sâmbătă, iunie 14, 2008

GANDITI CA DUMNEZEU



un mesaj de la Dumnezeu prin Gloria Wendroff 9 iunie 2008 V-am sugerat mai devreme sa va treziti dimineata si sa va spuneti: "Buna dimineata, o Lord, eu sunt in prezenta Ta". Acum as dori sa adaug un alt gand. As dori sa adaug: "Buna dimineata, o Lord, eu sunt in serviciul Tau". Asa cum va treziti, va veti gandi la ambele ganduri acum? Purtand aceste ganduri este o buna cale de a ma saluta pe Mine si ziua voastra deasemenea. Aceste ganduri sunt o binecuvantare pentru voi. Eu stiu ca voi doriti foarte mult sa fiti in prezenta Mea si in serviciul Meu. Va aud raspunzand: "Cu bucurie, Doamne. Acum, spune-mi te rog, cum sa te servesc cel mai bine?" Si eu va spun: "Fiind in prezenta Mea. Asta este tot ceea ce trebuie sa faceti. Apoi sa-mi urmati scopul. Apoi sa ma urmati pe Mine." Si apoi voi, cu toata inima voastra, spuneti: "Fie ca eu sa fiu intotdeauna constient de prezenta Ta si in serviciul Tau. Fie ca eu sa servesc intotdeauna. Fie ca eu sa stau in Lumina Ta si sa imprastii doar Lumina Ta. Si iti multumesc tie, Doamne, pentru toate luminile Tale pretioase pe care mi le daruiesti ca si cadouri.Ma refer la toti oamenii pe care ii cunosc, din trecut si din prezent. Fie ca eu sa fiu recunoscator intotdeauna. Doamne, ofera-mi tot ajutorul de care am nevoie pentru a elibera cu adevarat gnadurile mele negative pe care le tin si toate reactiile negative. Doamne, cateodata parca sunt incapabil sa gandesc un gand pozitiv.Doamne, eu sunt atat de obosit de negativitatea mea, enervarea mea in locul fericirii este aici pentru altii. Parca ies din nou la suprafata vechile resentimente. Le-am trezit. As dori sa cred ca am crescut si ca acum vad totul intr-o noua perspectiva, dar reactiile mele sunt ca si cele vechi. Indiferent acum cati ani s-a intamplat, ma gasesc atacand pe cineva in mintea mea.Doamne, sunt usor de aprins sau de stins, asta depinde de obiectul asupra caruia am atentia concentrata, ca si cum nu as avea control asupra gandurilor mele. Trebuie sa fiu eu doar un reactor la tot ce se intampla acum sau la ceea ce s-a intamplat acum multi ani? Eu vreau sa schimb asta. Nici macar pentru un minut nu mai vreau sa port vreun gand nefolositor, caci asa cum ai spus si Tu, sunt atat de multe ganduri frumoase pe care le putem avea. Eu preiau gandurile persoanei la care ma gandesc? Ei se gandesc la mine si nu sunt satisfacuti de mine? Eu trebuie sa le intorc gandurile? Pot eu sa am ganduri mai bune pentru a le trimite lor? Daca oamenii la care ma gandesc eu sunt o reflectie a mea, ajuta-ma sa reflect iubire. Ce sa fac atunci cand iubirea nu este acolo unde sunt eu? Doamne, constiinta mea a crescut in toti acesti ani? Eu sunt incapabil sa traiesc Cuvantul Tau? De ce trebuie sa fie atat de greu pentru mine sa simt ceea ce Tu ai dori ca eu sa simt?" Preaiubitilor, spuneti-va asta in mintea voastra:"Draga prietene, am fost privilegiat sa te cunosc in trecut. Si acum gandurile voastre au dat roade. Sa va spun cat de rau imi pare de orice rana pe care v-am cauzat-o. Imi pare rau ca v-am ranit. Oricum, gandurile mele au ajuns la voi. Eu acum sterg toate gandurile vechi din inima mea si as dori sa fac acelasi lucru si din inima voastra. Hai sa fim prieteni acum. Hai sa ne imbratisam in iubire de dragul vechilor timpuri. Lasati ca gandurile mele sa fie o binecuvantare pentru amandoi." Preaiubitilor, va aud gandind asa chiar acum. sursa: http://www.spiritlibrary.com/