miercuri, iunie 04, 2008

MESAJ DE LA LOGOSUL GALACTIC MELCHIOR




Deaorece vibratii inalte descind pe Pamant este responsabilitatea voastra sa ramaneti receptivi la aceste divine unelte
si chei ale inaltarii. Daca cereti ca vibratiile inalte pozitive sa fie ancorate in fiinta , sufletul si realitatea voastra , in fiecare zi veti
progresa spiritual fara mare efort, doar sa ramaneti deschisi. Energia Creatorului este pura ; prin lumea pe care Creatorul o
manifesta in acest univers puternic este simplu si usor de trecut , in termenii dezvoltarii spirituale. Pamantul este o manifestare a
mintii Creatorului si noi, ca extensii ale sufletului Creatorului , ar trebui sa fim capabili sa experimentam lectiile noastre spirituale si
fizice cu o totala usurinta. De altfel, fiecare actiune venind din mintea Creatorului si din inima Sa sant simple , Creatorul nu
complica nimic si leaga magic fiecare situatie , persoana si experienta impreuna, astfel incat unitatea si sincronizarea pot inflori,
din nou, cu usurinta. Mintea umana creaza complicatii pe Pamant, voi nu va dati seama de puterile voastre, de energia divina si
de abilitatile spirituale care exista in invelisul vostru fizic si deci, totul in vietile voastre se simte si apare ca fiind complicat.
Actiunile voastre ii afecteaza pe altii si asa, voi experimentati unitatea si legatura intre Creator, voi si umanitate intr-o noua lumina
, care poate promova teama si indoiala in puterile unora, deoarece noi nu dorim sa ranim pe nimeni. Cand noi emenam iubirea
Creatorului , complicatiile dispar si formele se simplifica in vietile voastre. Aceasta este la fel pentru caile si realitatile spirituale.
Mintea umana si sufletul divin tanjesc dupa iubire, expandarea intelepciunii si intelegere. Mintea crede ca pentru a castiga aceste
calitati minunate, care aduc libertate, trebuie sa prograsam ptin multe situatii dificile ale cresterii, cu meditatii, afirmatii mantre si
toate tipurile de practici spirituale. Aceastea sant toate benefice si influenteaza inaltarea umanitatii puternic, dar adevarata cheie a
cresterii spirituale este simplitatea si lumina. Atunci cand voi puteti pricepe, aveti adevarata incredere si credinta intr-o simpla
unealta sau actiune a absorbirii luminii si a invocarii diferitelor vibratii ale luminii in fiinta voastra, apoi voi va veti deschide
corpurile fizice si sistemele de energie , pentru adevarata integrare, nu numai a sufletului vostru , dar si a universului Creatorului.
Lumina si energiile vibratiilor inalte ale Creatorului sant mult mai puternice si transformationale decat va puteti imagina vreodata,
actualmente , voi santeti incapabili sa vedeti cu adevarat diferenta pe care acestea le creaza in fizicul unei persoane dezvoltate
spiritual. De aici de unde stau Eu, de la nivelul Galactic pe care il conduc ca Logos al acestei sectiuni, Eu vad miracolele pe care
lumina Creatorului le provoaca in fiecare dintre voi . Eu vad deasemenea aceasta in interiorul maestrilor care lucreaza de pe
nivelul Galactic al universului Creatorului, energiile la acest nivel fiind mai fine , cu o mai mare intensitate decat cele ancorate pe
Pamant , dar raman totusi importante. A fost misiunea mea sa vin si sa va vorbesc astazi si sa impartasesc mesajul simplu al
luminii Creatorului ; puterea, intensitatea si importanta ei in vietile voastre. Eu sant constient ca Lord Buddha , conducatorul
vostru planetar , trimite energie pe Pamant in fiecare moment al zilei ; acestea sant energii minunate care atunci cand sant
ancorate, vor creste vibratia energiei voastre si va vor expanda constiinta. Eu, Melchior, trimit deasemenea energiile mele si
inaltele vibratii pe Pamant , fiecare dintre voi avand sustinerea mea si iubirea mea deasemenea. Daca voi nu va conectati
constient si nu cereti ghiziolore vostri sa va conecteze la cea mai benefice vibratii energetice care vin din lumea spirituala, voi nu
veti primi energia vitala de care aveti nevoie , ca inspiratie si sustinere in viata voastra. " Eu cer ghizilor mei si ingerilor sa
conecteze si sa ancoreze in fiinta mea acum si de-a lungul zilei , energiile inalt vibrationale iubitoare , care sant potrivite sa ma
asiste in procesul meu de crestere. Eu cer sa raman deschis si receptiv la divinele si sacrele energii ale Lordu-lui Buddha si a
multor maestri si ingeri care il asista pe Creator. Protejati-ma de negativitate si imbaiati-ma in iubire si lumina. Permit cantitatii
perfecte si sigure de lumina de la inaltii maestri , cum ar fi Logosul Planetar Melchior, sa se reverse in fiinta mea acum si de-a
lungul zilei. Eu cer ca divinele energii si lumina pe care o primesc, sa provoace o minunata accelerare in evolutia mea spirituala."
Eu sper ca voi acceptati acest mic dar , amintindu-va si de energia pe care eu o impartasesc cu voi acum. Eu sant aici astazi,
doar pentru a va aminti de energiile divine care se extind din multele aspecte diferite ale universului Creatorului. Pacea, iubirea si
lumina fie cu voi. LOGOSUL GALACTIC, MELCHIOR.
Sursa : http://www.wisdomofthelight.com/