duminică, iulie 22, 2007

Flori iubitoare pentru MARIA MAGDALENA




Flori cristaline de lumina si iubire pentru Preaiubita mea Maestra MARIA MAGDALENA! Astazi e o zi inchinata acestei prezente minunate care si-a indeplinit misiunea alaturi de iubitul ei si al nostru Sananda. Ea este Marele Maestru al imaginatiei, e o entitate adumbrita de catre Marea Isis, asa cum Isus a fost adumbrit de catre Maytreia. Din propriile intalniri cu ea am simtit o energie extreordinar de iubitoare, generoasa si feminina. Ii plac nespus florile si de aceea eu doresc sa-i materializez in miezul inimii mele un imens buchet de nuferi (florile mele preferate) si sa i-l ofer energetic in semn de nemasurata apreciere si recunostinta. Doresc deasemenea sa-i dedic si o "felicitare" energetica incare sa astern cateva versuri ale poetului Nichita Stanescu, care intr-adevar puncteaza legatura dintre noi : "NICI O DIFERENTA NU ESTE / INTRE INIMA MEA SI INIMA TA / NICI O DIFERENTA NU ESTE / INTRE OCHIUL TAU SI OCHIUL MEU" . Cu Iubire nemasurata si Lunima celesta, Alexandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu