii care Este. Inca ceva, voi nu vedeti clar cu ochii vostri umani-voi nu sunteti niciodata singuri. Eu sunt intotdeauna cu voi si in voi sau nici n-as exista altfel. Scanteia care va incarca viata Eu Sunt. Tu, copilul meu iubit, ai deasemenea multi pastratori care ingrijesc acea scanteie astfel incat tu sa nu ramai niciodata fara Iubirea mea in corpul tau. Aceste Fiinte care ingrijesc siguranta ta si starea ta de bine, sunt ingerii tai angelici. Sunt atat de multi care sunt aici cu tine, chiar si acum, asa cum tu imi asculti cuvintele de Adevar si Iubire. Ii cunoasteti pe cei care nu mai au nevoie de corpuri? Li s-a dat sarcina de a va asista pe calea ta si iubirea pe care ai experimentat-o de la ei si pentru ei le-a permis sa continue sa traiasca in iubirea lor pentru tine. Dar cunoaste preaiubitul meu, cand le simti prezenta, este un inger al meu pe care eu l-am asezat langa tine pentru a te incalzi si pentru a-ti lumina calea. Ei sunt atat de bine impamantati si plini de Esenta Divina incat intotdeauna vor fi mai puternici si mai stralucitori si va vor incarca mereu cu Iubire. Iubirea pe care tu o exprimi si o doresti in cele mai intunecate timpuri este doar o reflexie a tuturor formelor de Iubire cu care Eu te inconjor. Te voi ruga sa faci ceva pentru mine azi. De fiecare data, in fiecare secunda in care vei simti o nevoie de iubire, recunoastere, acceptare, sa imbratisezi TOATA ACEASTA IUBIRE pe care Eu ti-o ofer din mine si de la toti ingerii tai si de la gardieni. Traieste Iubirea Mea astazi si vei cunoaste ca nimic nu iti lipseste. Iubire intotdeauna, Creatorul. sursa: http://www.lightworkers.org/