marți, iulie 31, 2007

PLOAIA DE CRISTAL


Nu pot defini acest fenomen numit PLOAIE. E ceva nepamantean. Probabil ma fascineaza asemanarea ei cu o cascada, cu o curgere divina a Iubirii Creatorului. Cand merg pe strada si simt acele suave mangaieri ale picaturilor de ploaie, privesc cerul si ma simt un copil binecuvantat. Inaltul binevoieste sa-si arate maretia si grandoarea prin aceste stralucitoare picaturi de cristale.Dupa o plimbare prin ploaie, uitandu-ma in oglinda am observat o metamorfoza a fizionomiei mele, nu mai eram aceasi fiinta de inainte, fata, foarte luminata, imi aparea ca o minunata expozitie de cristale multicolore. Eram un curcubeu. Apa are asemenea capacitati de a transforma fiinta umana intr-un cristal mi-am zis eu, dar cand o bei, nu? Nu numai mi-am raspuns imediat. Baia de cristale de afara mi-a demonstrat contrariul. Si cate "daruri" celeste au fost impachetate in aceste cateva picaturi care mi-au mangaiat gentil fata? De unde stim ca ingerii nu ne ofera prin acest fenomen meteorologic un strop din divinitate, din Unic, din To Ceea Ce Este? Daca stai linistit, la o intalnire intima cu ploaia, sunt convinsa ca iti va destainui tainele atat de dorite de pamanteni ale nemuririi, ale iluminarii, ale Pamantului. In plus am observat ca apa ploii intensifica culorile naturii, e extraordinar, parca ar picta Dumnezeu din nou. Si mirosul ploii, acea proaspata mireasma de roua care ne aduce in suflet speranta unui nou inceput. Cred ca in prezenta ploii ar trebui sa ramanem consternati si in nici intr-un caz sa nu oprim curgerea abundentei divine printr-o banala umbrela, pamantul nu se fereste de ceea ce ofera cerul. Contopirea noastra cu aceste cristale multicolore venite din Inlat ar trebui sa fie directa si cu respectul aferent. Alessandra in reverenta in fata ploii si a fenomenelor naturale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu