marți, ianuarie 15, 2008

NOUA ENERGIE - JESHUA ben JOSEPH ( ISUS ) - 5 Ian. 2008



Transmis prin Judith Coates
Preaiubit, sfant si singurul Copil al Tatalui nostru ceresc , Copil al unei singure Surse, Copil al Lumini, divin. Asta santeti.
Inspirati-le profund in constiinta si contemplati insemnatatea lor. Copil al singurei Surse, Copil al Luminii, divin.Eu sant cel cunoscut
ca Jeshua ben Joseph , voi m-ati numit Isus si Eu vin cu marea fericire pentru a sta cu voi in aceasta seara , asa cum ati ales inca
o data sa ma chemati. Intotdeauna este o mare bucurie cand ne reunim. Este onoarea mea, placerea mea sa fiu aici , sa vorbesc
cu voi , sa ma bucur cu voi si sa va urez , dupa timpul vostru, un An Nou Fericit ! Audienta : An Nou Fericit ! Multumesc. pentru
Mine este intotdeauna un An Nou fericit. Anii trec fara nici o pauza intre ei ( rasete). Tot timpul se misca si este o placere. Caci asa
cum am mai vorbit cu voi si in alte dati, chiar si in viata care este atat de celebra , dupa crucificare si inviere , m-am intalnit cu
discipolii mei de mai multe ori si apoi a avut loc ceea ce s-a inregistrat in sfintele voastre Scripturi ,ca Ascensiune. Eu nu am stat
ascensionat , departe de voi. Am stat intr-o stare a constiintei ascensionate, da, ceea ce este de fapt ceea ce cautati sa va amintiti
si ceea ce va veti aminti. Dar Eu nu am stat departe de voi, pentru ca era prea placut sa fiu cu voi . Deci am revenit, am luat forma
corporala inca o data , asa cum ati facut si voi, desi Eu nu am fost nascut dintr-o femeie instantaneu dupa ascensiune, dar am
manifestat un corp si am venit langa voi, m-am jucat cu voi, am cautat cu voi, am glumit cu voi , asa cum am facut si inainte de
crucificare, cu si mai multi, pentru ca am decis ca acea viata, asa cum am inteles-o si asa cum voi incepeti sa o intelegeti este in
fericire ; este foarte placuta. Da, corpul va va vorbi despre anumite lucruri. Corpul se pricepe de minune la a " tipa catre voi ",
pentru a da atentie anumitor zone neglijate. Dar cand ajungeti intr-un loc al constiintei ascensionate, incepeti sa intelegeti ca
santeti maestrul si ca voi ati adus forma, voi santeti maestrul formei si chiar daca forma va tipa la voi , pentru faptul ca ceva trebuie
facut, voi santeti cel care decide:" In regula, asta este ceea ce voi face si voi fi intr-o stare diferita a constiintei si voi merge in
fericire , in pace prin aceasta viata". Deci acea viata care nu este total recunoscuta - acum este scrisa in cateva carti ale voastre si
iese la suprafata din ce in ce mai mult, in ceea ce se numeste povesti istorice si scrieri ale voastre , care provin din intuitia si
amintirea autorilor- acea viata de mai bine de 600 de ani , s-a decis ca Eu sa-i permit corpului sa ascensioneze ca Lumina ce este
si sa le permit particolelor corpului sa descinda in praf inca o data. Totusi, mi se pare usor sa iau un corp din cand in cand si sa vin
langa voi inca o data. Eu vin si stau langa voi cateodata, cand asteptati avionul , autobuzul, cand santeti in mall-uri. Imi plac mult
magazinele voastre numite mall; este o asemenea energie in mall-uri ; tot felul de siruri ale dualitatii , de la cele mai grele energii "
Oh, Dumnezeule, de ce sant aici? trebuie sa cumpar ceva." , mai ales inaintea sarbatorilor, pana la energia: " Imi place sa fiu aici.
Imi place sa fac cumparaturi.".Am auzit spunand asta , in special femeile " Lasa-ma sa fac cumparaturi " ; si deci, este o mare
incantare pentru Mine sa merg langa voi. Deci, cand stati cateodata jos la o masa alaturi de cineva care poare un strain si totusi il
priviti in ochi si vi se pare ca este foarte familiar, ganditi-va ca poate sant Eu , cel ce sta langa voi la o masa, pentru ca imi face
placere sa stau intre oameni. Asta este un lucru pe care i l-am spus preaiubitei mele prietene si invatatoare , Judith ( n. t.- cea
care face channelul) : mergi si fii printre oameni. Si ea a intrebat:" De unde au venit aceste cuvinte si ce inseamna ? " Si astfel,
fiind fiica ascultatoare care a fost si este , ea a inceput sa mearga printre oameni si sa vorbeasca. Spre surprinderea ei , a fost o
energie care a venit din vorbire...ea nu a fost sigura de unde : si o energie care ar pleca la un moment dat. Si inca o data , ea nu a
stiut ce s-a intamplat , dar a fost o curgere de energie pe care a simtit-o si care a fost diferita de tot ceea ce cunostea in acesta
viata. Ea a mai facut asta si in alte vieti , dar nu si-a amintit. Asta a venit in timp, datorita experientei si a intelepciunii. dar la inceput
a fost foarte ciudat pentru ea, asa cum este orice lucru care pare nou si nefamiliar. Dar cum stati cu acel lucru , cum il practicati,
devine din ce in ce mai familiar si mai usor pentru voi. In aceasta seara vreau sa va vorbesc despre noul vostru an, da, dar despre
noua energie. Cativa dintre voi deja ati simtit o schimbare in energia voastra. cativa dintre voi ati vazut mici sau mari miracole ce au
avut loc si v-ati intrebat :" ce se intampla aici? nu am stiut..." etc. , indiferent de evenimentul care a avut loc :" Nu am stiut ca asta se
va intampla" . Unii dintre voi ati vazut miracole in vindecare. Unii dintre voi ati vazut si simtit revelatiile unei idei care a venit la voi
dintr-o data, o cunoastere si v-ati intrebat :" Dar nu a fost aici acum un minut si acum este ". Asa lucreaza revelatiile. Ati simtit cum
ar fi consecintele care nu se pot explica ; sincronicitatea, cateodata sincronicitatea perfecta, cand ati terminat de facut ceva si apoi
ar suna telefonul si ar trebui sa mai faceti ceva pentru care nu credeati ca ati mai avea timp. Sincronicitatea este unul dintre
lucrurile pe care le veti vedea in acest an si care va fi prietenul vostru. Pana acum v-ati luptat cu timpul. A trebuit sa lucrati cu
rabdarea. In acest an va veti face din timp un prieten si timpul va fi de acord cu dorintele voastre , pentru ca il veti privi diferit. Pana
acum ati simtit ca timpul a fost maestrul vostru , ca trebuie sa fiti undeva la o anumita ora . Si totusi, ati avut momente cand ati
plecat de acasa si "ati stiut" ca veti intarzia si totusi ati ajuns la timp, chiar inainte de termen. Ati facut asta si astfel v-ati deminstrat
ca timpul este flexibil. Timpul nu este un lucru sigur programat , ci este maleabil , flexibil si se schimba si voi v-ati jucat cu el si deci,
stiti ca va puteti juca cu el , desi, nu recunoasteti magicianul care santeti, pentru a aduce magia. Dar in acest an veti sti din ce in ce
mai mult, ca voi santeti cei ce creaza timpul si ca totul se va aseza la locul potrivit , daca aveti perspectiva de a intelege ; totul va
avea loc la timpul perfect. Este lucrul pentru care v-ati rugat. Ceea ce ati cautat si v-a veni cu noua energie a acestui An Nou. Va fi
in continuare un proces ; cu alte cuvinte, va dura ceva, gradual, pentru ca voi sa recunoasteti. Cateodata va fi un moment care se
intampla imediat si spuneti :" Oh, O.K., despre asta vorbea Jeshua.". Cateodata s-ar putea sa va ia mai mult timp , pentru a
recunoaste indiciile si cu vederea interioara care este intotdeauna 20/20, veti vedea ca :"Oh, vad cum toate acele piese vin
impreuna intr-o sincronicitate divina perfecta". V-ati pregatiti cea mai minunata evolutie a ascensiunii. Ati trecut prin timp , in istoria
inregistrata a Varstelor Intunecate , cand erati intr-un loc foarte dens si de atunci, a avut loc o ascensiune usor graduala , spre un
loc in care va aflati acum, incepand sa mentineti adevarul fiintei voastre. Nu mai trebuie sa credeti ceea ce va spun ceilalti. Nu mai
trebuie sa va imtiti la mila sefului, partenerului, circumstantelor lumii. Santeti in locul in care acceptati responsabilitatea , ca maestri
ce santeti , gasindu-va intr-un loc care defineste vechea gandire care a fost si a trecut din generatie in generatie si care a spus ca
santeti o fiinta singuratica si ca sant altii insarcinati sa va spuna unde trebuie sa fiti , ce trebuie sa faceti si ca nu meritati sa
cunoasteti nimic peste asta. Veniti, intr-un proces al ascensiunii, prin cele mai profunde intunericuri , pe care umanitatea le-a
cunoscut. Asa cum am spus, a fost putin gradual , cum priviti istoria liniara si totusi improvizatia este cea mai minunata unealta si
cel mai minunat salt inainte pe care il puteti face si construi , in acesta realitate. Ati spus:" O.k., voi lucra cu timpul , voi lucra in timp
; dar, deasemenea imi voi oferi darul improvizatiei , a schimbarii mintii. " Chiar si azi v-ati schimbat pererea despre ceva. Poate
credeti ca va duceti undeva si apoi ati gasit alte lucruri pe care doreati sa le faceti si ati inceput sa faceti schimbarea. Atat de
puternici santeti. Aveti darul improvizatiei. V-am vorbit despre asta acum 2.000 de ani . V-am spus ca totul este deschis iubirii.
Totul este deschis noilor perspective. Tot ceea ce vedeti, vedeti prin ochii noi. Am mai vorbit despre puterea mentinatorului, a fi
stapan in fiecare situatie. Este o reactie umana la inceput, cand santeti intr-un eveniment , o circumstanta, sa stati intr-o stare a
judecarii, va simtiti foarte captivati de acest eveniment este chiar in fata voastra si asta este tot ceea ce vedeti de obicei. Si reactiile
vin din emotii. Dar ati practicat in timpul vostru linistit - sa-i spunem timpul vostru de rugaciune sau meditatie - ati practicat " Cum
pot eu vedea asta diferit ?" Si lucrati cu orice provocare se afla in fata voastra sau in jurul vostru si lucrati cu ea , la fel cum un
caine ar lucra un os. O mestecati si o mestecati , pana cand, in sfarsit gasiti maduva osului ; ii gasiti partea buna. Si asa cum ati
practicat in timpul meditatiei voastre , cand mergeti in acel loc in care va permiteti sa faceti un pas inapoi din tot ce se intampla si
sa fiti stapanul, gasiti ca este din ce in ce mai usor, chiar daca santeti in mijlocul unei discutii cu cineva si va trageti de sireturi sau
santeti intr-o conversatie minunata la telefon si totusi, santeti foarte prezenti cu acea persoana, puteti deasemenea sa faceti un
pas in spate si sa priviti ce se intampla. Puteti privi- asa cum am mai spus- energia schimbului. O puteti privi in culori diferite. O
puteti privi in diferite siruri ale energiei intre voi si cealalta persoana sau indiferent cate persoane sant implicate. Si puteti face un
pas in spate , astfel incat, sa puteti privi intreaga imagine , sfanta imagine, intregul si din acel loc sfant , puteti lua decizii . Faceti-va
cercetarile. Intrebati-va. Deveniti stapani, asa cum faceti un pas in spate ; nu mai santeti chiar atat de inflacarat , asa cum va
simteati la inceput. Prima data, reactia naturala umana , de obicei este una a fricii. Sau a confuziei, pentru ca frica aduce acea
stare confuza a " Dar daca?". Acesta este primul loc in care umanii se gasesc , de-a lungul generatiilor. Dar ati invatat sa pasiti
inafara evenimentelor si sa intrebati " Cum pot vedea asta intr-un nou fel? Cum o pot vedea dintr-o alta perspectiva , dintr-un
punct de vedere avantajos?" si sa respirati prin frica. V-am vorbit despre importanta respiratiei.Este primul lucru pe care il faceti
cand va incarnati , la fiecare incarnare. Copilul respira. Si este ultimul lucru pe care il faceti cand expirati si va eliberati corpul si
mergeti catre alta experienta. Deci, oricand doriti o alta perspectiva , cand cereti sa vedeti lucrurile intr-un mod nou, amintiti-va sa
respirati ; asa , pur si simplu . Nu conteaza unde santeti, ce faceti, chiar daca santeti in mijlocul unei multimi , permiteti-va sa
respirati. Nimeni nu va observa si totusi o va face. Vor observa daca nu respirati (rasete). Dupa un timp, va exista o anumita rectie
si vor trebui sa-si resusciteze corpul, nu? Dar voi respirati si cum respirati , va oferiti oportunitatea de a sta in spate si de a vedea
imaginea mare. Eu am facut asta des in viata mea. Aveti aceste inregistrari in Scripturile Sfinte si adesea m-am izolat de multimi si
am comunicat cu Tatal/Mama/Dumnezeu/Tot Ceea Ce Este (preaiubitul meu prieten si invatator m-a sfatuit sa adaug asta ), nu
doar cu Tatal. Femeile prietene, grupul vostru, vrea sa aiba recunoasterea ca Tot Ceea Ce Este include si femininul si masculinul ;
desigur, pentru ca este tot- si Eu am spus " Tata, lasa-ma sa vad cu ochii Tai. Lasa-ma sa vad intreaga imagine a ceea ce se
intampla aici ; nu doar ceea ce pot Eu vedea ca si uman infasurat in anumite situatii. " Au fost momente cand am avut anumite
reactii de furie, asa cum le numeste Scriptura. Chiar as spune ca au fost momente cand am avut o furie dezlantuita , pentru ca
stiam emotiile umane si stiam viata umana si au fost momente cand am fost nerabdator cu fratii si surorile mele , pentru ca
avusesem o viziune. Imi amintisem un sentiment al cunoasterii divinitatii si a puterii divinitatii si doream sa aduc tuturor la cunostinta
; sa le spun :"Hei, nu trebuie sa mai suferiti, nu conteaza ce fac romanii, vecinii si nu conteaza ce spune grupul vostru . Nu trebuie
sa fiti infasurati in ceea ce experimenteaza ei si va cer sa faceti la fel. Va puteti indeparta de toate acestea si puteti cunoaste
pacea, chiar si in mijlocul celor mai tulburatoare circumstante". Si Tatal mi-a permis sa demonstrez asta mai tarziu. Dar au fost
multe momente cand energia multimii - desi i-am iubit pe fiecare dintre ei- a fost putin coplesitoare. M-am gasit atras prea mult in
mijlocul emotiilor lor si astfel ma retrageam intr-un loc linistit, pentru a comunica cu Sinele interior, Sinele Superior. Au fost multe
seri, nopti in care nu am dormit decat cateva momente, pentru ca nu era necesar. Daca va gasiti intr-o astfel de stare meditativa,
acel loc linistit , corpul se va intineri singur. Nu va trebui sa fiti in ceea ce se numeste un somn profund si sa fiti absent din corp,
caci se reintinereste si se restaureaza singur. Si astfel, au fost multe nopti pe care mi le-am petrecut in comuniune, uniunea
obisnuita a Unului cu propriul Sine - Sinele Divin. Incepeti sa intelegeti cum este sa fiti stapani. In acest an veti simti acea noua
energie din ce in ce mai mult si se va "demonstra" singura in diferite feluri , pentru ca o veti cauta. Exista o noutate in acest an.
Vedeti asta la multe nivele: in conducerea voastra, in alegerile voastre, in situatiile lumii , ce vin spre un anumit loc, unde trebuie sa
fie noi alegeri. Voi simtiti o energie a schimbarii. Simtiti si ati cerut - acum multi , multi ani - schimbarea. Motivul pentru care v-ati
rugat se manifesta anul acesta. Daca veti avea ochi pentru a vedea , va fi evident. Chiar daca nu aveti ochi constienti pentru a
vedea , va fi chiar in fata voastra si voi veti sti , pentru ca ati cerut-o. Ati spus :" Destul. Eu stiu doar o parte a monedei. Eu stiu
suferinta ; am vazut oameni suferind ; am vazut haosul ; am vazut tulburarile ; am vazut judecata. Acum este timpul pentru respect
, iubire, armonie, intelegere si daca nu exista intelegere, cel putin sa existe permiterea diverselor puncte de vedere. Ati vazut in
lumea voastra scene recente despre o persoana feminina ( Benazir Bhutto) , care si-a aparat credintele si inca si le mai apara. Ea
a fost dornica sa-si elibereze corpul , astfel incat sa demonstreze ca principiile egalitatii si respectului sant mult mai importante
decat incarnarea corpului. Ea a transmis mostenirea ; nu numai fiului sau care sta acum in locul ei , ci o mostenire a multor
oameni, nu doar celor din tara ei, ci intregii lumi , pentru a intelege ca este timpul acum pentru ca oamenii sa-si ia inapoi puterea,
sa nu mai stea intr-un loc al fricii, simtind ca altii au stapanirea si puterea asupra lor, ci sa-si ia puterea si sa spuna :"Corpul cu
adevarat nu conteaza. Ce conteaza cel mai mult sant principiile iubirii, onoarei, respectului , egalitatii si ale muncii impreuna .Ea a
facut demonstratia , la fel cum am facut-o si Eu. La fel cum ati facut-o si voi in alte vieti. Cand ati auzit stirile despre acest
eveniment, inima voastra s-a conectat la ea. Inima voastra s-a deschis . Au existat sentimente de rezonanta. Au fost sentimente de
tristete si totusi sentimenta de :"Da, aceasta doreste sa fie vizibila , vibranta si printre oameni , in locul unde corpul este pe locul
doi". A existat o rezonanta in voi , care a aplaudat motivul ei. Si a fost un sentiment in voi care va este familiar ; ceva este familiar ,
pentru ca voi toti - chiar si in sunetul vocii mele - ati trecut prin ceea ce este cunoscut ca sacrificiu , martiriu, cand v-ati aparat
principiile in care redeati, pana la punctul in care altii v-au convins ca este necesar sa va eliberati corpul. Dar noi v-am mai spus ,
nimeni cu adevarat nu va ia viata. Nimeni nu va ia nici macar corpul. Ei va pot da dovezi foarte convingatoare ca poate corpul este
intr-o asemenea drama , incat trebuie eliberat. Dar ati vazut persoane care au fost intr-o lupta in care au trecut prin sabie sau care
sant plini de gauri de la gloante si totusi, ei nu-si elibereaza corpul. Si totusi, cel ce sta langa aceste persoane , a avut o gaura si a
si parasit corpul sau doar o simpla rana si a plecat. Nimeni nu va poate lua incarnarea. Nimani nu va poate lua viata. Viata voastra
este in continua miscare, chiar si dupa eliberarea corpului , veti descoperi cum multi preaiubiti au descoperit ca in continuare traiti ;
surprinzator , constiinta continua. Deci, aceasta femeie, pentru a face demonstratia, a permis sa elibereze corpul. A fost o
demonstratie mareata care s-a simtit in jurul lumii si este o parte din energia care vine puternic in acest an. Veti fi rugati sa treceti
prin acelasi fel de sacrificiu? Nu, nu asta vreau sa spun . Dar sant momente in acest an , cand veti descoperi ca veti fi ochi in ochi
cu un prieten si el va avea o opinie de a voastra si veti sta drept si veti spune ca ceea ce credeti este adevarat si va veti simti ca si
cum ati fi fost impuscat si totusi, nu va veti elibera corpul si nici macar nu veti fi impuscat , pentru ca veti cunoaste propriul adevar
si il veti apara. Voi santeti Lumina Lumii. Aveti aceasta inregistrare in Scripturi , cand Eu am spus:"Voi santeti Lumina Lumii". Si
chiar santeti. Voi santeti cei care permit Luminii voastre , a constiintei ascensionate, sa fie vazuta de catre ceilalti, pentru ca
prietenii vostri va privesc. Ei va privesc ca pe un uman ce merge pe 2 picioare, trecand prin provocari si circumstante si ei privesc ,
cateodata constient, cateodata nu chiar atat de constient, la ce alegeri faceti. Ei vad cum voi - chiar daca santeti in mijlocul unei
situatii pe care ei o considera foarte provocatoare - ca voi aveti speranta. Voi traiti in spatiul binelui. Traiti intr-un spatiu in care voi
stiti ca totul este in ordine si puteti iubi si puteti fi gentil cu voi insiva si cu altii. Ei va privesc. Si cum va privesc si va vad Lumina , ei
incep sa se intrebe:" Ei bine, daca acesta poate gasi Lumina in el/ea trecand prin anumite alegeri , poate exista ceva Lumina si in
mine . Poate exista speranta pentru mine". Si exista, desigur si voi o demonstrati. Fiecare provocare pe care o chemati la voi, o
faceti ca un cadou pentru altii. Va intrebati cateodata cand chemati provocarile; spuneti:" De ce eu? Ce am facut de sant pedepsit
astfel?" De fapt, nu santeti niciodata pedepsiti. Voi chemati provocarile , pentru ca santeti destul de puternici sa le priviti drept in
ochi si sa spuneti ca trebuie sa existe o noua cale de a privi aceasta provocare. Voi privi aceasta prima data din perspectiva
umana , apoi, din locul sfantului stapan si voi vedea lucrurile diferit. Voi pastra speranta in inima mea. Imi voi apara principiile. Imi
voi cunoaste propria divinitate. Cateodata va chemati cele mai mari provocari in conformitate cu felul in care lumea judeca
lucrurile si totusi, datorita cautarii voastre si a descoperirii voastre , stiti ca este Lumina la capatul tunelului si stiti ca voi santeti
acea Lumina. Voi devia - jumatate de minut aici si voi spune ca ati auzit ce se spune , ca atunci cand cineva isi elibereaza corpul ,
el merge spre Lumina, el trece printr-un tunel spre Lumina si aceasta este o experienta care se intampla. De fapt, mergeti catre
propria Lumina, care este aura din jurul vostru atunci cand santeti incarnat si activati un corp. Mergeti catre propria Lumina ,
totalitatea propriei Lumini si da, se poate arata a fi ca o actiune chimic-electrica in creier, cand are loc asta, dar nu incepe in creier
. Incepe in spirit , care merge catre Lumina, expansiunea Luminii care santeti. Si da, oamenii vostri de stiinta o aduc inapoi si
spun:"Oh, ei bine este un fenomen al creierului. Exista o dovada fizica , dar nu corpul o initiaza. Spiritul in forma sa expandata ,
aceasta este Lumina spre care mergeti. Dar cum santeti incarnat, santeti deasemenea Lumina. Exista lumina peste tot in jurul
vostru , ceea ce a fost numita aura si cateodata , cand santeti intr-un loc al constrangerilor, aura este mult mai densa, mult mai
aproape de corp. Cateodata cand santeti intr-un grup de prieteni si va simtiti bine si va simtiti cu adevarat divini in acea fericire si
bucurie , aura poate fi masurata a fi departe de corp. Dar intotdeauna exista lumina in jurul vostru, activandu-va corpul si prin
interior, pentru ca corpul insusi este energie . Este poros.Pare a fi dens. Il poti plesni ; pare a fi tare. Dar in realitate , reprezinta
molecule de energie cu mult , mult spatiu intre ele. Si ce este intre? Audienta: Iubire. Iubire, da. Inteligenta ; inteligenta divina ;
Lumina. Oamenii vostri de stiinta sant minunati , pentru ca ei vor sa ajunga la esenta tuturor lucrurilor si sa demonstreze ce se
intampla. Ei au ajuns pana la punctul cand , pot identifica cea mai mica parte a energiei si totusi, mai este si altceva in jurul acelei
mici parti in interior si ei nu stiu cum sa o numeasca exact, dar este inteligenta - cu "I" mare - Mintea Divina , Spiritul, Lumina, care
va permite sa fiti si va asigur , voi santeti ...o fiinta . Ati luat asupra voastra individualitatea unei fiinte. In acest an, cu noua energie
pe care o chemati , chioar si oamenii vostri de stiinta , vor fi gresit condusi si totusi, vor gasi dovezi pe care le-au tot cautat de mii
de ani, intrebandu-se :" Ce este viata?De ce este viata? Cand este viata? Cand nu este viata? De unde vine? Unde merge? "
Toate intrebarile care par de baza , intrebarile filozofice si totusi, voi puteti sta in fata lor si sa le spuneti " Eu sant aici. Doar asta
stiu. Eu sant aici."Voi traiti o viata a Luminii cu noua energie pe care o aduceti in acest timp, pentru ca aveti perspective noi.
Deasemenea, incepeti sa deveniti deschisi la simtirea energiei de la prieteni, co-parteneri de lucru , de la altii, in ceea ce veti
conceptualiza ca fiind alte dimensiuni din jurul vostru, cei pe care ii iubiti si care au plecat dintre voi ; nu exista alt loc - in care sa
nu fiti; nu exista loc in care Eu sa nu fiu. Nu exista separare. Noi toti santem impreuna si ne simtim foarte bine - cel putin Eu
(rasete).Va lasati Lumina sa stralucesca , radianta voastra, radianta din interior si faceti asta relaxandu-va. Caci foarte multe vieti
ati cautat, ati incercat , ati citit toate textele vechi , manuscrisele. Ati mers la toti invatatorii voastri, rabinii, maestrii si le-ati spus "
Spune-mi , cine sant eu? De ce sant eu? ce sant eu? Spune-mi secretul vietii ". Ati studiat si ati urmat toate ritualurile care vi s-au
dat. Si totusi, a fost un sentiment ca exista o piesa mica undeva unde nu ajungeti. Ati simtit asta? Sigur ca da. De aceea ati cautat.
dar felul in care recunoasteti ca ati gasit este sa va relaxati in gasire , pentru ca deja este in interiorul vostru.Acea radianta,
Christul este deja in voi. ; altfel nu ati fi si va asigur ca santeti ; santeti chiar aici. Acea radianta este in interiorul vostru si o gasiti
relaxandu-va ; nu straduindu-va sa o gasiti; nu citind , studiind cautand, ci proclamand si relaxandu-va si permitand radiantei sa
vina din acel loc al pacii, acea pace a relazarii, acel loc al respiratiei profunde , care permite relaxarea. Este chiar atat de simplu.
ati fost invatati - si chiar ati crezut si ati platit scump pentru asta - ca nu valorati nimic ; ca trebuie sa studiati , ca trebuie sa urmati
anumite reguli, ritualuri, pentru a fi valorosi, pentru a merita. Si Eu va spun ca deja santeti valoros. Nu ati fi daca deja nu erati
valorosi. Va puteti permite sa va relaxati in cunoasterea ca " Eu sant valoros. Eu sant radianta Christului. Eu sant ceea ce am
cautat. Nu mai trebuie sa caut. nu mai trebuie sa fac anumite tehnici, sa citesc anumite carti. Eu sant ceea ce am cautat. Eu sant
radianta Christului. Ma relaxez si eu stiu ; Eu stiu cu adevarat cine sant Eu ". Si apoi aura se expandeaza , pana la punctul in care
, cei care au ochi sa o vada, o pot vedea si chiar o vor vedea. Si veti face lucruri despre care ati citit , cum ar fi sa mergeti
deasupra Pamantului, fiind in al 9-lea cer , asa cum ati spune voi. Veti face lucruri miraculoase , pentru ca sant usor de facut. Veti
ajunge la un punct , cand va veti relaza in cunoasterea , adevarata cunoastere ca " Eu sant Lumina. Eu sant radianta . Eu sant
valoros. Eu merit sa stiu cine sant Eu." Stiu ca voi toti va confruntati cu meritul de sine. Face parte din conditia umana. Si totusi,
cum privesc spre voi, vad doar Christul din voi. Vad Lumina din voi si iubirea din voi, radianta, entuziasmul vostru. Vad aura si vad
cum se amesteca impreuna cu aura altora , intr-o Lumina minunat stralucitoare, incat daca ar fi sa inchidem toate luminile voastre
artificiale , aceasta camera ar lumina toata aceasta zona. Ar crea confuzie unor avioane si pilotilor vostri (rasete). Santeti extrem
de puternici. Luati-va o hartie si un pix. Vreau sa facem un mic exercitiu. Alegeti-va un partener , cineva cu care sa lucrati sau sa
va jucati, dupa caz. veti dori sa aveti un partener. Intoarceti-va si stati fata in fata. ceea ce s-a intamplat in aceasta seara este
minunat . Priviti-va partenerul . Probabil l-ati mai vazut inainte, dar este o.k. veti privi asupra lui. Pe hartia din mana voastra ,
scrieti-va numele sus in dreapta. Ati facut asta? Aproape. O.K. Acum dati hartia partenerului . Faceti schimb de hartii. Pe hartia pe
care ati primit-o de la partenerul vostru, vreau sa va uitati si sa scrieti ceea ce vedeti ca si calitati ale acelei persoane ; calitatile
fizice, calitatile interioare , lucrurile pe care le percepeti la el. Daca este cineva abia cunoscut , intuiti. Puteti incepe prin ceea ce
vedeti fizic si apoi mergeti din ce in ce mai profund , in ceea ce simtiti intuitiv despre ei. Scrieti 3 sau 4 lucruri . Nu trebuie sa fie
mult. Care sant calitatile uimitoare ale partenerului vostru , cand il priviti. Daca nu aveti un partener o puteti face privind in oglinda.
Priviti la imagineqa din oglinda si scrieti ce vedeti la acea persoana, cea care se uita direct la voi. Priviti in oglinda si observati. Ce
vedeti la acea persoana? care sant calitatile acestei persoane? Permiteti-va sa respirati profund si apoi, mergeti din ce in ce mai
profund in ceea ce simtiti despre ea. Ce vor ei sa stie? Respirati profund si mergeti adanc in interiotrul vostru, in acel loc al
Unicului si scrieti ceea ce vor ei sa stie , ceea ce voi ati afirma pentru ei, pentru ca toata lumea cauta ceva , dorind o afirmatie de
orice fel. Toata lumea , profund in interior, cere afirmare. Toata lumea are o intrebare profund in interior. Sant eu valoros? O pot
face? Voi obtine ceea ce vreau in acest an? Voi fi ceea ce vreau eu sa fiu in acest an? Orice percepeti intuitiv despre acea
persoana, scrieti pe hartie si despre partenerul vostru...Permiteti-va sa fiti in rezonanta cu partenerul. Simtiti-va Unul cu partenerul.
De aceea, respirati profund. Va permite realizarea Unicului...Si cand priviti in oglinda la cel care va priveste, inca o data respirati
profundsi fizic pasiti inapoi si permiteti-va sa priviti cu usurinta , cu ochi blanzi la cel din oglinda . Ce vedeti in inima sa? Ce simtiti
ca ar vrea sa stie? Si scrieti. Respirati profund, usor. cand terminati de scris, uitati-va la partener. Priviti-l profund in ochi. Vedeti-i
in primul rand aura din jurul lui , pentru ca va fi evidenta. Si priviti-l profund in ochi , ochii iubirii. caci cu adevarat l-ati privit. Scrieti
pe hartie ce simtiti acum, ce i-ati spune...Cand terminati de scris , dati-i inapoi hartia partenerului si lasati-l sa citeasca ceea ce ati
scris...Si voi veti putea citi ( daca puteti descifra) , ceea ce a scris el/ea. Acum fiti putin atenti la Mine. Ceea ce am vazut , sant
multe zambete, sentimente de valoare, permitandu-va sa fiti vazuti prin ochii celuilalt. Oricand va intrebati " Sant valoros, ma pot
relaxa si sa las radianta sa straluceasca , luati hartia si cititi afirmatia pe care v-a oferit-o partenerul ; pentru ca adesea santeti atat
de inchisi , incat nu vedeti Lumina care santeti, dar altii o vad si o simt foarte clar. De aceea am facut exercitiul acesta. Permiteti-va
sa va relaxati , in acel loc al divinitatii si apoi radianta straluceste. Asa face in majoritatea timpului oricum, dar cateodata voi nu o
stiti. Cateodata nu dam un exercitiu. Adesea Eu doar ofer un mesaj , dar in seara aceasta am vrut sa va familiarizez cu asta, in
inima si in minte, dar in special in inima, despre cat santeti de minunati si cum ceilalti va percep calitatile, pe care voi poate le
treceti cu vederea , acesta fiind si pentru a va "demonstra " cat de valorosi santeti , cat santeti de Lumina si sa va luati la misto
(rasete). Pe acest ton, noi va vom spune : Si asa sa fie !
Sursa : http://www.justchannelings.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu